Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Muistakaa että taksilla ajolla on työllistävä vaikutus :)

Täysi pellehän tuo Hakkarainen on mutta kyllä jokaiseen eduskuntaan aina yksi pelle mahtuu. Kaikki muistaa sanasta sanaan Hakkaraisen tokaisuja mutta sanokaa nyt vaikka mitä Jutta Urpilainen on puhunut. Joo oon minäkin nähnyt hänen antavan lausuntoja mutta sehän on sellaista poliittista jargonia josta kukaan ei ota mitään selvää...

Boldatussa kohdassa menet jo pahasti metsään. Mitä tulee kansanedustajiin, niin kaikki kuuluisuus ei ole hyvää kuuluisuutta. En nyt menisi tätä Hakkaraisen saamaa huomiota, "kiinnostukseksi" sanomaan..

Oliko Anders Behring Breivikin teko hieno asia, kun sai sillä huomiota?

No olipa hyvä vertaus. Hakkaraisen lausunnot ei vahingoita ketään, ainoastaan kukkahattutätien ja -setien mieltä. Sen sijaan Hakkaraisen lausunnot saavat niidenkin ihmisten huomion, jotka eivät muuten juurikaan seuraa politiikkaa. Toisin kuin suurin osa kansanedustajista, Hakkarainen onnistuu herättämään keskustelua. Osa keskittyy siihen, miten Hakkarainen esittää asiat, osa keskittyy keskustelemaan aiheesta. Voidaan todeta, että mitä enemmän maahanmuutosta ollaan ääneen puhuttu, sitä enemmän persujen kannatus on noussut.

Ainoa miinus persujen kannalta on sitten puolueen imagon tahriintuminen. Toisaalta persujen kannattajat eivät yleensä ole järkyttyjä-tyyppejä, joten en usko että kovin moni kääntää kelkkaansa Hakkaraisen takia.

Totta kai niillä saa olla itkemistä, ketkä sitä ei sinne valinnut. :david:

No onko siitä itkemisestä jotain hyötyä? Saathan sä itkeä vaikka maailman tappiin asti. Ei taida Hakkarainen sun itkuilla kuitenkaan mihinkään eduskunnasta lähteä, toi oli mun pointti. :david:

Ja toi sun vertaus johonki massatappajaan oli mun mielestä lapsellista ja jopa typerää.

No onko siitä itkemisestä jotain hyötyä? Saathan sä itkeä vaikka maailman tappiin asti. Ei taida Hakkarainen sun itkuilla kuitenkaan mihinkään eduskunnasta lähteä, toi oli mun pointti. :david:

Ja toi sun vertaus johonki massatappajaan oli mun mielestä lapsellista ja jopa typerää.

En ole ainut joka itkee. Kun tarpeeksi moni itkee, niin asioita yleensä tapahtuu.

Toi mun vertaus ei ollut suoraan verrannollinen Hakkaraiseen.. hönö. Se oli vaan hyvin kärjistetty esimerkki, jota et ilmeisesti ymmärtänyt.

Hakkarainen on narri ja hänet tullaan aina muistamaan narrina. Kysy 10 vuoden päästä keneltä tahansa Hakkaraisesta, niin vastaus tulee aina olemaan sama.. narri. Sinä, te, jotka Hakkaraista fanitatte olette myös narreja.

En ole ainut joka itkee. Kun tarpeeksi moni itkee, niin asioita yleensä tapahtuu.

Toi mun vertaus ei ollut suoraan verrannollinen Hakkaraiseen.. hönö. Se oli vaan hyvin kärjistetty esimerkki, jota et ilmeisesti ymmärtänyt.

Hakkarainen on narri ja hänet tullaan aina muistamaan narrina. Kysy 10 vuoden päästä keneltä tahansa Hakkaraisesta, niin vastaus tulee aina olemaan sama.. narri. Sinä, te, jotka Hakkaraista fanitatte olette myös narreja.

Vain hönö voi tehdä tuollaisia vertauksia, tai muuten vaan pösilö (sinulta näköjään onnistuu kaikki). Olenko jossain vaiheessa sanonu fanittavani Hakkaraista? En tietääkseni, olen sanonut et tuollaisia suoraan puhujia tarvitaan, ei mulla ole henkilöitä eduskunnassa joita fanitan. Jatkakaa itkemistä jos vaikka saatte Hakkaraisen kuriin :D

Mitäs sitten jos tekeekin itsestään narrin? Pitäiskö sun mielestä kansanedustajan ajatella julkikuvaansa ja myötäillä joka suuntaan, mieluummin kuin olla rehellinen.

^tarvitaan suoraanpuhujia, jotka vaan huutaa samaa raitaa 4 vuotta tarjoamatta minkäänlaista ratkaisua mihinkään?

Etkö sä just itse tuossa ylempänä kirjottanu et kun tarpeeksi moni itkee niin voi jotain tapahtua? Hakkarainen kun tarpeeksi möläyttelee niin tuleepahan puhetta ainakin, ei tiedä vaikka jotain hyvääkin tuosta seurais. :) Ymmärsitkö? vai väännänkö rautalangasta?

[venom];3413347 sanoi:
Mitäs sitten jos tekeekin itsestään narrin? Pitäiskö sun mielestä kansanedustajan ajatella julkikuvaansa ja myötäillä joka suuntaan, mieluummin kuin olla rehellinen.

Saa ja pitää olla rehellinen ja oma itsensä. En mä Hakkaraista syytä siitä, että se siellä heiluu, vaan ihmisiä, jotka tuon narrin on sinne äänestänyt..

Etkö sä just itse tuossa ylempänä kirjottanu et kun tarpeeksi moni itkee niin voi jotain tapahtua? Hakkarainen kun tarpeeksi möläyttelee niin tuleepahan puhetta ainakin, ei tiedä vaikka jotain hyvääkin tuosta seurais. :) Ymmärsitkö? vai väännänkö rautalangasta?

Väännä kiitos. Mitä enemmän Teuvo huutaa, sitä vähemmän päättäjät haluaa näitä huutoja toteuttaa. (Näin siis minun haavelinnassa)

Pitäisi vaan turpansa kiinni ja poistuisi politiikasta, niin saattaisi vielä pelastaa persujen maineen. Muista, että PS voitti vaalit ennen kuin tuo apina tuli kuvioihin. Nyt se vain aiheuttaa hämennystä ja nolaa koko puolueen, kun joutuvat oman porukan sisällä pitämään kurinpalautustuokioita. Ja siitäkös muut puolueet nauttivat.

Väännä kiitos. Mitä enemmän Teuvo huutaa, sitä vähemmän päättäjät haluaa näitä huutoja toteuttaa. (Näin siis minun haavelinnassa)

Pitäisi vaan turpansa kiinni ja poistuisi politiikasta, niin saattaisi vielä pelastaa persujen maineen. Muista, että PS voitti vaalit ennen kuin tuo apina tuli kuvioihin. Nyt se vain aiheuttaa hämennystä ja nolaa koko puolueen, kun joutuvat oman porukan sisällä pitämään kurinpalautustuokioita. Ja siitäkös muut puolueet nauttivat.

Toi taitaa todellakin olla vaan sun haaveilua niinku tossa itsekkin kirjoitit. Mä en usko tippakaan siihen et Hakkaraisen möläyttelyt jotenki vähentäis persujen kannatusta. On noita muissakin puolueissa ollu, jotka möläyttelee ja jopa kieroilee ja onhan noita tuomioitakin joillekkin jaettu. Hakkarainan nyt vaan on sun mielestä narri ja täys paska koska on mamu vastainen. Jos meneeseen katsotaan niin tuolta perkeeleestä (eduskunta) löytyy jos minkä moista rikollista. Hakkarainen nyt vaan sattuu olemaan maalaisjuntti joka sanoo asiat kaunistelematta.

Luuletko että Teuvo tosissaan haluaa somalit ja homot Ahvenanmaalle? Ei niitä ehdotuksia ole tarkoituskaan saada toteutettaviksi. Hakkaraisen ansiosta maahanmuuttoasioista puhutaan, ja se riittää persuille.

Kenen silmissä persujen maine pitäisi pelastaa? Mitä se persuja kiinnostaa jos joku kukkahattutäti järkyttyy naapuri-sanan käytöstä, ei niistä kuitenkaan persujen kannattajia saada.

Noh katsotaan miten käy. Teidän mielestä Hakkarainen on siis onnistunut tehtävässään, kun hänen puheitaan käsitellään eduskuntaryhmässä? Seuraavasta varoitus ja ulos.. ainakin Pirkko Ruohonen-Lernerin mukaan, joten eiköhän toi paviaani kohta saada sieltä ulos.

Kertoo jotain teistä, kun puolustatte sitä..

Vaikket multa kysynyt niin pakko kommentoida.

Yksityisyrityksille orjatyövoimaa? ei kuulosta kyllä kauhean hyvälle. Yksinkertaista perustyötä tekevien firmojen TJ:t ovat varmaan hyvinkin mielissään, jos tällainen tulisi. Siinä vois vaikka potkia pari ojankaivajaa veks ja ottaa ilmaisia tilalle.

Mitä mieltä sä oot Disgust tästä? http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2673362/kohu-hakkarainen-nuoret-pakkotyohon
Onko tuo hyvä vai huono aloite?

Periaatteessa ihan hyvä idea, mutta herättää vielä paljon kysymyksiä. Pelkkä uutisen otsikkokin jo kuulostaa kovin kaukaa haetulta ja epätodennäköiseltä.. sanat "nuori" + "pakkotyö" ei vaan kävele käsi kädessä.

Hakkarainen on antanut itsestään niin pöljän kuvan, että uskon tämänkin aloitteen tulleen jostain ihan muualta ja laitettu vaan Teuvo esittämään tämä asia julkisuuteen omana ideana, jotta saadaan vähän siistittyä miehen mediapersoonaa.

Mutta noin muuten, ei välttämättä huono ajatus ollenkaan..

tosin tämä kohta vähän mietityttää:

"Pakkotyöhön määrätylle ei maksettaisi mitään korvauksia paitsi jos työnantaja itse niin haluaa. Tällöin palkka tiettyyn tasoon noustessaan vähentäisi työttömyystukia."

Back
Ylös Bottom