Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua vitutti, tai ehkä lähinnä säälitti tänään yks sellanen about 15v reppana tyttö, joka oli sellasella "anteeks kun oon olemassa"-asenteella treenaamassa. Pälyilee vaan peilistä koko ajan eikä keskity yhtään siihen mitä ite tekee, vahingossa ku joku yskäseeki sinne päin ni likka juoksee vessan itkemään. Ja kuitekin tukkaa se laitto hyvin joka välissä.

Ja ne jotka mut on salilla nähnyt, ja ok laitan itekki hiuksia välillä KOSKA a) mua vituttaa jos niskahiukset jää kyykkytangon väliin b) ällöö ku niska hikoo c) ponnari löystyy treenatessa d) oon mestari unohtamaa ponnarin kotii ja sit pitää joka vitun välissä vetää hiuksia pois tieltä

Ja ne jotka mut on salilla nähnyt, ja ok laitan itekki hiuksia välillä KOSKA a) mua vituttaa jos niskahiukset jää kyykkytangon väliin b) ällöö ku niska hikoo c) ponnari löystyy treenatessa d) oon mestari unohtamaa ponnarin kotii ja sit pitää joka vitun välissä vetää hiuksia pois tieltä
Pakkohan niitä hiuksia on veivata välillä. Jos ovat ponnarilla, se täytyy löysätä tai poistaa, kun tekee penkkiä tms. selällään maaten. (Mulla ainakin on ponnari ylhäällä takaraivossa.) Jos hiukset on auki, niitä saa heitellä pois niskasta kyykkyä tehdessä ja pois silmiltä kumarrellessa.

Se kun väsyttää ja ei jaksa tehä mitään.. :( Ja sit se kun joinakin päivinä ei vaan kulje reeni.

Yhdyn tähen! Sit viel vittumaisempi on se kun salille mennessä on ihan voittaja olo ja sitku rupee tekemään ni energine olo pysyy mut painot tuntuu pirun raskailta eikä vaan yksinkertasesti nouse :D

e: vittumaista on myös jos joku on kuolannut takareisi koneeseen (missä maataan mahallaan), suhteellisen yleistä jopa :(

nyt potuttaa se kun treenikaveri pikkuhiljaa kutsuu kaikki kaverinsa mun kotisalille. Joo voisin toki kieltää mutta sattuu olemaan vaimon veli

Pakkohan niitä hiuksia on veivata välillä. Jos ovat ponnarilla, se täytyy löysätä tai poistaa, kun tekee penkkiä tms. selällään maaten. (Mulla ainakin on ponnari ylhäällä takaraivossa.) Jos hiukset on auki, niitä saa heitellä pois niskasta kyykkyä tehdessä ja pois silmiltä kumarrellessa.

Onneksi oon mies ja kalju, ei siis tämä vituta salilla käynnissä ollenkaan.

Mutta tuollaisia Jeboun mainitsemia tapauksia olen itsekin nähnyt. Tekisi mieli jeesata, mutta ei uskalla puhua mitään kun varmaan paskoisi housuun jos tällainen ruma kaljupää menee jotain reenistä lätiseen.

Tällä hetkellä potuttaa matka salille. Kun pyörällä kulkee ja aurauksen taso on mitä on niin tuskaa tekee polkea umpihangessa. Tietysti saahan siinä mukavan alkulämmön päälle. Täytyy nyt vaan toivoa että ei tule lisää lunta viikonloppua vasten että saisivat tänään sataneet lumet aurattua pois.

Se, että täytyy odottaa vanhempia heittämään salille, koska ei oo vielä ajokorttia (vasta lokakuus -.-) ja tuol on kylmä ja vittumainen polkea. Salilla ei vituta muu kuin se, jos on ruuhkaa. Seurauksista vituttaa se, että rasvat on bulkillakin niin alhaalla, että on kylmä ja se, et on paikat pahemmin jumissa ku VR:n junat pakkasella.

Kyllä välillä potuttaa kun tarvii kuunnella ja kattoa "pro" treenaajia. Ainakin ovat sitä omasta mielestään kun selittävät kaikenlaista joka toiselle treenaajalle ja itse kuitenkin treenaavat päin hemmettiä (järjetön heiluminen, tekniikat kusee, liian isot painot).

Painojen paiskominen on toinen asia, mikä potuttaa usein. Ymmärrän kyllä jos painoa on paljon, mutta kun tarvitsee niitä 12 kg käsipainoja oikein paiskata lattiaan, että jokaisen katse kohtaisi tämän mahtavan treenaajan.

Noh, kyllä nuo naurattavatkin hyvänä päivänä..

Lehtien lukijat.............................. :wall:

Sama. Siis jos niitä luetaan laitteissa istuen. Jos niitä joku lukee vaikka nojatuolissa joita saleilla usein on niin lukekoot. Joskus itsekin selaan lehteä jos joutuu odottamaan että pääsee aloittamaan treeniin siitä mistä haluaa sen aloittaa.

Se vituttaa kun vääntää vaikka hauis päivänä vikan sarjan vikoja toistoja pää punasena ku on jo ohan puhki ja sitten joku tulee siihen viereen arvostelemaan että " Älä treenaa liian isoilla painoilla että kehityt ja ettei mee paikat hajalle! "

ja se että välillä salilla on musa semmosta että tekis mieli pistää korvatulpat päähän...

Back
Ylös Bottom