Onko tuo Jack3din maxannos kerralla nyt se 1tl eli "scoop" ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo Jack3din maxannos kerralla nyt se 1tl eli "scoop" ?
Mikä on leuanvedoissani ongelmana, kun alan keinumaan todella helposti? Muutaman leuan jälkeen täytyy pysähtyä, ettei mene aivan villiksi tuo heilunta. Onko ongelma leukojen tekniikassa vai onko minulla esim liian heikko keskivartalo, joka aiheuttaa tuota?
Semmosta, että itellä noin 7kg ylimäärästä vartalossa lähinnä mahan seudulla(rasvaa).
Kiinnostais toi salilla käynti ja tarkotuksena olisi olla mahdollisimman timmissä kunnossa kesällä 2012.
Saako salilla kiinteytettyä kropan puolessa vuodessa rautaa pumppaamalla vai mitä ehdottaisitte, että lopputulos olisi paras mahdollinen puolessa vuodessa?
Mistä johtuu helvetin leveä lantio? Kroppa näyttää jokseenkin tyhmältä kun selkä levenee pikkusen, sit tulee taas kapeeta ja sit levee lantio. Eikä se juurikaan oo ees läskiä kun luut siin törröttää. Mitään tehtävis?
Mikä on leuanvedoissani ongelmana, kun alan keinumaan todella helposti? Muutaman leuan jälkeen täytyy pysähtyä, ettei mene aivan villiksi tuo heilunta. Onko ongelma leukojen tekniikassa vai onko minulla esim liian heikko keskivartalo, joka aiheuttaa tuota?
http://www.flora.fi/Koti/Tuotteet/Kermahyllyn_tuotteet/ruoka_kevyt_paksu/tabid/513/Default.aspx sallitaanko? sais vähä jotai makua noihin kanoihin ja parsakaaleihin..

Pömpömpöm. Blaablablaaa...
Vapaat painot on rock. Korjaa käsien välistä epätasapainoa käyttämällä käsipainoja.Pömpömpöm. Huomasin just, että mun toinen käsi on kai heikompi ku toinen. Ku jännittää käsivartta "pullisteluasentoon" niin oikea toimii ihan hyvin ja lihakset jännittyy, mutta vasemmassa kädessä ojentaja on ihan kuollut eikä jännity samallailla ku toisessa olkavarressa. Hermotus on vissiin vasemmassa kädessä heikommalla mallilla? Oon treenaillu puntilla reilun vuoden ja nyt vasta huomasin saakkenin. Toinen vissiin kompensoi toista niin hyvin etten oo liikkeitä tehdessä huomannu juuri mitään... Hmm... paitsi penkkipunnerruslaitteessa, nytkö muistelisin, että vasemmalla kädellä tekee tiukempaa saada rautaa liikkeelle. Ojentajatki teen esim. taljassa tai dippinä, mutta enpä oo niitä tehdessä huomannu mitään eroa käsien välillä ku molemmat kädet on yhtäaikaa liikkeessä. Sekava sepustus, mutta pitäiskö tuo toinen käsi ottaa nyt jotenki huomioon erillailla treeneissä? Vapailla painoilla en juuri treenaile...
Uuu, ja toinen kyssäri vielä. Voiko mitenkään arvioida paljonko vois penkata jos penkkipunnerrus_laitteessa_ menee 45 kg? Eri systeemithän nämä on ja pitäis vielä joskus päästä sellaselle kunnon salille, jossa vois kokeilla paljonko pystyis penkkaamaan tämmöinen nainen. Noita penkkipunnerruslaitteitahan on peruskuntosaleilla ja noissa on kiloina aina ne painot...
Olin 26.2.2011 60,2 kiloa painava ja tänään aamulla vaaka näytti 66,6 kiloa... Mietin vain, että onko menty jo liian alhaisilla pluskaloreilla, koska eikö 1 kilo kuukaudessa ole se aika optimaalinen (joissain lähteissä sanotaan kyllä, että pauna -0,453kg- viikossa olisi se määrä, minkä lihas pystyy kasvamaan). Eli alanko lisäämään vielä annoskokoja tai jonkun välipalan? Tällä hetkellä mennään jo siinä 3300-3400kcal päivässä.