Perse on levinny sen verran et valuu kaikki hikipisarat selästä rankaa myöden suoraan vakoseen. Tuntuu erittäin vittumaiselta esim ylätaljaa tehdessä![]()
:D aika paha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perse on levinny sen verran et valuu kaikki hikipisarat selästä rankaa myöden suoraan vakoseen. Tuntuu erittäin vittumaiselta esim ylätaljaa tehdessä![]()
...tosin myös nuoleskelevat pariskunnat ällöttää salilla (se tosi heijaaja...), mutta ei muuten. Mutta tota "salikomediaa" en aijo enää lukea ja muutenkin suljen silmäni jatkossa ja keskityn vain omaan juttuuni :DHeh, itteeni suututtaa se, että piti mennä lukemaan tuota "salikomediaa" ku nyt tulee enemmän kiinnitettyä huomiota muihin treenaajiin ja erityisesti tänäänkin bongasin ulkomaalaisen, salia ympäri kävelevän "tosi" treenaajan (tennispallot kainaloissa) sekä tosi heijaajan...tosin myös nuoleskelevat pariskunnat ällöttää salilla (se tosi heijaaja...), mutta ei muuten. Mutta tota "salikomediaa" en aijo enää lukea ja muutenkin suljen silmäni jatkossa ja keskityn vain omaan juttuuni :D
Heh joo, muutaman kerran käyny moinen moka. Toisaalta sit joskus on käynyt toisinkin päin, tuntuu että voi ny helvetti ku ei treeni kulje yhtään, ja toteaa tehneensä aiottua isommalla ;)Se kun tuntee voimistuneensa, kun sarjat sujuvat helpommin kuin koskaan, ja huomaa vasta ennen viimeistä sarjaa tehneensä liikkeet suunniteltua pienemmillä painoilla. Ehkä tätä potutusta kompensoi osaltaan se, että viimeiseen sarjaan latookin sitten ennätystoistot aiotulla sarjapainolla.

Se että ainoa mistä näkee et mä käyn salilla on nää pirun känsät mun käsissä :(
:D
-pipsa, oot mun idoli. :D
Se kun treenit kulkee tosi hyvin ja sit satuttaa jonkun paikan ja pitää himmailla ainaki sen viikon ajan.