Miksi kriittisin? Hyödyt verrattuna vaikka 5g/pv tasaseen syömiseen?
Tankkausvaiheessa ne tasot nostetaan. Jokainen kenelle olen tuota reseptiä käyttänyt on huomannut paremman hyödyn ja painonnousun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kriittisin? Hyödyt verrattuna vaikka 5g/pv tasaseen syömiseen?
Asiaan perehtymättömänä, multa löyty vitamiinikaapista magnesiumoksidia 350mg napeissa. Eli ilmeisesti sulfaatti olisi parasta imeytymisen ja kaiken muun kannalta?Kyse oli varmaankin ala-arvoisesta oksidista jota suosittelevat vain nuijat. Sillä on huonoin imeytyvyys, ja se on hyvä ainoastaan ummetukseen.
Onko kofeiinin diureettista vaikutusta tutkittu suhteessa nautittuun kofeiinin määrään? Onko edes mahdollista? Linkit, kuulopuhe, mutu - kaikki kelpaa![]()
Asiaan perehtymättömänä, multa löyty vitamiinikaapista magnesiumoksidia 350mg napeissa. Eli ilmeisesti sulfaatti olisi parasta imeytymisen ja kaiken muun kannalta?
Tankkausvaiheessa ne tasot nostetaan. Jokainen kenelle olen tuota reseptiä käyttänyt on huomannut paremman hyödyn ja painonnousun.
Dr. Hultman and coworkers employed several strategies, including a rapid protocol involving 6 days of creatine supplementation at a rate of 20 g/day, and a slower protocol with supplementation for 28 days at a rate of 3 g/day.4 Following the rapid protocol, they also studied a maintenance dose of 2 g/day for 28 days. Both the rapid and slow protocols produced similar findings, about a 20% increase in muscle total creatine concentration. The elevated muscle total creatine concentration was maintained when supplementation was continued at a rate of 2 g/day.
Mutta oli mulla ihan oikeatakin asiaa; luin aikoinaan jostain, että magnesium-lisä purkista otettuna ei imeytyisi juuri ollenkaan, tehden sen täten melko hyödyttömäksi. Lisäksi jos sitä lisää otetaa, niin se pitäisi ottaa iltaa tai nukkumaanmenoa vasten. Miksi?![]()

Tankkausvaihe vain on kriittiisin. Itse käytän reseptiä 0.6g/kg 5-7 päivän ajan.

Tuosta on väännetty iät ja ajat. En pidä kofeiinia niin vahvana diureettina että sillä olisi merkitystä. Hyvä boosteri se on, olen kokeillut itselläni ja muilla annostuksia aina 600mg-1400mg.
Tankkausvaihe vain on kriittiisin. Itse käytän reseptiä 0.6g/kg 5-7 päivän ajan.
Varmaan perus punttaajalle ei niin kriittinen mutta jollekin jolla on esimerkiksi lyhyitä ohjelmajaksoja niin hyödyt saadaan nopeammin käyttöön.Miksi kriittisin? Hyödyt verrattuna vaikka 5g/pv tasaseen syömiseen?
Mitäköhän mikroaaltouuni tekisi kreatiinille :jahas:
Voiko dietillä syödä sushia? Siis onko toi pahasta? Sushi on aika vähänrasvaista eikö niin ja paljon protskua? Riisiiki tosi vähän.
E: Ja jos kreatiinin tankkausvaiheessa tulee ongelmia niin se ei johdu tankkauksesta, vaan siitä että kuuluu siihen vähemmistöön joille kreatiini ei sovi. Silloin käyttäisin jotain muuta valmistetta.
Vuoden hauskin. Ehdottomasti. Olet kyllä hauska jätkä.

Oletko sitten sitä mieltä että tankkausvaihe on hyödytön?
E: Ja jos kreatiinin tankkausvaiheessa tulee ongelmia niin se ei johdu tankkauksesta, vaan siitä että kuuluu siihen vähemmistöön joille kreatiini ei sovi. Silloin käyttäisin jotain muuta valmistetta.
Sinä kun tykkäät aina fysiologisista perusteista niin täältä pesee:
Kreatiini voi aivan hyvin isompina annoksina aiheuttaa vatsavaivoja. Tämä johtuu siitä, että suuret annokset eivät välttämättä ehdi imeytyä ennen kun suoliston bakteerit pääsevät siihen käsiksi (lähde). Maltillisempi annos voi välttää tämän vaivan.
En nyt hyödyttömäksi sanoisi, mutta täsmälleen samaan lopputulokseen pääsee ilmankin.
kreatiini, joku massanlisääjä (ruoka ajaa saman asian)Mikä on hyvä lisäravinne massanlisäykseen pienellä budjetilla?
No mitä hyötyä olisi sitten tankata? Ja kuinka paljon nopeammin "samaan lopputulokseen" pääsee tankkaamalla?
Dr. Hultman and coworkers employed several strategies, including a rapid protocol involving 6 days of creatine supplementation at a rate of 20 g/day, and a slower protocol with supplementation for 28 days at a rate of 3 g/day.4 Following the rapid protocol, they also studied a maintenance dose of 2 g/day for 28 days. Both the rapid and slow protocols produced similar findings, about a 20% increase in muscle total creatine concentration. The elevated muscle total creatine concentration was maintained when supplementation was continued at a rate of 2 g/day
Tuossa aikasemmassa postissa tsekkailtiin vähän noita aikojakin
Mä en vaan käsitä mitä järkeä on vetää kreatiinia kauheita yliannoksia, kun et kuitenkaan kuluta sitä missään tapauksessa yli 5g päivässä ja ylimääränen kuitenkin kustaan pihalle?