Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltaa potkupalloilija ja muutkin elävät olennot.
Iltapäivää Idän humanoidi...:D... Ja tietysti muillekkin omituisuuksille...
Kenelläkkään mitään hyvää reseptiä? VHH.ta ja lihanyöjälle...Pitäis lähteä kauppaan...
Mitä kuuluu herroille?
Tässäkin ketjussa on aina niin hiljaista. Mitähän keksisi, että tulisi aktiiviseksi. Tai pitäsköhän tehdä paluu sinkkuketjuun, kun olen edelleen epäsinkku. Hmm. Tylsää.
Mee vääntämään tonne tyhmien kysymysten ketjuun, kuun pyörimisestä...Ei varmaan tuu aika pitkäksi...:lol2:
" Diippii shittii, diippi shittii " !!!
Aihe, josta tiedän niin paljon ;)

Höh...Plaah ja puuh! Miten muuttaminen onkin ah näin ihanaavoisin paketoida itseni ja postittaa jonnekkin lämpimään karkuun tätä pakkaushelvettiä :(

Nokkakärryt löytyy, olenhan kuitenkin käytännöllinen nainen ja hommannut sellaiset käyttööni. Tepe on viettämässä syntymäpäiviään niin ei häntä tohtisi nyt häiritä. Jätän hänen hommikseen sitten niskojen hieronnan muuton päätteeksiHöh...
Tulisin auttamaan, jos en ois klesana. Nappaisin Tepen "matkalta" mukaan. Muuttaminen on saatanasta. Mulle jostain syystä tulee tälläsiä puheluita, kun muutto lähenee...
" Moi pyssy. Ei olla nähty vuoteen, mutta sä oot niin vahva ja hyvä muuttamaan. Tuutko avuksi? "
Ja vastaus on aina ...Joo.:D. Mut hommatkaa ne nokkakärryt ja muuttolaatikoita, niin on paljon helpompaa.
" Ei meillä oo kellään"
No mä tuun ja otan ainakin nokkakärryt... Story of my life.:dance:
Jokseenkin tää pakkaaminen on eniten suolesta aina muuttaessa. Tekis mieli vitkutella mut ei passaa. Kahvia koneeseen tasaseen tahtiin vielä kun on päivässä tunteja jäljellä :DSiks mä sen hakisinkin...---> Suprice, nyt lähetään pakkaamaan.:DNokkakärryt löytyy, olenhan kuitenkin käytännöllinen nainen ja hommannut sellaiset käyttööni. Tepe on viettämässä syntymäpäiviään niin ei häntä tohtisi nyt häiritä. Jätän hänen hommikseen sitten niskojen hieronnan muuton päätteeksiJokseenkin tää pakkaaminen on eniten suolesta aina muuttaessa. Tekis mieli vitkutella mut ei passaa. Kahvia koneeseen tasaseen tahtiin vielä kun on päivässä tunteja jäljellä :D
Tepe ois varmaan ihan innoissaan moisesta yllätyksestä :DSiks mä sen hakisinkin...---> Suprice, nyt lähetään pakkaamaan.:D
Hyvältä kuulostaa plääni muuten!
Tepe ois varmaan ihan innoissaan moisesta yllätyksestä :D
Pakkausmusiikkia tähän väliin
Nautinnollista iltaa ja mahtavia lukuelämyksiä sinneEi paremmasta väliä! Pakkaahan ahkerasti. Tää lähtee syömään ja sitten kirjan pariin!

Kun, käyt lukemassa. Ei sillä ole väliä, mitä tietää: Pääasiahan on väittely...
Jos vielä on tylsää, niin sitten nautit vaan hiihtolomasta. Suljet tämän turhakkeen ja otat hyvän kirjan ja siihen jotakin, mistä tykkäät kyytipojaksi.
Jokaisella on joku kirja kesken. Se kertoo ihmisestä paljon. Mikäs sulla on"työn alla"?