Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä...

...Kohtailaisen vähän elämää ollut tässä ketjussa, viime aikoina. Viikonloppuna saan kukkua pidempään...:)

Joten jotakin yön teemaksi....Vaikkapa talvi...Joo alotan sillä....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keväällä jatketaan...

Tööttäättekö jos poliisi tekee ajovirheen liikenteessä? Entä ohitatteko jos se ajaa teidän edellä selvää alinopeutta. Tullu itellä vastaan parin viikon sisään molemmat enkä töötännyt saati ohittanut. Vitutti silti.

Tööttäättekö jos poliisi tekee ajovirheen liikenteessä? Entä ohitatteko jos se ajaa teidän edellä selvää alinopeutta. Tullu itellä vastaan parin viikon sisään molemmat enkä töötännyt saati ohittanut. Vitutti silti.

En tööttää, voi saada huomautuksen. Ohitan. Laitan vakionopeudensäätimen, tasan nopeusrajoitukseen ja menen ohi...Ei ole tullut sanomista. Siis mittari + 3-5

Sitten kesää..

Syksy tulee...

Hyi miten pitka paiva... 4-5h younien jalkeen aamuseiskasta asti hereilla ja ysista eteenpain liikenteessa. Koko helvetin paiva meni yliopistolla palloillessa ja sielta viela suoraan duuniin mista kotiuduin asken. Paivan sapuskat yhteensa varmaan 500kcal koska olin pihi ja kiireinen. Onneksi huomenna on lauantai eika tarvitse tehda muuta kuin menna yoksi toihin.

Pakko kysyy, mua ei kiinnosta yhtään mitkää viralliset luokitukset, mut luokitteleeko ihmiset täällä anoreksiaa syömishäiriöks? virallisestihan se on luokitelut "laihuushäiriöks ja syömishäiriöks" mut mä en vaa millää hyväksy et anoreksia ois syömishäiriö, anorekia johtaa kylläki siihen mut sitä se ei itsessään oo, muita mielipiteitä?

Back
Ylös Bottom