Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ehkä elämässä tarvitsee
Joskus selitellä itselleen
Ja eritellä mielessään
Miksi kuviot on pielessä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kärsivällisyyteni ei riitä ornitologisiin harrastuksiin. Ja näiden kolotusten ja jumien kanssa on vain elettävä, kun ei ole varaa käydä hierojalla.

:D Jaahas, kait se on oikeasti lähetettävä se mun hierojasisko asialle, ihan ilmaista hierontaa tuskin on luvassa mutta ehkä jotain on neuvoteltavissa... :D Täytyykin jutella siskon kanssa tuossa pääsiäisen tienoilla! ;)

Mummo käyty taas rahastamassa, no ei, lihapullien perässä mä sinne menin. Joka tapauksessa se lyö aina sen kirjekuoren papalta salaa käteen:D

10kpl 5vuotiata synttäreillä ja Robinin levy soi repeatilla :wall:

Se on suoraan saatanasta!
Mun jälkikasvu on isällään ollessaan oppineet rallatuksesta tasan sen kertosäkeen tyylisen ärsyttävyyden ja mulla meinaa katketa verisuoni päästä ku hokevat kilpaa sitä :wall:

Se on suoraan saatanasta!
Mun jälkikasvu on isällään ollessaan oppineet rallatuksesta tasan sen kertosäkeen tyylisen ärsyttävyyden ja mulla meinaa katketa verisuoni päästä ku hokevat kilpaa sitä :wall:

Jep, autossa meikäläisen kyydissä likka sentään pyytää fade to blackia

Jep, autossa meikäläisen kyydissä likka sentään pyytää fade to blackia

Huomattava parannus :D!
Meillä oli nuoremmalla yhdessä vaiheessa kova sana Amon Amarth ja vanhempi rauhoittui vauvana mm. Trio Niskalaukaksen tuotannon soidessa...Nyt vaan isän perheeseen kuuluva koululainen "opettaa" näitä rallatuksia. Argh.

Meidän poika 5v kuuntelee kummelin hänmiestä, lordin hard rock hallelujah ja manowaria. Myös hevisaurusta. Mutta ei robinia, koskaan, ikinä.

Hail and kill! :rock: Death to false metal! :rock:

Joo sitä ja gates of valhallaa, wheels of fire.. mitä noita nyt. Lopetin ite levyjen ostamisen triump of steeliin, se oli mielestäni viimeinen aidompi manowarin tekele tai oikeastaan ehkä kings of metal. Tossa kohtaa se muuttu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaveri kun sai muksun tuossa tovi sitten niin aloitin kersan aivopesun heti ja ostin lahjaksi Rockabye babyn Metallica-levyn.
Löytyy melkein kaikki tarvittavat bändit tuolta Rockabye babyn tuotannosta :rock:

Nukuin just vahingossa 4tunnin päikkärit. Sen jälkee kävin kaupassa, kävelin n 300metriä ees taas ja äsken tulin himaa nii oli vähä kuollu olo. Rankkaa :D Ei haitttais vaikka vois käydä uudestaaki nukkuu, mutta jos sitä nyt muutaman tunnin valvois niin ysiltä voi käydä jo ihan yöunillle :) Jeejee

Vaikuttaa siltä, että naapurit ovat aloittaneet grillikauden... Ja kerrankin olen ollut ahkera, nyt on piha vihdoin haravoitu, rikkaruohot kynitty ja pari kukkaakin laitettuna koristeeksi. Heittelin vielä muutaman yrtinkin kasvamaan, ihan vaan kokeilun vuoksi jotta voin seurata miten kauan ne pysyy hengissä. :D

Etupihaa haravoidessa tarjosin samalla viihdettä naapureille, naapurin mies tuli pihalle ulkoiluttamaan "makkarakoiriaan", syömään jäätelöä ja naureskelemaan mun touhuille. :jahas:

Vois käydä hakemassa siwasta mättöä ja pelata Skyrimiä taas välillä.

Back
Ylös Bottom