Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulostaa aika nihilistiseltä...Nyt kaloria koneeseen...Jaksaa sitten taas pitkän viikon...

Ei oo vielä ihan täydessä syöntikunnossa, joten joutuu vähän himmailemaan :D

E: Vois kyllä ottaa pikkasen jäätelöä ikään kuin jälkkäriks.

Snacky on loistava paikka ja se Tikkurilan urheilupuistossa oleva Elvis Burger on kanssa hyvä. Mantan grilli Kajaanissa on kova ja inttiaikaan tuli käytyä siellä monesti.

Kajaanissa asuneena voin sanoa että hallelujah! Mantan grillin kebabit aivan mahtavia. :rock:

Epäilen jäätelökakkua...Viennetta on saatanasta...On siis niin hyvää, että liian nopeasti tulee vedettyä, josta seuraa mahanpuruja.
Se voi olla. Toisaalta voi olla myös nesteen puutosta kun en juonut vettä ollenkaan vaan joka aterialla limua. Varmaan 3litraa päivän aikana pepsiä ja ehkä pieni lasi vettä aamusta.

Se voi olla. Toisaalta voi olla myös nesteen puutosta kun en juonut vettä ollenkaan vaan joka aterialla limua. Varmaan 3litraa päivän aikana pepsiä ja ehkä pieni lasi vettä aamusta.

No tämähän selventää asian. VESI se on vaarallista se. Jopa pienissä määrin kulutettuna.:D

Hitto toi jääpallo kenttä on muuten iso. Luulis että joku pikaluistelija pääsis aika helposti huipputasolle kun eihän tossa tuu ees kontaktia eikä noi kovin teknisiltäkään kavereilta näytä. Joku jääpalloilija vois tulla ojentamaan mua asiassa jos oon väärässä. Kakkosella on siis joku mm peli ilmeisesti menossa.

Hitto toi jääpallo kenttä on muuten iso. Luulis että joku pikaluistelija pääsis aika helposti huipputasolle kun eihän tossa tuu ees kontaktia eikä noi kovin teknisiltäkään kavereilta näytä. Joku jääpalloilija vois tulla ojentamaan mua asiassa jos oon väärässä. Kakkosella on siis joku mm peli ilmeisesti menossa.

MM-kisojen avausottelu.
Ruotsi 12 - Suomi 0
:rolleyes:

Täällähän on kunnon mättöpäivät meneillään! Itse lähden luistelemaan.

Ota maila mukaan, et pysyt pystyssä. Ja kypärä päähän, kun kummiskin kaatuilet kuten #25...;)

Ei oo vielä ihan täydessä syöntikunnossa, joten joutuu vähän himmailemaan :D

E: Vois kyllä ottaa pikkasen jäätelöä ikään kuin jälkkäriks.

Aina jäde, pikku jälkkäriksi maistuu. Suklaata sitten pääruoaksi.

Höpss!! Brödääri on paljo kovampi! Örgh

Nope...Me Teuden ja Startin kanssa, vannotaan Howardin nimeen...

Jimmy-Howard-2.jpg

Vaissoo! Itsehän nappulana keräilin Brödäärin korttejakin ihan omaan kansioonsa.

Haluisiko joku antaa vinkin tai idean miten aloittaa työhakemus että erottuisi edukseen? "Hei, olen nuori mies nimeltä Ephe ja olen käynyt senjasen koulun" ei kuullosta kovin fiksulta..:jahas:

Nope...Me Teuden ja Startin kanssa, vannotaan Howardin nimeen...

Jimmy-Howard-2.jpg
Taisin itekkin kritisoida alkukaudesta että eikö sinne voi ottaa jotain varmaa taitonsa näyttänyttä veskaria. Niin hiljasta ollut Hasekin jälkeen. No väärässähän mä olin. Huikeeta kautta pelaa Howard. Ei jää mestaruus Howardista kiinni. Pakisto tosin hieman pelottaa. Ericsson ei oo oikein vakuuttanut.

Howard on kyllä kova, mutta all time favorite on kyllä Hasek.

HÖPÖ HÖPÖ!

Vyön alle ;)

+1. ja Tim Thomas.:haart:...AWWww...1998..

Ei sillä ole väliä, miten torjuu. Kunhan vaan torjuu...

Potuttaa, että noi Snackyt on nykysellään viskattu jonnekin aivan muualle mitä ennen. Muistan kun eilisen, sen kun käytiin isän kanssa ennen, tai jälkeen mökille menoa Herttoniemen Snackyllä hakemassa kerrosateriat. Voi sitä pienen tytön riemua kun sai ekan ranskiksen, eka haukun purilaisesta ja ekan ryystäisyn colasta otettua. :haart:I miss Snacky!

Tikkurilan Snackyyn on aika helppoa mennä julkisilla. Junalla vain Tikkurilaan ja se on parin sadan metrin päässä asemalta. Sun pitää mennä sinne nostalgiareissulle joskus :)

Itse käytin maalilla kypärää kuten Hasek, enkä maskia! Ja mailakin lähti käsistä vähän väliä.
Siinä on kyllä jotain maagista kun veskari heittää mailan pois. Hasek ois voinu tulla jokereihin jäähdyttelemään. Oisin ostanut paidan. Eikse pelaile vieläkin jossain tshekeissä?

Huomaa että on sunnuntai kun ruokairstailut taas käynnissä. Tänään on tullut juotua 3 kuppia kahvia, kohta voisi irroitella ja ottaa toiset 3 ennen pientä kulutusta lisäävää salihassuttelua. Illalla tarjolla salaattia kananmunilla ja protein fluffia rahkalla ja marjoilla. Yhden aterian päivä

Back
Ylös Bottom