Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Joo ei sitä nyt ainakaan kysymättä pidä mennä toisen paikalle tekeen, jos se ihan selvästi lähtee siitä jossain käymään eikä lopeta reeniä kyseisellä paikalla. Tosin jos siinä penkki/mave/kyykkypaikalla sarjoja tekee ja menee viideks minsaks siihen viereen huilimaan, niin kyllä tyhmemmänkin pitäis tajuta että siinä on sarjat kesken kun jätkä on vieressä ja painot tangossa.

Entisen salin nimi kiitos

Kysymykseesi tuli jo vastaus. Mutta tosiaan, nämä Satsit ja Elixiat on kyllä persebongareiden unelmapaikkoja. Tosin niissä ei sitten pysty keskittymäänkään ihan täysillä juuri tuosta syystä.

Mutta jos haluaa tyttöjen pyllyjä kytätä, niin noiden salien asiakkaaksi ja takuuvarmasti on mitä kytätä.

Joo ei sitä nyt ainakaan kysymättä pidä mennä toisen paikalle tekeen, jos se ihan selvästi lähtee siitä jossain käymään eikä lopeta reeniä kyseisellä paikalla. Tosin jos siinä penkki/mave/kyykkypaikalla sarjoja tekee ja menee viideks minsaks siihen viereen huilimaan, niin kyllä tyhmemmänkin pitäis tajuta että siinä on sarjat kesken kun jätkä on vieressä ja painot tangossa.

Jos salilla on tyyliin yksi penkki- tai kyykkypaikka niin sitä ei todellakaan jätetä 5-10 minuutin ajaksi miehittämättä kuvitellen että sitä voi koko päivän varata itselleen. Jos sitä maksivoimaa pitää treenata pitkillä tauoilla, niin voi varmasti olla siinä mestoilla ja ottaa siihen kaveri treenaamaan saman penkin ääreen. Tietty jos ajatus on vain että minäminäminä ja minun treenit, niin sitten sen varmaan varaa vaikka puoleksi päiväksi...

Jos salilla on tyyliin yksi penkki- tai kyykkypaikka niin sitä ei todellakaan jätetä 5-10 minuutin ajaksi miehittämättä kuvitellen että sitä voi koko päivän varata itselleen. Jos sitä maksivoimaa pitää treenata pitkillä tauoilla, niin voi varmasti olla siinä mestoilla ja ottaa siihen kaveri treenaamaan saman penkin ääreen. Tietty jos ajatus on vain että minäminäminä ja minun treenit, niin sitten sen varmaan varaa vaikka puoleksi päiväksi...

No voi jumalauta, jos tajusit mitä hain takaa: eli siihen ei perkele mennä tekemään omia sarjoja välissä sanomatta mitään. Istun kyykkytelineen vieressä, olen istunut 4min 45sekunttia ja joku järjenjättiläinen alkaa purkamaan tankoa sanomatta mitään. Tottakai jos toinen haluaa tehdä niin tehkööt välissä mutta se joka siinä paikalla ekana on, tekee ja saa tehdä omat sarjansa omaan tahtiin.

Ja meinasin tolla kyykky/penkki tms paikan jättämisellä lähinnä sitä, jos käy vaikka vesipulloa täyttämässä tai vessassa kusella ja menee se minuutti pari, niin kyllä se nyt perkele vituttaa jos siellä joku on sillä välin kerennyt painot jo purkamaan sanomatta mitään.

edit: ja silloin jos sattuu omalle kohdalle, että on vaikka siinä penkkipaikalla painot tangossa mutta siinä tehnyt lähti johonkin ja ei ole 5-10 minsaan kuulunut mitään, eikä ole mitää juomapulloa tms sälää osoittamassa mukamas "varattua", niin alan kyllä tekemään siinä sanomatta kellekkään mitään.

Jos penkki on ollut yli 5 min miehittämätön, eikä vilkuilulla ketään näy, joka voisi siinä olla, vaikka vesipullo vieressä on niin se nyt on ihan satavarma että alan tekee siinä. Jos joku ripuli vaivaa, voi jäädä kotiin eikä tuu salilla varaa laitetta ja lähde varpusia lennättämään pöntölle! Eri asia on että jos joku siinä vieressä istuu tai vastaavaa, silloin kysytään, mutta nyt ei ollut ketään keneltä edes kysyä tekeekö joku penkkiä vielä!

Ja sen verran vielä etten edes nähnyt kenenkään lähtevän siitä penkiltä. Tietysti normaali sosiaalinen ihminen tajuaa kysyä onko vapaa, jos vain on ihminen jolta kysyä!

Ei nyt välttämättä vituta, mutta ihmetystä herättää se kun välillä näkee että ihmiset (yleensä naiset) tulevat salille vain juttelemaan. Kerran pistin oikein merkille että mitä kuntoiluun liittyvää he tekivät treeninsä aikana = 4kg käsipainolla noin 15 hauiskääntöä, siihen se sitten jäikin ja loppuajan höpöttivät. Kehtasivat vielä pistää musiikkia hiljemmalle, että pystyvät puhumaan keskenään. :D

Tee huilitauolla tämmöstä:

http://www.youtube.com/watch?v=7_pDta4ZcnY&feature=related

Niin ei kenelläkään tule mieleenkään tunkea paikallesi

Mikään ei varsinaisesti tässä touhussa potuta. Miksi potuttaisi? Tätä hommaa tehdään kuitenkin sydämestä.
Treenikaverit ovat olleen kaikki vaan kaikki vähän sellaisia että ne saa sapen kiehumaan.

Edelliset juoksi kesken treenien ulos savuille juuri niiden ikkunoiden eteen että kaikki näkee. Naama punasena sai itse olla kun kaikki kyllä tiesi että minä noita valmennan.

Usein mulle myös valitetaan kun tulosta ei synny. No ei varmaan jos kerran kuukaudessa pidetään 1-3 viikon tauko ja syödään päin vittua ja skipataan sovitut treenit vain että pääsee ryyppäämään. Sitten krapulassa salille. :hyvä:

Ketään en voi määrätä ja mulle on turha valitella jos kehitystä ei synny.

Meijäki salil käy semmonen pikkuturkkilainen aika nuoren näkönen jäbä, ei varmaa ees 20v. Tekee kaikki liikkeet iha päi vittua repimällä vaa ja kaikist ärsyttävintä on et se tulee ja panee painot tankoon. Tekee selkä kyyryssä repiä sarjan mave/sjmv sekotuksen ja lähtee vartiks tekee jotain muuta toiselle puolelle salia.. Painot jää tankoon ja tanko varatuks.. Sit laittaa lisää painoo ja sama uusiks. Sit taas vartiks toiselle puolelle jotain muuta.. Lisää KG tankoon ja samaa vaa. Tuli ittelle henkisesti että fyysisesti paha olo ku katto sitä toimintaa, ennoo ikinä nähny kellään selkää niin mutkalla :D Mut siis joo. Toi varaaminen ja sit painutaa johki helvettiin ottaa päähän todella paljon. Jos tekee ni tekee eikä lähe mihkään hillumaan, ellei vessahätä esim. yllätä...

Mikähän trendi nyt mahtaa olla jättää painot levälleen ja tankoihin. Oon nyt kaksi kertaa sattunut samaan aikaan salille jonkun muijan kanssa, jota ei ilmeisesti kiinnosta huomioida muita treenaajia paskan vertaa. Ekalla kerralla jätti mave-painot tankoon ja keskelle lattiaa, toisella kerralla levypainon ja käsipainot keskelle lattiaa. Varmaan tapana jättää kaikki painot siihen, missä kohti niitä sattuu tarviimaan.
Lisäksi joku mieshenkilö jätti penkkipainot tankoon ja pokkana vaan käveli pois kun lopetti treeninsä. Siinä moni kävi tämän jälkeen pyörähtämässä ja kattomassa onko penkki vapaa, kääntyi pois kun kuvitteli sen olevan varattu, koska painot tangossa. Kolmannelle älysin sanoa, ettei siinä taida kukaan enää tehdä.

Onko tosiaan niin iso homma nostaa painot takas niille tarkotettuihin telineisiin, joita on sentään ympäri salia!?

Mikähän trendi nyt mahtaa olla jättää painot levälleen ja tankoihin. Oon nyt kaksi kertaa sattunut samaan aikaan salille jonkun muijan kanssa, jota ei ilmeisesti kiinnosta huomioida muita treenaajia paskan vertaa. Ekalla kerralla jätti mave-painot tankoon ja keskelle lattiaa, toisella kerralla levypainon ja käsipainot keskelle lattiaa. Varmaan tapana jättää kaikki painot siihen, missä kohti niitä sattuu tarviimaan.
Lisäksi joku mieshenkilö jätti penkkipainot tankoon ja pokkana vaan käveli pois kun lopetti treeninsä. Siinä moni kävi tämän jälkeen pyörähtämässä ja kattomassa onko penkki vapaa, kääntyi pois kun kuvitteli sen olevan varattu, koska painot tangossa. Kolmannelle älysin sanoa, ettei siinä taida kukaan enää tehdä.

Onko tosiaan niin iso homma nostaa painot takas niille tarkotettuihin telineisiin, joita on sentään ympäri salia!?

Täällä ainakin osataan sanoa, että vieppä ne painot myös takas sinne mistä hait, jos meinaa vaan lähteä ja jättää ne paikoilleen. Ainakin sillon kun ite oon salilla niin harvoin kukaan jättää painoja lojumaan, tosin sillonkun sinne menee niin joskushan siellä on käsipainoparit 20-25 kiloon asti lattialla levällään ja tangossa painot paikallaan. Mutta siis pitäshän se vittu tottakai sen itekki tajuta ilman huomauttelua, että ne kiekot yms viedään sinne mistää haettu.:face:

Varmasti täälläki ollu jo monta kertaa, mutta ihmiset ketkä treenaavat egoa, eikä lihaksia. Hyvänä esimerkkinä ite tein pystypunnerrusta niin, että molemmilla puolilla oli 15kg. Sitten tää jätkä tulee mun jälkee siihe ja pistää molemmille puolille 27kg ja kahtelee mua sillee ylimielisesti. Liikerata loppuu tosin tohon pään yläpuolelle ja kädet nii leveällä kun vaan voi olla.

Sitten jätkät ketkä käy salilla kerran kuukaudessa ja egoilee kaupungilla vesimelonit kainalossa (appelsiinit ei edes riitä)

Varmasti täälläki ollu jo monta kertaa, mutta ihmiset ketkä treenaavat egoa, eikä lihaksia. Hyvänä esimerkkinä ite tein pystypunnerrusta niin, että molemmilla puolilla oli 15kg. Sitten tää jätkä tulee mun jälkee siihe ja pistää molemmille puolille 27kg ja kahtelee mua sillee ylimielisesti. Liikerata loppuu tosin tohon pään yläpuolelle ja kädet nii leveällä kun vaan voi olla.

Minä ainakin treenaan enemmän yleisvoima- kuin bodausmielessä ja siten tekniikka valitaan liikkeessä kuin liikkeessä pitkälti sen mukaan, miten rauta liikkuu parhaiten eikä siten, miten ne pinkkipainot tuntuvat parhaiten jossain tietyssä lihaksessa. Jos joku sitten ajattelee mun egoilevan kun teen vaikka pystäriykkösiä leveällä otteella tai luulee "ylimieliseksi katseluksi" sitä, kun aivot treenistä jumissa katse seilaa välillä minne sattuu, niin sittenpä ajattelee, ei kiinnosta.

En ole kyllä eläissäni pannut merkille, että minkä kokoisilla painoilla vieruskaveri tekee mitäkin, kun pitää keskittyä siihen että en tapa itseäni vahingossa. Miltähän siitä "ylimielisesti" katselevasta mahtaa näyttää tämä tekniikan ja painojen kyttäys?

Mun ei ainakaan kauheasti tarvi varoa sitä että tapan itseni, kun istuin reidenojennus laitteen päällä.. Ja mää ainakin huomaan millä painoilla toinen tekee.. Ei siinä treenatkoot miten haluaa ei oo mun treeneistä pois.
Lähinnä koko postin tarkotus oli se, että ylimieliset ihmiset vituttaa eniten.

Minä ainakin treenaan enemmän yleisvoima- kuin bodausmielessä ja siten tekniikka valitaan liikkeessä kuin liikkeessä pitkälti sen mukaan, miten rauta liikkuu parhaiten eikä siten, miten ne pinkkipainot tuntuvat parhaiten jossain tietyssä lihaksessa. Jos joku sitten ajattelee mun egoilevan kun teen vaikka pystäriykkösiä leveällä otteella tai luulee "ylimieliseksi katseluksi" sitä, kun aivot treenistä jumissa katse seilaa välillä minne sattuu, niin sittenpä ajattelee, ei kiinnosta.

Eipä tällä ole mitään tekemistä egotreenin kanssa.

En ole kyllä eläissäni pannut merkille, että minkä kokoisilla painoilla vieruskaveri tekee mitäkin, kun pitää keskittyä siihen että en tapa itseäni vahingossa. Miltähän siitä "ylimielisesti" katselevasta mahtaa näyttää tämä tekniikan ja painojen kyttäys?
Naiset ei kato ymmärrä tätä miesten munan mittailua.

Back
Ylös Bottom