Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kotia ja poika painimaan. Kotiin tuliaisiksi mummon suklaapalleroita 3 laatikkoa.

Tänään on ollu kyllä turhakepäivä.

Vittu joku pörriäinen lentelee tääl kämpässä. Noh, kesän merkkejä!

Väsyttää ihan saamaristi eikä ruoka maistu eikä hauen teurastaminenkaan ilahduttanut niin kuin ennen. Perse.

No nyt on maailman kirjat sekaisin jos ei suolistaminenkaan nappaa. Aatteleppa sitä herkuttelua kun se on laitettu:)
edit. Kermaviili soosit siihen sivuun:kuola:
edit2. Ai niin suohan väsytti, juo kahvit ja sitten hauen kimppuun.

Väsyttää ihan saamaristi eikä ruoka maistu eikä hauen teurastaminenkaan ilahduttanut niin kuin ennen. Perse.

Puratko töissä kiukkusi noihin elukoihin? Oletko tehnyt jotain häränkiveksille tai hevosen dyykille, vai saako niitä suomesta?

Oon ollu liikaa faijan seurassa.. Selailin äskön nettikonetta ennen kuin havahduin.. voi perse. Mitä mä sieltäkin etsin.......:jahas:

No nyt on maailman kirjat sekaisin jos ei suolistaminenkaan nappaa. Aatteleppa sitä herkuttelua kun se on laitettu:)
edit. Kermaviili soosit siihen sivuun:kuola:
edit2. Ai niin suohan väsytti, juo kahvit ja sitten hauen kimppuun.

No sano muuta. Yleensä toi kuhien ja haukien suolistaminen ja fileiksi lyönti on niin rentouttavaa että oksat pois. Nyt vaan ei taas nappa mikään. Kahviakaan en juo. Pahaa.

Puratko töissä kiukkusi noihin elukoihin? Oletko tehnyt jotain häränkiveksille tai hevosen dyykille, vai saako niitä suomesta?

Joskus kyllä puran. Pihvien hakkaaminen on parasta. Ois meillä prässi mutta joskus on mukavampi hakata ite. En oo kyllä kiveksiä päässy raapimaan. Työn puolesta. Elävässä elämässä kyl. Hevosen kiveksiä. Ja vehkeessä on pitäny roikkua kun se piti pestä, mutta siitä lisää ensi jaksossa.

Rästitentti läpi yhden illan omien muistiinpanojen lukemisella... Ja pisteitä 16/24. Harmittaa olla näin hyvä. :rolleyes:

Ja kyllä helepottaa sillä nyt voi keskittyä pääsykokeisiin.

Rästitentti läpi yhden illan omien muistiinpanojen lukemisella... Ja pisteitä 16/24. Harmittaa olla näin hyvä. :rolleyes:

Ja kyllä helepottaa sillä nyt voi keskittyä pääsykokeisiin.

Olen vetänyt vitosia ilman mitään valmistautumista, skippaamalla yli puolet kurssin luennoistakin vielä siihen päälle. Kertoo lähinnä siitä, että korkeakouluissa on järkyttävän helppoja kursseja eikä suinkaan erinomaisia oppilaita :D

No sano muuta. Yleensä toi kuhien ja haukien suolistaminen ja fileiksi lyönti on niin rentouttavaa että oksat pois. Nyt vaan ei taas nappa mikään. Kahviakaan en juo. Pahaa.

No huomenna on uusi päivä ja veikkaan että tässä rupeet piristyyn iltaa kohti, kato ihminenhän on peto:evil:
Mulla ainakin vaikka olis kuinka univelkaa, niin kun pimeä laskeutuu on "jahti päällä".

Mua hajottaa niin paljon että miten rutinoitunutta mun elämä on nykyää :D Ja näihin rutiineihi jää vallan koukkuun, aivan huippua.

Mua hajottaa niin paljon että miten rutinoitunutta mun elämä on nykyää :D Ja näihin rutiineihi jää vallan koukkuun, aivan huippua.

Rutiinit on parhautta!

No niin Seagram. Otat ihan rauhallisesti. Back to the happy land, back to whiskey land... :face:

Plääh:jahas: Onnex muija tulee kohta duunista:D Ei tarvi mennä sinne happy farmille.
Itsehän halusit olla saaliseläin, peace:)

Back
Ylös Bottom