Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta parhaimmillaan grilliruoka on jotain sellaista, mitä ei voi sanoin kuvata.

Tällöin tarvitaan siis kuva

759572.webp

Muistelenkohan lukeneeni jostain, että asuisit Espoossa... Onko Grilli Toro Tapiolassa tuttu? Porsaan sisäfilee ja ämpärillinen ranskalaisia tai muna, pekoni ja ämpärillinen ranskalaisia. Siinä kaksi jumalallista ja jumalattoman isoa annosta. Homo tai nainen täytyy olla jos ei maistu.

Tiedän paikan ja bussilla tuonne hurauttaisi hyvin nopeasti. En ole käynyt, mutta voisihan tuota testata joskus. Tässä yhteydessä tarkoitin kuitenkin grilliruoalla lähinnä snägäriruokaa. On kuitenkin valitettava tosiasia, että Suomesta ei tunnu löytyvän samanlaisia korkeatasoisia mättölöitä, joita esitellään Man v. Food-ohjelmassa.

Snacky on loistava paikka ja se Tikkurilan urheilupuistossa oleva Elvis Burger on kanssa hyvä. Mantan grilli Kajaanissa on kova ja inttiaikaan tuli käytyä siellä monesti.

Snacky on loistava paikka ja se Tikkurilan urheilupuistossa oleva Elvis Burger on kanssa hyvä. Mantan grilli Kajaanissa on kova ja inttiaikaan tuli käytyä siellä monesti.

Potuttaa, että noi Snackyt on nykysellään viskattu jonnekin aivan muualle mitä ennen. Muistan kun eilisen, sen kun käytiin isän kanssa ennen, tai jälkeen mökille menoa Herttoniemen Snackyllä hakemassa kerrosateriat. Voi sitä pienen tytön riemua kun sai ekan ranskiksen, eka haukun purilaisesta ja ekan ryystäisyn colasta otettua. :haart:I miss Snacky!

Hitto kun ootte jauhanu grilliruuasta, niin rupes tekemään hitosti mieli jotain hyvää mättöä.

Jahka joskus vielä eksyn baariin niin toi tikkurilan Snacky on testattava pikkutunneilla. Onks noi auki öisinkin?

On tullu " joskus " öisin käytyä.. On siis auki.:)
Aukioloajat:
ma-to 10.00-02.00
pe-la 10.00-05.00
su 11.00-02.00

On tullu " joskus " öisin käytyä.. On siis auki.:)
Aukioloajat:
ma-to 10.00-02.00
pe-la 10.00-05.00
su 11.00-02.00
Eiks siellä oo se joku iso mättö? Ei nyt nimi tuu mieleen mutta joku frendi mainosti. Paljon siinä on kaloreita?

Edit. Googletin; elikkä heavymonster

Hitto kun ootte jauhanu grilliruuasta, niin rupes tekemään hitosti mieli jotain hyvää mättöä.

Hain just 5kpl mäkin juustoja, 800g irtokarkkeja, 2 Jappia, 2 Daimia, 2 Douple Nougattia ja 2 Brejkkkiä...Tänään mässypäivä. Juustot meni jo, kohta suklaapatukoiden kimppuun...:kuola:

Hain just 5kpl mäkin juustoa 800g irtokarkkeja, 2 Jappia, 2 Daimia, 2 Douple Nougattia ja 2 Brejkkkiä...Tänään mässypäivä. Juustot meni jo, kohta suklaapatukoiden kimppuun...

Ja mä söin just purkin maitorahkaa. Se oli päivän kolmas ateria, ensimmäinen oli kuppi kahvia ja toinen oli banaani. Ehkä tossa vois illemmalla ottaa vaikka pitsan.

Eilen meni hornetit ranskalaisilla, kotipitsan opera special, Big mac ateria ja 700g irtokarkkeja. Siihen päälle vähän proteiini sheikkiä ja maitorahka/mehukeitto/kaurahiutale/rypsiöljy sekotusta. Niin ja viennetta jäätelökakku. En tiedä mikä noista oli mun pienelle mahalaukulle liikaa mutta yöllä heräsin törkeeseen vatsakipuun ja lopulta nukahin vessaan pöntölle. Olin vetänyt likavaatekorin tohon pöntön eteen että sain laskettua pään siihen kannelle:D. Varmaan tunnin unet siinä nuuska huulessa.

Ja mä söin just purkin maitorahkaa. Se oli päivän kolmas ateria, ensimmäinen oli kuppi kahvia ja toinen oli banaani. Ehkä tossa vois illemmalla ottaa vaikka pitsan.

Kuulostaa aika nihilistiseltä...Nyt kaloria koneeseen...Jaksaa sitten taas pitkän viikon...

Hain just 5kpl mäkin juustoja, 800g irtokarkkeja, 2 Jappia, 2 Daimia, 2 Douple Nougattia ja 2 Brejkkkiä...Tänään mässypäivä. Juustot meni jo, kohta suklaapatukoiden kimppuun...:kuola:

Omnomnomnom :kuola:

Nyt mun rupestekee mieli sitä Ainon laktritsi jäätelöä, ku oon sitä monesti miettiny uskaltaistko maistaa ja nyt sille tuli oikeen pakkislaisen virallinen approval. Sit tietty suklaata kylkeen jos ei se olekkaan hyvää ettei jää paha mieli :D

Eilen meni hornetit ranskalaisilla, kotipitsan opera special, Big mac ateria ja 700g irtokarkkeja. Siihen päälle vähän proteiini sheikkiä ja maitorahka/mehukeitto/kaurahiutale/rypsiöljy sekotusta. Niin ja viennetta jäätelökakku. En tiedä mikä noista oli mun pienelle mahalaukulle liikaa mutta yöllä heräsin törkeeseen vatsakipuun ja lopulta nukahin vessaan pöntölle. Olin vetänyt likavaatekorin tohon pöntön eteen että sain laskettua pään siihen kannelle:D. Varmaan tunnin unet siinä nuuska huulessa.

Epäilen jäätelökakkua...Viennetta on saatanasta...On siis niin hyvää, että liian nopeasti tulee vedettyä, josta seuraa mahanpuruja<---Lue mahtipieruja.:D

Back
Ylös Bottom