Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistelenkohan lukeneeni jostain, että asuisit Espoossa... Onko Grilli Toro Tapiolassa tuttu? Porsaan sisäfilee ja ämpärillinen ranskalaisia tai muna, pekoni ja ämpärillinen ranskalaisia. Siinä kaksi jumalallista ja jumalattoman isoa annosta. Homo tai nainen täytyy olla jos ei maistu.
Snacky on loistava paikka ja se Tikkurilan urheilupuistossa oleva Elvis Burger on kanssa hyvä. Mantan grilli Kajaanissa on kova ja inttiaikaan tuli käytyä siellä monesti.

Minen oo ikinä kuullukkaa mistään Snackystä![]()

Ainon Lumoava Lakritsi :haart:Voiko lakujäde olla hyvää? En oo ikinä uskaltanu maistaa.
Tui-tui, oot kato niin nuori:D
Se läski Hese-äijä taisi ostaa noi pois pyörimästä jaloista, vitun natsi. Snackyn Police special![]()
Jahka joskus vielä eksyn baariin niin toi tikkurilan Snacky on testattava pikkutunneilla. Onks noi auki öisinkin?

Eiks siellä oo se joku iso mättö? Ei nyt nimi tuu mieleen mutta joku frendi mainosti. Paljon siinä on kaloreita?On tullu " joskus " öisin käytyä.. On siis auki.
Aukioloajat:
ma-to 10.00-02.00
pe-la 10.00-05.00
su 11.00-02.00
Hitto kun ootte jauhanu grilliruuasta, niin rupes tekemään hitosti mieli jotain hyvää mättöä.

Hain just 5kpl mäkin juustoa 800g irtokarkkeja, 2 Jappia, 2 Daimia, 2 Douple Nougattia ja 2 Brejkkkiä...Tänään mässypäivä. Juustot meni jo, kohta suklaapatukoiden kimppuun...
Ja mä söin just purkin maitorahkaa. Se oli päivän kolmas ateria, ensimmäinen oli kuppi kahvia ja toinen oli banaani. Ehkä tossa vois illemmalla ottaa vaikka pitsan.
Hain just 5kpl mäkin juustoja, 800g irtokarkkeja, 2 Jappia, 2 Daimia, 2 Douple Nougattia ja 2 Brejkkkiä...Tänään mässypäivä. Juustot meni jo, kohta suklaapatukoiden kimppuun...![]()

Eilen meni hornetit ranskalaisilla, kotipitsan opera special, Big mac ateria ja 700g irtokarkkeja. Siihen päälle vähän proteiini sheikkiä ja maitorahka/mehukeitto/kaurahiutale/rypsiöljy sekotusta. Niin ja viennetta jäätelökakku. En tiedä mikä noista oli mun pienelle mahalaukulle liikaa mutta yöllä heräsin törkeeseen vatsakipuun ja lopulta nukahin vessaan pöntölle. Olin vetänyt likavaatekorin tohon pöntön eteen että sain laskettua pään siihen kannelle:D. Varmaan tunnin unet siinä nuuska huulessa.