Tämmöinen salilla satunnaisesti (ts. muutaman kk:n salikuureja) ottavan treeniohjelmaa. Kopsasin sen täältä ja olen tällä aloitellut. Tuntuma ohjelmaan on hyvä ja tulostakin taitaa tulla. Tein aiemmin 2- jakoisella ja tuntui jotenkin junnaavan. Tavoitteena hiukan massaa, tiivistymistä etc. Paino tällä hetkellä 91 kg pituutta 182 cm. Olen aika varovainen kyykyn kanssa sekä maven kanssa. Joskus oli selän kanssa proplematiikkaa ja oon aika varovainen noiden liikkeiden kanssa.Turhaanko?
Maanantai.
Lämmittely/venyttely
ETUREIDET:
Kyykky: 4* 12, 8, 6, 3
Jalkaprässi: 4* 12, 8, 6, 3
Jalan ojennus: 3* 10, 8, 6
TAKAREIDET:
Maaten jalan koukistus laitteessa: 3* 10, 8, 6
POHKEET:
Pohkeet: 3* 10, 8, 6
Vatsat voimapyörä etc. 3*15/20
Keskiviikko.
Lämmittely/venyttely
RINTA:
Penkkipunnerrus: 10, 8, 6
Dippi/peck deck 10, 8, 6
OLKAPÄÄT:
Olkapäät käsipainoilla/pystypunnerrus tangolla: 3*10, 8, 6
Vipunostot sivuille: 3*12,10, 8
OJENTAJAT:
Ojentajat taljassa: 3*10, 8, 6
Ranskalainen punnerrus maaten: 3*10, 8, 6
Vatsat voimapyörä etc. 3*15/20
Perjantai.
Lämmittely/venyttely
SELKÄ:
Maastaveto: 5* 20, 15, 12, 8, 6
Leuanveto: 3*10, 8, 6
Kulmasoutu: 3* 8, 6, 6
Ylä / alatalja: 3* 10, 8 6
HAUIKSET:
hauikset tangolla: 3*10, 8, 6
hauiskääntö istuen käsipainoilla: 3* 10, 8, 6
Vatsat voimapyörä etc. 3* 15/20
Em. ohjelmaan tuossa aiemmin kyselin kommenteja. Nyt oon ko. ohjelmaa jo jonkin aikaa tehnyt ja jotenkin vaan tuntuu, että voisin salilla viettää enemmänkin aikaa. Ts. tuntuu, että kun maanantaina teen jalat, niin viikon päästä vasta seuraavan kerran pääsee niitä hieromaan, niin voisiko tehdä kuitenkin enemmän? Toinen kyssäri kuuluu; "elohiiriä" tuntuu olevan lihaksissa tavallista enemmän. Magnesiumin puutetta vai mitä?
Kiitos etukäteen tiedoista.
Siis tarkoitus olikin kysellä, jos lisäisin samalla ohjelmalla vaikka yhden päivän lisää salia? Ts kolmijakoinen ohjelma 4 pvää / vko? Taitaa olla toimimaton yhdistelmä? Noh, nyt on kuitenkin into päällä, niin laitanpa ohjelmaan lisää aerobista, eli lenkkiä ja hiihtoa, niin kiristyypi nahkakin hiukan.