Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia vain! :) Sain eilen Elisa Viihteen viimein asennettua (ei kestänyt kuin pari kk) ja toi kaukosäädin on kyllä ihan lelu. Noh, en valita. Nyt sitten vain intopiukeena tallentelemaan kaikki ohjelmat mitä en muuten muistaisi/ehtisi katsoa! Enää ei haittaa vaikka olisi missä työvuorossa kun ohjelmat menee silti nauhalle. Tai siis eihän nykyään enää mikään mene nauhalle vaan tallennukseen. Mutta minä en mene kohta nauhalle enkä tallennukseenkaan vaan suuntaan salille. Illemmalla töitä ja viikonlopun ihmekin saapuu :)

Vaikka mä lipsuttelen ihan muilla vehkeillä kuin suksilla, niin tossa Jyväsjärvellä kuin myös Palokkajärvellä menee hiihtoladut. Siitä en tiedä, että mihin ne tarkalleen menee ja minkä mittaisia ovat.

Niin no jos jäätilanne on tämä, niin en uskaltaisi lähteä noille järviladuille ihan vielä. En edes tiedä onko niitä vielä vedettykään. Muutenkin vältän jäillä liikkumista. Näin huonotuurisena ihmisenä se olen just minä joka hulahtaa jostain virtapaikasta veteen :D

Taitaa olla tällä viikolla 6 treeniä takana. Vieläköhän sitä vanha jaksaisi tänään ainakin yhdet ja lauantaina parit, niin voisi ottaa ensi viikon rennosti?

Ylähuuli taitaa olla ainoa kohta, joka ei ole jumissa.

6 itelläkin. Tänään puntti ja sunnuntaina sit vielä vähän kevyempi murjasu, niin riittää tälle viikolla. Seuraavalle ei varmaan sitten tulekkaan,kun ehkä max 4..

Niin no jos jäätilanne on tämä, niin en uskaltaisi lähteä noille järviladuille ihan vielä. En edes tiedä onko niitä vielä vedettykään. Muutenkin vältän jäillä liikkumista. Näin huonotuurisena ihmisenä se olen just minä joka hulahtaa jostain virtapaikasta veteen :D
Syöt itsellesi hyvän kelluttavan rasvakerroksen, niin ei haittaa pienet pulahdukset jään läpi. :D

Syöt itsellesi hyvän kelluttavan rasvakerroksen, niin ei haittaa pienet pulahdukset jään läpi. :D

Tuossa eilen tein huomion, että pari vuotta sitten jenkeistä ostetut farkut alkaa tuosta lantiolta/perseen paikkeilta pingottaa. Ehkä sitä jotain on tonne jonnekin jo kertynyt :D

Huomenta!

Voisiko joku älykäs yksilö keksiä järjestelmän ja ohjelmiston joka oikeasti toimisi ilman jatkuvia häiriöitä? :jahas: Ja kaiken työn hoitavat robotit on muka niin toimiva & helppo ratkaisu! :wall: Onneksi tänään on perjantai ja viikonloppu vapaata!

Mitäs helvettiä ne insinöörit sitten tekee kun ei ole mitään huollettavaa? Pitäisi tässä itsekin opetella noiden paskojen ohjelmointia, mutta ei oikein nappaa

Hyvää viikonloppua kaikille! Laatuaikaa tiedossa..

Kiitos. Sitä samaa on luvassa täälläkin, tai siis ollut jo pidemmän aikaa :D

Voi helvetti. Pitää lähteä illalla risteilemään.

Nuo ei ole kovin halpoja reissuja, vaikka itse risteily ei maksakaan juuri mitään :D

Toivottavasti se nyt ei rahallisesti mikään kauhean suuri tappio ole. Ei vaan paljon helpota tätä väsymystä ja tehtävämäärää :D huomennaki yhet synttäribileet. Ne melkeen täytyy olla jo selvin päin

Jepujee, se olisi viikonloppu! Nupit kaakkoon ja nautitaan!
Ootko muuten huomannut että urho pyytää jo 12e nettipelistä. Aika suolanen hinta yhestä pelistä kun samaan hintaan pääsee jo useimpiin halleista ja kahen pelin hinnalla (24e) saanee jo jotain maksukanavia mistä tulee lätkää kuukaudeksi. Vielä kun lähetysten taso on mitä on.

Ootko muuten huomannut että urho pyytää jo 12e nettipelistä. Aika suolanen hinta yhestä pelistä kun samaan hintaan pääsee jo useimpiin halleista ja kahen pelin hinnalla (24e) saanee jo jotain maksukanavia mistä tulee lätkää kuukaudeksi. Vielä kun lähetysten taso on mitä on.

Olen huomannut ja playoff sekä special-matsit (Talviklassikko) 15€. Eipä ole tullut ostettua Urholta matsia pitkään aikaan. Mielummin menen halliin tai pubiin.

Se on helppoa rahastaa kun porukka maksaa kumiläpyskän seuraamisesta :D

Se on helppoa rahastaa kun porukka maksaa kumiläpyskän seuraamisesta :D
Niin ja joku bensalenkkari sijottaa tuhansia että saa tuunatun matalan auton joka jää kinoksiin kiinni. Oli meinaan muutama jumissa kun ajelin kauppaan tänään. Mutta sijottakoon kukin rahansa miten haluaa. Vituttaa vaan toi ylihinnottelu. No jos tänään malttas olla ostamatta kun pelikin alko jo 10min sitten ja huomenna menis halliin.

Hyvät mähinät tainnu tänään olla junassa. Reilu tunti sitten Malmilla poliisit niputti jotain jätkää siinä laiturilla, en siihen sen kummemmin kiinnittänyt huomiota, mutta sitten kun meni junaan sisään, niin yks vaunu ihan veressä.

Vedin tänään kaksi kertaa lipat samassa paikassa, vieläpä niin, että sama koiriaan ulkoiluttava nainen todisti molemmat tapaukset. Toisella kerralla olisin toivonut vähän sympatiaa (varsinkin kun ensimmäisellä kerralla pysähdyin paijaamaan niitä koiria), mutta ainoa naisesta lähtenyt myötätunnon osoitus oli "Käyttäisit sitä kaidetta kuten muutkin". :jahas:

Muistakaa suola.

Aisssaatana kun alkaa olla tuo lumitilanne jo ihan kohtuullinen, ja viikonloppuna luvattu lisää. Sunnuntaina vedetään sitten niin että ens vko menee käsien rakkoja parannellessa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom