Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väsyttää ihan saamaristi eikä ruoka maistu eikä hauen teurastaminenkaan ilahduttanut niin kuin ennen. Perse.

Väsyttää ihan saamaristi eikä ruoka maistu eikä hauen teurastaminenkaan ilahduttanut niin kuin ennen. Perse.
No nyt on maailman kirjat sekaisin jos ei suolistaminenkaan nappaa. Aatteleppa sitä herkuttelua kun se on laitettu
edit. Kermaviili soosit siihen sivuun![]()
edit2. Ai niin suohan väsytti, juo kahvit ja sitten hauen kimppuun.
Puratko töissä kiukkusi noihin elukoihin? Oletko tehnyt jotain häränkiveksille tai hevosen dyykille, vai saako niitä suomesta?
Rästitentti läpi yhden illan omien muistiinpanojen lukemisella... Ja pisteitä 16/24. Harmittaa olla näin hyvä.![]()
Ja kyllä helepottaa sillä nyt voi keskittyä pääsykokeisiin.
No sano muuta. Yleensä toi kuhien ja haukien suolistaminen ja fileiksi lyönti on niin rentouttavaa että oksat pois. Nyt vaan ei taas nappa mikään. Kahviakaan en juo. Pahaa.
Itsehän olen saaliseläin. Takuumurea lihakarjan edustaja.
Itsehän olen saaliseläin. Takuumurea lihakarjan edustaja.
Mua hajottaa niin paljon että miten rutinoitunutta mun elämä on nykyää :D Ja näihin rutiineihi jää vallan koukkuun, aivan huippua.
Peura?
Purra sua niskaan ja kaulaan ja tottakai reisiin+pakaroihin, mä hoidan ne yhden yön aikana jos vain saan sut kiinni:whip:
No niin Seagram. Otat ihan rauhallisesti. Back to the happy land, back to whiskey land... :face: