Super5
VIP
Samaan aikaan Suomessa?
Entäs nykyaikaan? Se ainoa aika jolla on tämän hetken kannalta merkitystä. Historia on kyllä mielenkiintoista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaan aikaan Suomessa?
Pohjois-Afrikassa ja esim. Tansaniassa, Keniassa, Namibiassa etc myös asiat monelta osalta mallillaan. Olipa Indicalta jäätävä yleistys asiasta, josta ei näköjään mitään tietoa. Kehitysmaanosa Afrikka on, mutta ei se kokonaan savimajoista ole tehty.
Hyeenan paskasta rakennettuja majoja eri puolilta Afrikkaa (ihan tummemman väestön alueita):
Entäs nykyaikaan? Se ainoa aika jolla on tämän hetken kannalta merkitystä. Historia on kyllä mielenkiintoista.
Pohjois-Afrikassa ja esim. Tansaniassa, Keniassa, Namibiassa etc myös asiat monelta osalta mallillaan. Olipa Indicalta jäätävä yleistys asiasta, josta ei näköjään mitään tietoa. Kehitysmaanosa Afrikka on, mutta ei se kokonaan savimajoista ole tehty.
Kaikki noi hienot talot tai alueet tuolla Afrikassa ni niissä haiskahtaa " old white money", ei ne heimopäälliköt pyöritä siellä mitään. Kiina on monimutkainen juttu, siellä puhutaan 50 eri kieltä ja inflaatio ku nousee ja tiedonsaanti ku nousee ihmisillä ni ihan varmasti on sisällissodat siellä. Katoin dokkaria Kiinasta ja se ukko kärjisti erään lauseen näin että 99% palvelee 1% siellä, etenkin koko maaseutu on täysin orjakansaa.
Tuohan on hyvä asia. Saa olla aika idiootti, että tuonkin ajattelee negatiivisena seikkana.
No ainakin jutun otsikko on naurettava. Seuraava itkuvirsi? Mun mielestä on tosi hyvä juttu että mamut kouluttautuu eikä mulla oo mitään
sellasia mamuja vastaan jotka elää ihmisiksi ja elättävät itsensä rehellisellä työllä. Eiköhän nää itkuvirret suurimmaksi osaksi kohdistu siihen porukkaan
jota ei koulut ja työt kiinnosta.
Mun mielestä on tosi hyvä juttu että mamut kouluttautuu eikä mulla oo mitään
sellasia mamuja vastaan jotka elää ihmisiksi ja elättävät itsensä rehellisellä työllä.
Nuoriahan nuokin on, kaiken lisäksi Suomen kansalaisia? Maahanmuuttajilla on hieman eri tilanne lähteä lukioon, vrt. kantasuomalaiset. Mikäli tuo prokkis saa mamut oikeille raiteille koulutuksen ja uranluonnin suhteen, en itse näe siinä mitään negatiivista. Kyllä sitä rahaa syötetään huonompiinkin tarkoituksiin. Näistä kommenteista tulee lähinnä mieleen, että oli uutinen minkälainen tahansa, kun siinä esiintyy jotain mamuihin liittyvää, on se automaattisesti paskaa. Suomi suomalaisille, ali__ihmiset, kultamunat jne.Parempi kuin että nuoret kouluttautuu? Miksi vain mamunuorille tarjotaan ylimääräistä koulutusta, miksei kaikille halukkaille. Tuo on vain osa loputonta rahan syytämistä mamuille, jotta saataisiin niitä kultamunia, joita oma uskonto lupailee.
Parempi kuin että nuoret kouluttautuu? Miksi vain mamunuorille tarjotaan ylimääräistä koulutusta, miksei kaikille halukkaille. Tuo on vain osa loputonta rahan syytämistä mamuille, jotta saataisiin niitä kultamunia, joita oma uskonto lupailee.