Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ylivoimaisesti ärsyttävintä on sällit jotka 40 neliön salilla vääntää kuntopiiriä ja supersettejä ruuhka-aikaan ja välissä ei voi tehdä kun on niin lyhyet palautukset, kuulemma.

välillä vituttaa kaikki, välillä taas mua ei jaksa enää edes kiinnostaa jos jotkut mamut jättelee levytankoihin painot. suurimpana vitutuksena tällä hetkellä se aika mitä punttaaminen vie, vaikka se vapaa-aikaa onkin ja siitä nauttii.

- Sunnuntaina treenasin rintaa seisoen alhaalta ristikkäistaljassa vikana liikkeenä. Toistot 15-20. Ulkomaalainen kaveri katsoi vieressä alentavasti. Jatkoin treenaa selkää ja huomasin, et sama tyyppi yrittää matkia samaa liikettä. Päin vittuhan se meni :D

- Maanantaina oli vuorossa mm. kädet. Istuen hauiskääntöjä käsip. yhtäaikaa. Toistot 12-15. Tein 17.5kg, 15 puhdasta toistoa ilman selän veivaamista. Parin minuutin tauon jälkeen 20kg 10 toistoa. Tyyli sama. naapuri katto vierestä ja varmasti ajatteli: " Vittu miten pienet painot" .. Kaveri itse on tuulen nussima, syksyn raiskaama bambu. Kohottaakseen itsetuntoaan alkoi veivaamaan seisten käsip. 22.5kg "hauiskääntöjä" per käsiä. Yksikään toisto ei ollut puhdas.
Siirryin ojentajaan. Kyseinen herra kokeili hauiskääntöä seisten käsip. yhtä aikaa 17.5kg. Se ei lähinnä näytti ripaskalta seisoen. Hauiksen treenaminen oli siitä touhusta todella kaukana.

Vituttaa ihmiset, jotka luulevat itsestään ihan muuta mitä peili näyttää. Itsetunto ongelmaiset runkkarit. Kyllä eilen naureskelin pukkarissa, et kyllä täällä käy treenamassa aikamoista hiihtäjää.

^ No ihon värin mainitseminen jokin ongelma? Perkele tätä nykymenoa kun ei saa henkilön ihonväriä mainita missään yhteydessä tai RASISMI!

Tietenkin sen ihonvärin voisi vähän fiksumminkin tuoda ilmi kuin naapuri -ilmaisua käyttämällä.

Tällä hetkellä? Paska hermotus.. ..
Viime viikon maanantaina 3x8x80kg johon jäi vähän varaa ( 1 toisto vielä vipaan sarjaan). Tänään maksimitesti penkin osalta: 1x90kg ( lämmittelyjä vielä, olis menny vaikka 3monen), 0x 100kg, 0x100kg, 0x 95kg, 8x80kg ( kolmen failuren jälkeen vielä 8x80kg ja en saa edes sitä 100kg?!), uudestaan 0x95kg. Noh, ei ollu 100kg kaukana ekalla kertaa, joten varmaan 95 ei mennyt kun väsyi jo noista kahesta 100kg yrityksestä. Mutta luulis että 3x8x80kg sarjoilla se 100kg eli kevyt.. Nimittäin lähdin asenteella, että 105kg on se mistä taistellaan.

Meillä käy kans yks mokkanahka ihan hyvärunkoinen ja kaveri, treenaa kyllä ihan päin vittua, mutta se ei olekkaan pääasia vaan nuorten naisten iskeminen.
Yrittää saada persettä ja käyttääkin 60% saliajastaan sen häpeämättömään vonkaamiseen.

Ihmeen huonosti silti tuli menestystä, suomalaiset naiset ovat mainettaan fiksumpia, "Akibuaa" ei ole enää viime aikoina näkynytkään.

Ei tuon touhut nyt niin paljon mua potuttanut, lähinnä huvitti.

Tietenkin sen ihonvärin voisi vähän fiksumminkin tuoda ilmi kuin naapuri -ilmaisua käyttämällä.

Väärän värinen ?

No mua vituttaa vaan kun paikat prakaa kaiken aikaa. Jos nyt torstaina pääsis taas kyykkäämään ja sais hinattua painot johki 200+ päälle että vois kokeilla ykköstä ilman pelkoa että napsahtaa reisilihas lonkasta poikki.. Nähty on ja se on kauhiaa. Bodaus on toisaalta kivaa mutta en ymmärrä SMITH härveliä ollenkaan, siinä saa fuskattua treenipainoja 50kg (kieltäis mokoman)

Bodaus on toisaalta kivaa mutta en ymmärrä SMITH härveliä ollenkaan, siinä saa fuskattua treenipainoja 50kg (kieltäis mokoman)
Pakko kyllä kysyä että potuttaako tässä se että menet itse siihen "fuskaamaan" tuloksiasi vai ärsyttääkö se että joku nostaa smithissä enemmän kun sinä vapaalla tangolla?

Se, että otan kuulokkeen korvista ja kysyn voiko tehdä sarjan välissä ei tee minusta kaveria jonka treenaamista voi häiritä useaan otteeseen tyhmillä kommenteilla!!

5 tuntia unta
1 tunti aamulenkki
11 tuntia työvuoro
2 tuntia salilla
30g hiilaria päivässä

Ja sitten kun menen hakemaan lapsen hoidosta, niin SE SAATANAN TURVAISTUIMEN PERKELEEN TURVAVYÖ EI MENE JUMALAUTA KIINNI, lapsi on väsynyt ja alkaa itkeemään korvan juuressa ja minä tappelen sen helvetin vempeleen kanssa 10 minuuttia ennen kuin onnistuu...

*ei varsinaista salipotutusta, mutta aihepiiriä sivuaa kuitenkin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Potuttaa että sali on tupatentäynnä kaikenmaailman uudenvuoden lupauksen tehneitä. Noh, tuskin ne siellä muutamaa viikkoa pidempään viihtyy.

^ Wanha ( ko )

Vuoden vanha? Ja taas niin ajankohtainen...

Täytyy siis aamuvuoroviikoilla käydä jo ennen kuutta aamulla niin ei takuulla ole edes niitä uudenvuodenlupauksen tehneitä. Iltavuorossa pääseekin kätevästi puolilta päivin, tuskin ehtii ruuhkia syntyyn silloinkaan.

Pakko kyllä kysyä että potuttaako tässä se että menet itse siihen "fuskaamaan" tuloksiasi vai ärsyttääkö se että joku nostaa smithissä enemmän kun sinä vapaalla tangolla?

Se että muut yrittää nostaa siinä samoja kuin minä vapaalla ja yrittävät edes vertailla näitä kahta keskenään ;)

Se, että otan kuulokkeen korvista ja kysyn voiko tehdä sarjan välissä ei tee minusta kaveria jonka treenaamista voi häiritä useaan otteeseen tyhmillä kommenteilla!!

Ihmiset jotka tulevat viereen odottaa srjan loppumista, jotta voisi keskustella..edelleenkin on kuullokkeet korvissa!! kohta joutuu ärähtää mikäli jatkuu häirintä!!!

Ihmiset jotka tulevat viereen odottaa srjan loppumista, jotta voisi keskustella..edelleenkin on kuullokkeet korvissa!! kohta joutuu ärähtää mikäli jatkuu häirintä!!!

Joillekin se salilla käynti on myös sosiaalista elämää.....

....tosin itse en kyllä kuulokkeiden kanssa treenaaville turhia juttele....

Back
Ylös Bottom