Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Näinpä. Itekkin pitänyt aina käsille,pohkeille ja vatsoille isompia toistomääriä kun muille lihaksille.

En tosin kyllä suorissa sarjoissa 20 toistoa tee kuin pohkeille välillä. Joutuu vaan pistään niin jumppapainot etten näe siitä hyöty. Mutta VIPpinä näet mun treenipäivyrin ja sieltä näkee aika nopeesti että triploissa (teen niitä käsille kaikkiaan 8 settiä) tulee välillä yli 30 toistoakin putkeen, 20 aikalailla minimipäässä noissa.

En tosin kyllä suorissa sarjoissa 20 toistoa tee kuin pohkeille välillä. Joutuu vaan pistään niin jumppapainot etten näe siitä hyöty. Mutta VIPpinä näet mun treenipäivyrin ja sieltä näkee aika nopeesti että triploissa (teen niitä käsille kaikkiaan 8 settiä) tulee välillä yli 30 toistoakin putkeen, 20 aikalailla minimipäässä noissa.

Joo ei se itelläkään ihan pariinkymppiin asti mee mutta jotain 15toiston suoriakin tulee ajoittain vedettyä. Pohkeille taas melkein joka kerta sinne 12-20toiston väliin. Tarkotus ois kokeilla noita Fuhrerin käsitreenejä jos/kun saa ton kyynärtaiveen tulehduksen joskus tervehtymään. Niin ja pistähän Timba tonne diettiketjuun kuvia jahka pääset sinne 7-alkusiin lukemiin. Ihan mielenkiinnolla seuraan teiän diettauksia.

Potuttaa kun menee salille, siellä on sellasia periaatteessa lihaksikkaan näköisiä tyyppejä testaa penkkimaksimia. Huomaan, että se on yhtä huono (tai jopa vähän huonompi) kuin mulla, mutta mä oon tämmönen rimpula. Miksei mulle kasva lihakset? 8)). Ja ei, en oo mitenkään keskittynyt penkkitreeniin..

Juoksumatto pääti sitten sammuttaa itsensä, kun oli juuri päässyt vauhtiin, näköjään salin toisessa juoksumattomallissa on automaattisesti päällä oletus, ettei kukaan juokse tuntia pidenpään. Olisihan tuo pitänyt arvata kun saman valmistajan kuntopyörissä havainnut saman ominaisuuden.

salilla on ainoastaan yks levytanko ja sille yks rack. tosin eipä oo kukaan sitä kertaakaan kaivannu mun käytön aikana. Ja salilta löytyy myös kyltti, joka kieltää huutamisen ja ähkimisen.

Joo ei se itelläkään ihan pariinkymppiin asti mee mutta jotain 15toiston suoriakin tulee ajoittain vedettyä. Pohkeille taas melkein joka kerta sinne 12-20toiston väliin. Tarkotus ois kokeilla noita Fuhrerin käsitreenejä jos/kun saa ton kyynärtaiveen tulehduksen joskus tervehtymään. Niin ja pistähän Timba tonne diettiketjuun kuvia jahka pääset sinne 7-alkusiin lukemiin. Ihan mielenkiinnolla seuraan teiän diettauksia.

Yritän nakittaa vaimoa kuvaileen sitten lopussa muutaman kunnon kuvat, siihen asti saatte tyytyä noihin omiin räpsyttelyihin peilin kautta. Tänään oli tasan 80 kg mittarissa, että eipä tuohon viimeseen kuvaan verrattuna nyt vielä mitään erota.

Tänään meiän kunnan salilla tummaihoinen mies jätti painot kiinni penkkipunnerruspaikalle tankoon, Smith-koneeseen ja myös Scott-penkin mutkatankoon. En viittinyt mennä sit sille mitää sanoo ku sillä oli nainen mukana sielä salilla.. ois voinu nolostuu kaveri. Useamman kerran nähny kyseisen heebon tuolla, ensi kerralla jos tekee vastaavanlaiset temput ni täytynee huomauttaa sille. Uskaltaa vielä sanoo ku tää on semmonen maratoonarin mallinen..

Vituttaa cross-trainerit jotka varailevat "kuntopiirilleen" 4-6 laitetta.
Ja kun treenit on ohi niin jäljelle jää ladattuja rinnallevetotankoja, koneita ja hauistankoja ja käsipainoja pitkin lattioita.

Miksi annat varata? Ennen kuin keittää yli niin neuvo niitä siivoomaan jälkensä. Omasta kokemuksesta 99% tapauksista ongelmat hoituu puhumalla. 1% (eli akkojen kanssa) hommat hoituu puhumalla vähän kovempaa.

Ihme hommaa jos vaikka ylätaljaan/reisivimputtimiin menet jalkoja leputtelemaan, niin AINA siellä nurkassa joku kyyhöttää hiljaa vaanien että milloinkohan lähtisin menemään. Olen itsekkin melko hissukka mutta voi sitä nyt saatana tulla mainitsemaan sen sijaan että odotat toisen lukevan naamanvääntelysi syvimmät mietteet ja levittäen punaisen maton sievästi eteesi.

Oon usein ihmetellyt et kuinka huonosti ihmiset tankkaa salille tai kuinka huonosti/hyvin aineenvaihdunta toimii kun täytyy lähtee kesken treenin paskalle. Oikeesti kyrsii kun omalla salilla on ainoostaan vessoissa hanat et saa juomapullon täytettyä ja sit ku pitäs nopeesti pullo täyttää ni joku skaiffari istuu paskalla ja varmaan pohtii samalla syntyjä syviä kun kestää niin kauan.

Oon usein ihmetellyt et kuinka huonosti ihmiset tankkaa salille tai kuinka huonosti/hyvin aineenvaihdunta toimii kun täytyy lähtee kesken treenin paskalle. Oikeesti kyrsii kun omalla salilla on ainoostaan vessoissa hanat et saa juomapullon täytettyä ja sit ku pitäs nopeesti pullo täyttää ni joku skaiffari istuu paskalla ja varmaan pohtii samalla syntyjä syviä kun kestää niin kauan.

Juu helpompi vähän pinnistää vaikka kesken kyykkysarjan niin ei kyllä kauaa nokka tuhise. Jos joku kitisee niin sanot että treenaat DoggCrapp training systeemillä:).

Kyllä semmonen yleinen teinihengailu vituttaa eniten. Tarviiko sitä nyt jokapaikkaan tulla tielle ja jauhamaan paskaa. Tuossa lähisalillakin käy sellasia yläaste ikäsiä naruja, ja eikös ne tuo mukanaan jotain seiskaluokkalaisia hihitteleviä tyttöjä. Yritä siinä sitten pumpata tosissaan kun tollaset mulkoilevat ja nauravat. Ja sitten kun niistä pääsee eroon, niin voi harmikseen huomata, että mutkatangot ja muut tangot ja painot on levitetty ruokottomasti ympäri salia.

No siitä nostan hattua, että nuoretkin innostuvat treenaamisesta.

RUUHKA, menee reenit sekasin kytättäessä mihin mahtuu tekemään. Onneks kesä tulee ja täällä ainakin sali tyhjenee täysin, mitä nyt salin vakio naamoja näkyy sillon tällön.

MOPOPOJAT! Ei mua muuten muiden treenaamisessa yleensä mikään vituta, kuhan kunnioittaa muita, mutta pitääkö sinne ahtaaseen pukukoppiin jäädä hengailemaan takit päällä? Ärsyttää kun nää hinttarit jää sinne juomaan palkkaria, puhumaan paskaa ja kuikuilemaan muita. En voi ymmärtää, siis siellä haisee hemmetin pahalle, siellä on kuuma ja kostea ilma ja kaikenlisäksi se on ahdas. Vieressä olis salin ns. taukotila josta löytyy sohvat, lehdet, penkkejä, pöytiä, telkkari, ILMASTOINTI yms.. mutta eihän sinne voi mennä, näiden homojen on pakko katsella, kun muut menee suihkuun.

Ruuhka kanssa hiertää, näitä kuukaudessa kesäkuntoon ilmestyksiä tulee enemmän ja enemmän, sitten niitä maratoonisarjoja 5-10 sentin liikeradalla tehdään vitun kauan. Noh onneksi kesällä on taas sali tyhjää täynnä

Se, kun ajattelen että nyt saa treenata rauhassa ja 100% omassa ympäristössä, kun aamutreeni viimein mahdollistui. No eikö siellä salilla ole kaksi sidukkavalasta treenaamassa loitontajia ja lähentäjiä. Ei heidän treeninsä haitannut, koska olivat siellä vemputin ja talja puolella, mutta kun siellä soi NRJ ja viel joku Justin Bieber! Kun se kappale alkoi niin meinasin mennä heittämään jotain vähän motivoivampaa koneeseen, mutta koska oli yksi sarja enää jäljellä niin ei kun äkkiä se pois alta ja pois. Tohon kappaleeseen saakka olin pysynyt järjissä ajatellen, että naiset olivat salilla ennen mua niin heillä on sitten oikeus laittaa omat musat. No tuli ainakin jalkareeniin raivoa tosta ja huomenna aikasemmin sinne ja jotain kunnon mättöä mukaan :D

Se, kun ajattelen että nyt saa treenata rauhassa ja 100% omassa ympäristössä, kun aamutreeni viimein mahdollistui. No eikö siellä salilla ole kaksi sidukkavalasta treenaamassa loitontajia ja lähentäjiä. Ei heidän treeninsä haitannut, koska olivat siellä vemputin ja talja puolella, mutta kun siellä soi NRJ ja viel joku Justin Bieber! Kun se kappale alkoi niin meinasin mennä heittämään jotain vähän motivoivampaa koneeseen, mutta koska oli yksi sarja enää jäljellä niin ei kun äkkiä se pois alta ja pois. Tohon kappaleeseen saakka olin pysynyt järjissä ajatellen, että naiset olivat salilla ennen mua niin heillä on sitten oikeus laittaa omat musat. No tuli ainakin jalkareeniin raivoa tosta ja huomenna aikasemmin sinne ja jotain kunnon mättöä mukaan :D

Yksi sana, mp3-soitin.

Nuo "salinomistajat", vanhan liiton patut ketkä on notkunu siellä gymillä 80-luvulta asti. Pukkarissa reenikassi heitetään keskelle lattiaa, levitetään semmone 2-3m halkasijaltaan kamavuori lattialle ja aletaan jauhaa tarinaa toisen patun kanssa. Siinä sitte parikytä minuuttia kertaillaan omia kultavuosia ku muut kanssa reenaajat yrittää väistellä tavaroita ja päästä omalle kaapille. Mikään kiire sinne salinpuolelle ei näillä papoilla ole.

Back
Ylös Bottom