No tässä tapauksessa mä olen sinut asian kanssa, että multa puuttuu kirjallinen sivistys ja tieto paperilla siitä, että miten ihmiskroppa toimii. Väitän kuitenkin, että tiedän paremmin, kuin muut, että mikä treenityyli ja tapa on omalle kropalleni toimivin ja parhain mahdollinen..
En ole muistaakseni ( korjaa jos olen väärässä ) väittänyt, että tiedän anatomiasta jotain tai vastaavasti tiedän, että mikä tyyli olisi jollekkin muulle se oikea tyyli, mutta siinä vaiheessa mun niskavillat nousevat pystyyn jos omaa parhaaksi toteamaani tyyliä tulee joku toinen arvostelemaan perusteella: ''mä tiedän, miten pitää tehdä, koska luin kirjasta ''.
Vai väitätkö, kun luet ihmisen anatomian niin tiedät paremmin minun kropastani, mitä mä itse kokeilemalla ja testaamalla?
Mutta sitten kun ymmärtää tarpeeksi niin voi päätellä asioita mistä sinulla ei ole pienintä hajuakaan.
E: Tarkoitin yleisellä tasolla, en suoraan sinua. Itse kokeilemalla oppii toki, mutta väitän että aika harva pystyy päättelemällä korvaamaan satojen tuntien lukemista.