Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en edes kehtais ottaa mitää kirjekuoria vaikka kuinka tyrkytettäis :jahas:

Vittuuko niistä perintöveroa maksamaan, tällei se kannattaa osittani hoitaa kun eivät kerta mitään köyhiäkään ole. Välillä tulee mulle, broidille ja serkuille vähän isompi setti tilille, tietty just sillai ettei lahjaveroa tarvi maksaa.

Nyt on Boogie Arto Nybergissä.

Vittuuko niistä perintöveroa maksamaan, tällei se kannattaa osittani hoitaa kun eivät kerta mitään köyhiäkään ole. Välillä tulee mulle, broidille ja serkuille vähän isompi setti tilille, tietty just sillai ettei lahjaveroa tarvi maksaa.

"Onhan se nyt tyhmän näköstä jos on pitkä selkä ja lyhyet jalat"

Mikä biisi siinä ohjelman lopussa soi? Prkle ku olin puhelimessa niin meni vähän ohi...

Ei oikeen jaksanu keskittyä pelaamiseen :jahas: Ihme sunnuntai apatiaa taas ilmassa. Toivottavasti ens viikolla tulis jo uudet kaiuttimet Fifiin ni olis jotain tekemistä. Tänään soitteli ostaja ehdokaskin. Lie vaikka hakis Hondan pois :itku:

Net on nuo mummot semmosia, että jos ei ota niin loukkaantuvat. Surullisia ovat kun ei maistu kaikki maholliset kakut, keksit, pullat, leivokset, padat, laatikot, kahvit, limsat, jäätelöt, tikkarit, sisut, mariannet jne. :D

Olin talviajassa. Hyvä selitys?

Huomenta vaan. Lähtiskö aamulenkille vai eikö...? Välillä kyllä harmittaa kaikki. Sittenpä ei huvittaisi muuta kuin nukkua. Unesta heräsin useaan kertaan yöllä kun toi perse on taas niin jumissa että vihloo oikein kunnolla. Kävellessä/seistessä saattaa yhtäkkiä repästä sen verran kipeästi että jalkaa lahoo alta.

Onnistuin nukkumaan liian pitkään :D Kyse ei ole edes siitä, että olisin unohtanut kääntää kelloja eteenpäin. Silkkaa laiskuutta ja univajetta. Kaipa tästä päivästä jotain silti tulee, vaikkei ihan nyt tunnu siltä.

.. nenä vuotaa.. ei voi mennä jumppaamaan :(

Back
Ylös Bottom