Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Pakkiksella ei oo tapana nauraa toisten kehitysvammoille.

No kyllä sua silti saattais huvittaa jos siellä oiskin normaaleja aloittelijoita, jotka harjottelis tekniikoita kellarihumpan tahtiin. Kehitysvammaisetko ansaitsevat erityiskohtelua? Senkin suvaitsematon kakkasäkki. ;)

Tiedän tunteen :D Mä melkein tapan itteni treenillä kun Minna Pajulahti on salilla samaan aikaan. Eihän sitä voi sen silmien alla treenata puoli teholla ;)

Sama vika! Pakko kokeilla niitä vähän isompia painoja, jos kuitenkin menisi. Eikä sekään auta mitään kun Minna tekee silti paljon isommilla.

Edit: Niin ja se potuttaa että ne on vasta Minnan lämmittelypainot.

Puhut muuten asiaa, meni tuo kommentti vähän riman ali kuitenkin. Missäs niitä kehitysvammaisia kuntoutetaan jos ei saleilla jossa on vehkeet siihen? Itse olen näihin törmännyt lähes päivittäin ja oikeasti ikinä ei ole yhtään mitään ongelmaa näistä ollut. Mitään treenipaikkoja ei varata tunniksi, kukaan ei tunge väliin sun treeniin, ei ota painoja sun tangosta yms. Eli ottakaa oppia noista kehitysvammaisten kanssa treenavista porukoista, ne osaa salietiketin helvetin hyvin. Rispektit täältä.

Eräs vanhempi herrasmies, olemuksensa perusteella maailmankaikkeuden entinen squashkuningas. Ensiksi hän päivittelee, jonkun 16-17vee barbin kanssa, että "voi voi kun on kaikki tangot varattuna"... Tilanne oli siis seuraava: minä tein vuorosarjaparina kulmasoutua ja pystäriä smithissä, vieressä joku toinen äijä teki vsp:na penkkiä ja hauikkaria. Teki mieli melkein sanoa, että ootteko kuullu koskaan vuorosarjapareista, mutta en sitten ollut mulkku. Se on varmasti liikaa, kun laite odottaa tyhjillään 30 sekuntia sarjojen välissä, kun on tekemässä sitä toista liikettä.

Ukko halusi siis smithtelineeseen ja kun siihen lopulta pääsi, niin levitti sanomalehden ja ristikon penkille ja teki samalla jotain ihmeellisen näkösiä hyödyttömän olosia venyttelyliikkeitä varmaan PUOLI TUNTIA siinä smithissä. Smithi luultavasti vain sen takia, että siitä sai kivasti tukea. Meinasin kyllä revetä nauramaan ihan suoraan ja kommentoimaan, mutta hillitsin itseni... :face: Ei oo ton äijän eka tollanen juttu... Lähinnä vitutti sen oikeasti smithiin haluavan lihaskimpun puolesta.

Tänää potutti kun vuokraisäntä soitti ollessani salilla ja lähtöhän siinä tuli kun se ilmoitti olevansa alaovella 5min päästä. Takana oli tosiaan yks penkkisarja -.- kanssatreenaajatki katto varmasti arvostaen kaveria joka tekee yhen sarjan penkkiä ja pakkaa kamansa ja lähtee menemää (y)

Olin uuden tapani mukaan aamu kuudelta salilla, luulin olevani yksin mutta yht´äkkiä pimeästä kuntopyöräsalista tulee joku nainen kesken mun kp vinopenkkisarjan... Vittu meinas tippua hanttelit mun naamalle, ku säikähin nii kovasti :D Sais semmoset hankkia jonku varotuspillin ja ilmottaa etukäteen, että astuu sieltä huoneesta pois aamulla, kun ihminen on ehkä hieman herkässä tilassa vielä...

Tänää potutti kun vuokraisäntä soitti ollessani salilla ja lähtöhän siinä tuli kun se ilmoitti olevansa alaovella 5min päästä. Takana oli tosiaan yks penkkisarja -.- kanssatreenaajatki katto varmasti arvostaen kaveria joka tekee yhen sarjan penkkiä ja pakkaa kamansa ja lähtee menemää (y)

Olisit nyt yhden nopeen sarjan hauiksia vielä ottanu niin treeni olis ollu täydellinen.

Yksi perhe käy salilla ja lasten puolfaija kommentoi tytöille että katsokaa kun pojat nostavat vähän ja egoilee kun itse nostaa "niin paljon" , kerran kun tein penkkiä tuli viereen ja tokaisi että nostaisit nyt edes vähän isommilla painoilla, tein silloin 60kg sarjaa. Herra itse jaksaa tehdä muutaman sarjan aina ja sitten alkaa kommentoimaan ja kyyläämään -.-.

Tänää sattu aika hauska ilmiö salilla. Tossa 2h sitte saavuin salille ja siel oli aika paljon väkeä, muutamia koulututtuja treenamassa. Siinä hetken treenattiin kunnes salille tuli 9-luokkalaisten liikkatunti nii joha pari poikaa rupeski rykimää ja nostelemaa yli-isoilla painoilla, hauistaki tehtii jo selän voimin, jotta saataisin tyttöjen kiinnostus heräämää, "katsokaas tytöt kun täällä tehdään vähä habaa niin samalla saadaan vähän pumppia selkääkin<;<;<;" voi moro sitä vitutuksen määrää ku katto sitä touhuu. Ite tuli höntsäiltyä siellä =D no ei vaineskaa.

mua potuttaa se että naisille on varattu kahtena päivänä viikossa 2-3 tuntia treeni aikaa" naisten vuoro", mihinköhän tasa-arvo lakiin tuokin mahtaa perustua, nooh nou hätä olen aloittanut jo vastahyökkäyksen....

^Kuntosalien omiin käytäntöihin. Fakta on se että osa naisista jostain syystä ei tykkää reenailla isojen karjuvien hikisten miesten kanssa. Kun niille tekee oman vuoron niin ne tulee reenaamaan ja kuntosali saa lisää asiakkaita. =)

Komppaan

+1 komppaan täysin. :)

Kollegallani on nelivuotias kehitysvammainen tytär, enkä löydä siitä vähäisintäkään naurun aihetta. En lapsen, enkä vanhempien näkökulmasta. Mutta mä olenkin tällainen ahdasmielinen vanha pieru.

Ensimmäistä kertaa törmäsin näihin "koviin kavereihin" salilla joiden äö on tasapainossa kengänkoon kanssa. Pisti ihan hymyilyttäämään aikuisten miesten käytös... :face:

Back
Ylös Bottom