Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Sanotaan selvästi:

1. Yritän psyykata itseeni sarjaa varten, liikkeenä esim. maastaveto

2. Sarjan aikana joku pikkumuksu vetää treenilaukun päältä avaimet kätösiinsä (avaimet vähän näkyy taskunalta ja treenilaukku on toki mun oma)

3. Usein olen sen huomannu ja katsonut mitä vanhemmat meinaa asiasta (koska vanhemmat ovat huomanneet sen samalla kuin minä että lapsi räplää mun avaimia), usein tullut anteeksipyyntöjä sen takia kun lapsi ottanut avaimet mun treenikassista

4. Olisi varmaan hienoa kotona huomata että missäs ne avaimet on jos lapsi olisi pistänyt vaikka taskuunsa kun itse on tehnyt sarjaa täydellä teholla

Ja toinen mikä vituttaa on se että aina tulee koulunjälkeen mentyä sohvalle makaamaan, katsomaan telkkaria ja siihen tulee nukahdettua.

Tuliko tarpeeksi selvästi?

oikein hyvä

Pikkulapset ovat yleensä häiriöksi salilla, mutta kerrankin oli iloksi, kun oli ylpeä tuorehko isä tyttärensä kanssa salilla. Normaalia treeniä ei isä oikein voinut harrastaa, kun lasta oli kaitsittava, mutta kaitsi hyvin. Kyseessä kun on halli, jossa oli yleisurheilualueen keskellä erikseen punttilava, niin ei tarvinnut lasta edes koko lavalle päästää, jolloin käytännön haitta katosi. Tuolla tavalla lapsi oppiikin salietiketin jo varhain. Ja olihan se mukava katella, kun isä oli niin ylpeä isyydestään ja läsnä.

Potutti taas väärin treenaavat arviolta alle kakskymppiset tyypit. Liian isot romut, ihan vajaa ja väärä liikerata esim. pystypunnerruksessa. Ja toki niitä painoja piti taas kilkutella yhteen :jahas: No, eihän se periaatteessa mun ongelma ole jos muut väärin tekee, mutta silti :D

^ Oli melko pahan näköistä, kun kerran joku poju repi ylätaljassa tosi lyhyttä liikettä olkapäät aivan kierossa... Siinä vaiheessa teki jo oikeasti mieli mennä sanomaan, että mitä vittua?! Mutta omapa on kroppansa... :jahas:

Hieman off-topic, mutta eilen oli puolestaan salilla joku pikkujätkä, joka veti leukoja lisäpainojen kanssa todella asiallisen näköisesti. Teki mieli mennä kutittamaan sitä leuan alta ja lepertelemään kuinka suloista on, kun pikkuinen osaa noin nätisti vedellä. :D

Meijän salilla on joku sielunsisko henkilökunnasta laittanut salin ovelle lapun, että lapsilta pääsy kielletty. Tämä ei siis vituta vaan on erittäin hyvä. Sen sijaan salilla vituttaa ihmiset jotka varailee paikat puoleksi tunniksi vaan istuakseen ja jutellakseen kaverille ja närkästyvät kun kysyy pääsisikö tekemään omat hommat välissä.

Virolaiset pälättäjät !!

Ahtaalla salilla ajattelemattomat ihmiset.
Esim. Kyykyt rackin ulkopuolelta, jos menisi sinne sisälle jäisi lavalle sopivasti tilaa heilua tangon kanssa.
Etanat, ja varsinkin sellaiset etanat jotka änkeävät samaan laitteeseen. --> sitten istuvat 7min, puhuvat paskaa ja sitten suoritus.
Tekisi mieli vaihtaa salia, minne ?? 60€/kk ei kiitos, onneksi on vapaat painot kotona.

Meijän salilla on joku sielunsisko henkilökunnasta laittanut salin ovelle lapun, että lapsilta pääsy kielletty. Tämä ei siis vituta vaan on erittäin hyvä. Sen sijaan salilla vituttaa ihmiset jotka varailee paikat puoleksi tunniksi vaan istuakseen ja jutellakseen kaverille ja närkästyvät kun kysyy pääsisikö tekemään omat hommat välissä.

En tiiä onko muilla isoilla saleilla mut satsilla o ainaki lapsiparkki mihi voi jättää mukulat valvonnan alle. ja Vantaa Gymilläkin ainaki oli lapsille oma leikkinurkkaus.. Tila on sen verran iso et näät lapsesi lähes tulkoon joka nurkasta, tietenki eri asia saatko pysymään ne siellä leikkinurkkauksessa.. Pienemmillä saleilla on sääli et jengi tuo lapsiaan huitelee pitkin ja poikin, ite en omia pentuja tois kyl missään nimessä jos siis olis.. Ilmeisesti jengi ei vaa ymmärrä kuinka vaarrallista se on..

tulen salille ohjelmassa maastavetoja ja tempauksia. salin ainoa kyykkyhäkki varattuna, samoin penkki ja vinopenkki, mistä olisin voinut lainata tangon. koko voimapuolella vaan yksi kaveri. kysyin sitten häneltä, että onko kaikki tangot käytössä tai voinko tehdä vaikka välissä vetoja ja tempauksia. Tyyppi teki kyykkyhäkissä haukkareita. muut tangot se oli vaan "unohtanut" purkaa. No sain sitten vinopenan tangon käyttöön.

Mr. Ikibulkki/Pakkotoiston ulkoa opetellut

Hommahan menee näin: rasvat ovat herralla siinä 80% kieppeellä, tosin hartioista näkee että on siellä läskin alla voimaakin.
Käyttäytyminen salilla onkin sitten kuin juoruakoilla, koko 2 tunnin ajan tämä kyseinen herra ei tee kuin muutaman toiston epämääräisillä laitteilla ja samalla höpöttää kaverilleen/satunnaiselle treenaajalle uusimmat uutiset pakkotoistolta sekä voivottelee suomalaisen kehonrakennuksen köyhää tilaa, muistaen kuitenkin kehua Hulkkia ja Bullia.

Virnuilee myös kaikille alle 100-kiloisille, sillä nehän punnitaan neuvolassa.

Olkoon jokainen miten tykkää, mutta jos se suu olisi edes joskus kiinni :whip:

Mua harmittaa myös hölöttäjät jotka pilaa toisten treenit ja ne jotka varaavat laitteen istumalla ja lukemalla lehteä siinä ja välillä "muka tehdään" jotain treeniä. Usein ihmetyttää myös tyypit jotka tekevät niin kevyitä treenejä ja suurimman ajan istuvat. Niin että treeni yhtä tyhjän kanssa ja maksavat siitä ilosta, tekis mieli mennä sanomaan et makaa himassa tai treenaa täällä!:whip:

Mua harmittaa myös hölöttäjät jotka pilaa toisten treenit ja ne jotka varaavat laitteen istumalla ja lukemalla lehteä siinä ja välillä "muka tehdään" jotain treeniä. Usein ihmetyttää myös tyypit jotka tekevät niin kevyitä treenejä ja suurimman ajan istuvat. Niin että treeni yhtä tyhjän kanssa ja maksavat siitä ilosta, tekis mieli mennä sanomaan et makaa himassa tai treenaa täällä!:whip:

Täysin samaa mieltä!

Jos treeni menee huonosti, se vituttaa.
Paska musiikki myös häiritsee, haluaisin jotain agressiivisempaa musaa.. Esim. Viimeinen sarja maastavetoa käynnissä, ihan poikki ja sitten alkaa soimaan joku " Heiluta sitä joulukinkkua " - biisi.

Hieman offtopic mutta:

Semmoset tyypit potuttaa jotka lähinnä leikkii salilla ja sitte illalla baaris kehuskelee kovilla treeneillä. Eli käydään salilla vaan sen takia että saa typyille siitä mainita.

paskat treenit vituttaa. tänään tuntui koko ajan että ei kulje, silti pakko kokeilla ja epäonnistua. tekniikkaa ei löytyny, voimia ei ollut jne...paskaa..

Varmaankin se, kun välillä tulokset eivät tahdo nousta. Salilla ja sen ympärillä kulutettu aika menee siis hukkaan.

1# Posti muuten :)

Tänään tuli vastaan sellane jätkä/jätkät jokka meinas ajaa mut jopa väkivaltaiseksi... VITTU!

Teki mieli ottaa se 20 limppu ja alkaa harrastamaa tarkkuus frisbee heittoja sillä...
Hirveä mökä, joka kuului toiselle puolelle salia (vaikka musiikki soi salilla kohtalaisen lujaa), ja ainoa asia mistä puhutaan on baariin meno *omituista hirnuvaa hörönaurua*
Keskustelua: viinan hinta virossa vs suomessa,
*lisää naurua...*
Tehdään haukkaa, ja lisää puhetta
*naurua*
Metelöintiä
-----
Samastuin tämän miehen fiiliksiin, kun joku oli varannut kyykky telineen...

Vittu jos oon reenaamassa niin ei tollane paska kiinnosta... puhua saa, mutta ei nyt SAATANA noin lujaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ettekö te vaan osaa keskittyä OMAAN treeniinne?
Täällä vituttaa useita me "jotka "muristaan" omassa treenipisteessä tai ollaan hiljaa ja keskitytään treeneihin, eikä chattailla jokaisen kanssa.
Sitten tänne kirjoittelee tyyppejä, jotka eivät näköjään pysty keskittymään OMIIN treeneihinsä.

Back
Ylös Bottom