Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä..

Hävettää avata Yö-ketjua taas tähän aikaan...

Pitäskö tuota lähtä koiran kanssa kävelylle.

Kyllä tämä yökyöpelin elämä on perseestä.

Ei oo...Tossa vieressä ois 4 kirjaa. A song of Ice And Fire...Reilut 4000 sivua. Aattelin Game of Thoresilla alottaa, vaikka tuli katottua just 1. kausi töllöstä...

Eikä ollu kalliita. 4 pokkaria 26,90e. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Entäs 26-vuotias jannu, jolla särkee polvet ja olkapää, kämmenessä tuntuu pientä kipua puristaessa ja takareisi on täysin jumissa? Ehkä vanheneminenkin on hyvä aloittaa nuorena, ettei tule myöhemmin karuja yllätyksiä.

Sitten meitä on 32-vuotias mummo ja 26-vuotias pappa :)

Turhauttaa taas ihan kauheasti. Miten saada suomalainen syrjäytynyt nuori yhteiskuntaan takaisin kiinni. Huokaus.

Puuroa laittelemaan. Pitäisi dieettiruokavalio suunnitella kanssa.

Huomenta! :)

Huomenta. Loistava aamu ja oon niin ylypee ittestäni, koska liukastuin jäätiköllä bussille mennessä ja tein automaattisesti hienon ukemin viihdyttäen samalla ympärilläolevia mummoja :D

Huomenta. Loistava aamu ja oon niin ylypee ittestäni, koska liukastuin jäätiköllä bussille mennessä ja tein automaattisesti hienon ukemin viihdyttäen samalla ympärilläolevia mummoja :D

Mulle sanottiin tänä aamuna puhelimessa, että ens maanantaina naisterveydenhoitajat hiukan käpälöivät sua.
Ei hullumpi herätys. :D

Hahaa hienosti :D Huomenta täältäkin, ihmeen hyvät yöunet vaikka heräilin pariin otteeseen. Ulkona näyttää pirun hienolta. Parin tunnin päästä treenit ja illaksi töihin. Onneks on arki mikä pitää ihmisen tiellä :)

Siellä kyllä on mukavan aurinkoisen oloinen keli.

Kun saisi vielä keittiön siistiksi. Ainiinjoo. Puuro. Unodin syödä puuron.

Back
Ylös Bottom