Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Edelleenkään kukaan ei pysty sanomaan yhtäkään maata missä maahanmuutto on onnistunut! .

Otetaan nyt vaikka se sinun USAsi. Presidenttinäkin on afrikkalaisen maahanmuuttajan poika. Äiti valkoihoinen ja isä mustaihoinen maahanmuuttaja. Lisäksi koko maa on erirotuisien mamujen rakentama.

Kysytäänpä asiaa hieman toiselta puolelta. Jos meidän valkoinen rotumme on mielestäsi ylivertainen muihin rotuihin nähden, niin kerropa minulle miksi näiden tuhansien vuosien aikana me emme ole saaneet vallattua parhaita viljelys- ja elämismaita esimerkiksi Afrikasta tai Aasiasta? Miksi tämä meidän hieno rotumme on työnnetty tänne pohjoiseen ja kylmään? Kannattaa lukea historiaa, niin varmasti ymmärtäisit että "maailman napa" ei ole ollut kuin maksimisssaan muutamia satoja vuosia täällä Euroopassa. Aasiassa, Lähi-Idässä, Intiassa ja Afrikassakin on ollut huomattavan kehittyneitä kulttuureita samaan aikaan kuin me täällä olemme vielä eläneet turvemajoissa. Jatkossa kehitys saattaa mennä niin, että Kiina ja Aasia onkin maailman napa ja me menemme hattu kädessä sinne.

Minun pointtini tässä on se, että pitää pystyä katsomaan kokonaisuutta. Rasistit laittavat kaikki ulkomaalaiset samaan koppaan vaikka tähän ei ole mitään perustetta. Ei voi sanoa, että kaikki somalit ovat sitä ja tätä. Kuten ei voi sanoa että kaikki suomalaisetkin ovat sitä tai tätä.

Puhe ali-ihmisistä on suoraan kolmannesta valtakunnasta. Ei sitä voi mitenkään selitellä. Ihan samanlaista läppää kuin ehdotus keskitysleireistä tms.

Turvemajoja ja korkeakulttuuria...

romevsafr.webp

Heräähän nyt zimpanssi todellisuutten, valkoiset on rakentanut kokonaan jenkkilän, jos muistan oikein ni vielä 90 luvulla ni yli80% väestöstä oli valkoisia. Taitaa olla pojalla vähän faktat hakusessa. Viimeiset 20 vuotta jenkkilä on ollut enemmän tai vähemmän monikulttuurinen ja kyllä huomaa miten se on mennyt alaspäin. Kumma homma että meillä ne siirtomaat on ollut, eikös se ole valloittamista sitten? Sanohan viimeisiltä vaikka 300 vuodelta joku kehittyneempi kulttuuri kuin valkoihoisen miehen kulttuuri? Antiikin Kreikassa oltiin jo älykkäämpiä ku nykyajan afrikassa.

Otetaan nyt vaikka se sinun USAsi. Presidenttinäkin on afrikkalaisen maahanmuuttajan poika. Äiti valkoihoinen ja isä mustaihoinen maahanmuuttaja. Lisäksi koko maa on erirotuisien mamujen rakentama.

Kysytäänpä asiaa hieman toiselta puolelta. Jos meidän valkoinen rotumme on mielestäsi ylivertainen muihin rotuihin nähden, niin kerropa minulle miksi näiden tuhansien vuosien aikana me emme ole saaneet vallattua parhaita viljelys- ja elämismaita esimerkiksi Afrikasta tai Aasiasta? Miksi tämä meidän hieno rotumme on työnnetty tänne pohjoiseen ja kylmään? Kannattaa lukea historiaa, niin varmasti ymmärtäisit että "maailman napa" ei ole ollut kuin maksimisssaan muutamia satoja vuosia täällä Euroopassa. Aasiassa, Lähi-Idässä, Intiassa ja Afrikassakin on ollut huomattavan kehittyneitä kulttuureita samaan aikaan kuin me täällä olemme vielä eläneet turvemajoissa. Jatkossa kehitys saattaa mennä niin, että Kiina ja Aasia onkin maailman napa ja me menemme hattu kädessä sinne.

Minun pointtini tässä on se, että pitää pystyä katsomaan kokonaisuutta. Rasistit laittavat kaikki ulkomaalaiset samaan koppaan vaikka tähän ei ole mitään perustetta. Ei voi sanoa, että kaikki somalit ovat sitä ja tätä. Kuten ei voi sanoa että kaikki suomalaisetkin ovat sitä tai tätä.

Puhe ali-ihmisistä on suoraan kolmannesta valtakunnasta. Ei sitä voi mitenkään selitellä. Ihan samanlaista läppää kuin ehdotus keskitysleireistä tms.

Eihän tossa sun tekstissä oo mitään järkee!

Tutkijat kiistelevät raiskaustilastoista

Rikostilastojen mukaan ulkomaalaisia epäillään väestömäärään suhteutettuna raiskauksista huomattavasti useammin kuin suomalaisia.....

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102414630021_uu.shtml

niin ne vaa näkee toiset asian eritavalla kuin toiset.

Vaimoa pidetään kuin miehen peltona, johon hän voi kylvää koska tahansa tahtoo (Sura al- Baqara Baqara [Lehmän suura] 2:223).

Tuota ei tarvi edes miettiä kumpi kunnioittaa enemmän. Eihän naisilla ole mitään oikeuksia muslimi kulttuureissa perinteisesti, niin miksi sitä pitäis kunnioittaa?

Inkkarit ja aboriginaalit ois voinut kehittää omaa kulttuuriaan ja itseään, ansaitsikin menettää maansa ku oli niin alkukantaisia. Hitto et odotan sitä päivää ku pääsen muuttamaan Jenkkeihin asumaan, Uunon apparia lainatakseni ni se on ilon ja onnen päivä.

Miksi haluat muuttaa jenkkeihin noin paljon? Jenkeissä näitä sun mainitsemia "ali-ihmisiä" asuu suhteessa valkoisiin helvetisti enemmän kuin Suomessa.

First and second amendment ja lisäksi sielä eläminen on halpaa ja ihminen saa elää omaa elämäänsä ja valtio ei päätä mitä minä teen ja oon kyllästynyt Suomen talveen ja siihen että Suomessa yrittäminen on helvetin vaikeata, tuntuu että et tee itsellesi töitä, teet ainoastaan verottajalle ja vakuutusyhtiöille.

First and second amendment ja lisäksi sielä eläminen on halpaa ja ihminen saa elää omaa elämäänsä ja valtio ei päätä mitä minä teen ja oon kyllästynyt Suomen talveen ja siihen että Suomessa yrittäminen on helvetin vaikeata, tuntuu että et tee itsellesi töitä, teet ainoastaan verottajalle ja vakuutusyhtiöille.

Miten nämä kaikki liittyy maahanmuuttoon?

Jenkkilässä on paljon semmoisia paikkoja asua missä ei asu roskasakkia, itse aion muuttaa sellaiselle alueelle. Suomessa on jo paskaa joka paikassa, eritoten helsingissä.

Jenkkilässä on paljon semmoisia paikkoja asua missä ei asu roskasakkia, itse aion muuttaa sellaiselle alueelle. Suomessa on jo paskaa joka paikassa, eritoten helsingissä.

Saat muuttaa amishejen luo Ohioon tai Pennsylaniaan maaseudulle jos luulet, että Jenkeissä pääset karkuun tummempia ihmisiä.

Missäs alueilla on valkoisia ihmisiä? No pohjoisessa ja kylmässä ;)

Laitetaan valkoihoisia Afrikkaan, niin ajan saatossa hekin alkavat tummua. Tai tummaihoiset täällä varmasti vaalenevat vuosien saatossa, aikaahan siinä menee kauan, mutta se tapahtuu, koska niin iho toimii. Iho adaptoituu uv säteilyyn keräämällä pigmenttiä ja muuttuu tummemmaksi. Siellä missä ei ole paljoa uv säteilyä, ominaisuutta ei niinkään tarvita. Ihonväri on vain ihonväri.

Minä olen maahanmuuttokriitikko, joka on varmaan kaikille trediä seuranneille tullut selväksi. Mutta silti pyrin ymmärtämään muita ja en arvostele erilaisuutta, vaan annan jokaisen ihmisen itse määrittää itsensä. Faktat kertovat omaa karua kieltään maahanmuutosta ja erinäisistä kulttuureista. Puhe ali-ihmisistä on kyllä todella typerää, siihen yhdyn.

Olipa hauskoja viestejä taas... 4kk ja ehtii saada elämän järjestykseen ja töitä. Ehehee. :D Jokainen voi miettiä kuinka helppoa mamulle on "mennä töihin." Toki se on tavoite mutta tässä maassa ja näillä työttömyysprosenteilla on aika hiljaista noiden duunien kanssa.

Siellä missä ei ole paljoa uv säteilyä, ominaisuutta ei niinkään tarvita. Ihonväri on vain ihonväri.

Minä olen maahanmuuttokriitikko, joka on varmaan kaikille trediä seuranneille tullut selväksi. Mutta silti pyrin ymmärtämään muita ja en arvostele erilaisuutta, vaan annan jokaisen ihmisen itse määrittää itsensä. Faktat kertovat omaa karua kieltään maahanmuutosta ja erinäisistä kulttuureista. Puhe ali-ihmisistä on kyllä todella typerää, siihen yhdyn.

http://www.cyberprop.com/images/Sandton.jpg Valkoisen miehen afrikkaa

http://farm1.static.flickr.com/233/535707242_e32eb20ecf.jpg Mustan miehen afrikkaa.

Molemmat on Johannesburgista, Sandton perinteisenä valkoisena alueena, Diepsloot sitten tälläinen mustien asuinalue.. Kulttuurieroja..:rolleyes:

Kannattaa katsoa vaikkapa Louis Therouxin law and disorder in Johannesburg..
Jos nyt vaikka unohdetaan Etelä-Afrikka niin silti, vaikea on löytää yhtään kaupunkia, maata tai aluetta jossa menisi hyvin ja joka olisi mustemman väestön hallussa.

http://www.cyberprop.com/images/Sandton.jpg Valkoisen miehen afrikkaa

http://farm1.static.flickr.com/233/535707242_e32eb20ecf.jpg Mustan miehen afrikkaa.

Molemmat on Johannesburgista, Sandton perinteisenä valkoisena alueena, Diepsloot sitten tälläinen mustien asuinalue.. Kulttuurieroja..:rolleyes:

Kannattaa katsoa vaikkapa Louis Therouxin law and disorder in Johannesburg..
Jos nyt vaikka unohdetaan Etelä-Afrikka niin silti, vaikea on löytää yhtään kaupunkia, maata tai aluetta jossa menisi hyvin ja joka olisi mustemman väestön hallussa.

Pohjois-Afrikassa ja esim. Tansaniassa, Keniassa, Namibiassa etc myös asiat monelta osalta mallillaan. Olipa Indicalta jäätävä yleistys asiasta, josta ei näköjään mitään tietoa. Kehitysmaanosa Afrikka on, mutta ei se kokonaan savimajoista ole tehty.

Hyeenan paskasta rakennettuja majoja eri puolilta Afrikkaa (ihan tummemman väestön alueita):

cairo1.jpg

cairo-overview_1250_1.jpg

coastline-hurghada.jpg

NAIROBI.JP.jpg

nairobi-city-square-kenya-all2797718.jpg

nairobi1.jpg

_44327820_nairobi_center_ap.jpg

zanzibar-beaches_zanzibar-beaches_top_80_8.jpg

12-rabat-marocco.jpg

Ave_Habib_Bourguiba,_Tunis.JPG

Luxor-The-City-You-Cant-Afford-to-Miss1.jpg

Back