Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kuulehan penttihirvonen, mitä veikkaat että kumpi meistä on nähnyt enemmän maailmaa? Sanohan yksikin maa missä nämä moniosaajat on onnistunut jossain? Teillä vihervasemmistofemakoilla on kyllä raju maailmankuva, täysin epärealistinen, ilman meitä valkoisia hetero miehiä teillä ei olisi edes oikeutta sanoa omaa mielipidettänne ja todennäköisesti puhuisitte arabiaa.

Ilmeisesti voitan, jos olen käynyt muuallakin kuin Tallinnassa huorissa? Joka tapauksessa sinä ja kaltaisesi tälläkin palstalla vain vahvistatte hypoteesini Hakkaraisesta ohjuksena, jolla kerätään paskasakin äänet (jotka muuten jäisivät helposti nukkuvien puolueeseen, kun ei sunnuntaisin laskuissa oikein viitsisi käydä äänestämässä). Edusta sinä poika vaan jatkossakin valkoisia hetero miehiä, saat vielä mitalin.

Esimerkkinä kaupanalalta: Harjoittelupaikkoja on vapaana 1. Otetaan mamu. ?Any askings? :D

Ja vakavana tuo esimerkki korreloituu ajankanssa. Mamut voivat viedä juurikin sinä kyseisenä hetkenä suomalaisnuorelta sen mahdollisuuden minkä olisi tarvinnut. Kun tämä sitten toistuu usein, on se suomalainen se syrjäytynyt. Näinhän siis käy joko mamulle tai suomalaiselle. Nyt vain luultavasti tätä on alkanut tapahtua kantaväestölle suurenevissa määrin. Sitten se masennus ("ei mua hyväksytä - oon paska") suurenee ja ehkäpä kaksi kantaväestön syrjäytynyttä löytää toisensa, lisääntyy ja siitä tulee sitten lukutaidoton jälkeläinen. Totta on, että omasta yrittämisestä jne. se on kiinni. Mutta toisaalta eikö valtion tehtävä ole ensisijaisesti tukea omia kansalaisiaan?

Eikös jenkeissä ole juurikin nämä trailer-parkit (vai mitkä ne on) white trash asuinalueet tämmöisen johdosta syntynyt? Kun on mamut siellä vallanneet kaupanalan. Tähän tietty liittyy pimeä työvoima jne. mutta silti jenkkienkin työvoimasta varmasti on monta miljoonaa tuolla alalla.
Olenko taas tarpeeksi sekava.
No joo, kyllähän tuo harjoittelupaikka-esimerkki voisi olla tottakin mutta tuo boldattu kuulostaa aika kaukaa haetulta. Tarkoitatko, että syrjäytyneiden lapsella ei olisi mahdollisuutta käydä koulua?

Olen samaa mieltä siinä, että valtion tulee tukea ensisijaisesti omia kansalaisiaan. En vain ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään mitä yhteyttä mamuilla ja suomalaisten lukutaidolla on.

^ Niin no, itse olen töissä isossa kansainvälisessä yrityksessä ja siinä toimipisteessä, jossa itse työskentelen, ovat kaikki ikään katsomatta samaa mieltä tästä roskasakista. Kaikilla korkeakoulututkinto ja muutama tekniikan tohtorikin löytyy. Ei varsinaisesti liity mihinkään mutta tulipahan sanottua.

Siis sanokaa nyt kenen mielestä suomen maahanmuutto on onnistunut jollakin tavalla, tai sanokaa joku maa missä maahanmuutto onnistunut?(eihän niitä ole) Tänne meinaa tulla vaan rikollisia ja loisia. Ihan hyvä, että hakkarainen ottaa asiaan kantaa, vaikka tekeekin sen ehkä vähän väärin, mutta ei mua hirveesti kiinnosta miten sen tekee. Kunhan vain tästä asiasta aletaan keskustella vakavasti.

Ilmeisesti voitan, jos olen käynyt muuallakin kuin Tallinnassa huorissa? Joka tapauksessa sinä ja kaltaisesi tälläkin palstalla vain vahvistatte hypoteesini Hakkaraisesta ohjuksena, jolla kerätään paskasakin äänet (jotka muuten jäisivät helposti nukkuvien puolueeseen, kun ei sunnuntaisin laskuissa oikein viitsisi käydä äänestämässä). Edusta sinä poika vaan jatkossakin valkoisia hetero miehiä, saat vielä mitalin.

Mikä vittu sun ongelma on?

Olen kyllä käynyt Tallinnassakin huorissa, mutta olen siinä sivussa asunut viidessä eri maassa ja en ole missään näissä maissa nähnyt että olisi "kotoutus" onnistunut. Maailmassa ei ole semmoista maata missä olisi nämä moniosaajat saanut jotain järkevää aikaiseksi. Kumpikohan se meistä se poika tässä on, näe vähän maailmaa ja ota noi pinkkilasit pois päästä. Vai et nukkuvien puolue ja vielä laskut päällä, ei vois enää pahemmin metsään mennä. Kerrohan rehellisesti pentti että ketkä sinulle on taannut sananvapauden ja mahdollisuuden olla jotain mieltä? Sinunlaisesi yksilöt pitäisi lähettää sinne Afrikkaan tai Lähi-Itään ni näkisitte minkälaisia ne oikeasti on, saattais pojalla asenne muuttua hyvin nopeasti.

Vastaus tälle osamaksu camel jockeylle, eli tarkoitin sitä että olen nähnyt maailmaa ja olen nähnyt mitä maahanmuutto on tehnyt muissa maissa ja kaikissa maissa missä olen asunut ja matkustellut ni aina joka maassa on samat ongelmat neekereillä ja ählämeillä, jännä että aasialaiset kyllä sopeutuu, ainii hehän ovat ahkeria ja haluaa tehdä töitä eikä raiskaa jokaista vastaantulijaa.

Jättäkääs nyt ne henkilökohtaisuuksiin menemiset ja toisten arvostelu.

Hakkarainen on perus 50v mies, niinkuin kuka tahansa pubista löydettävä kaveri ja samalla ulosannilla. Täts dät, tässä ketjussa ei varmaan muuta edes tarvitse sanoa.

Kukaan järkevä ihminen häntä tuskin erityisemmin puolustaa, sillä ulosanti on niin karkeaa, ettei se tuolle asemalle sovi. Ja toinen puoli sitten luultavasti kimpassa haukkuisi.

"suomalaisiin känniurpoihin, jotka örveltävät tuolla vähän matkan päässä kaupungin vuokrataloissa" Hei zimpanssi, onko yhtään ylimielinen ja rasistinen toi sinun kommenttisi?

Jotenki muuten jännää, ettei oo ikinä ollu pahaa sanottavaa aasialaisista maahanmuuttajista niiku Maxi tuos jo sano. Tekevät töitä ja ovat rehellisistä porukkaa näin yleisesti. Sit on nämä ählämit ja nekut joista ei oo sitten MITÄÄN hyvää sanottavaa. Samalla tavalla suurin osa niistäkin tuolla örveltää kuin meijät omatkin rapajuoppomme tuolla kaduilla. Sitten ku ne vielä tekee paljon rikoksia. (raiskaa ja hakkaa suurimmaks osaks)

Suomalaisten välisessä tappelussa ja maahanmuuttajan tappeluissa on aika jännä se ero, että kun suomalaiset tappelee niin ei oikeestaan edes yritetä satuttaa vaan kun kaveri kaatuu maahaan niin jätetää tappelu aikalailla sit siihen. Mut ku mamut tulee tappelee niin aina tullaan porukalla ja kättä pidemmän kanssa ja kun kaveri on lyöty maaha niin sitten vielä hypitään pari kertaa pään päällä, että varmasti tulee selväks ketkä voitti. Tämäkin on nähty pari kertaa. Ei kyllä liittyny treadii mitenkää mut ihan. Enemmä aasialaisia ja vähemmä nekkejä ja ählämeitä ku ei tunnu muuten oikeen toimivan.

On se jännä miten jokainen threadi menee pilalle, kun maahanmuuttothreadista siihen eksyy parikin huutelijaa aina tismalleen samoilla kommenteilla.

Edelleenkään kukaan ei pysty sanomaan yhtäkään maata missä maahanmuutto on onnistunut! Sellaista maata ei ole olemassakaan, ainoastaan valkoisella miehellä on onnistunut maahanmuutto hyvin, esim Australia ja Pohjois-Amerika. Faktat ku lyödään pöytään ni vihermasemmistofemakot reagoi samalla tavalla ku 13v koulutyttö eli silent treatment.

"Hiljentäminen"? Eipä taida tässä maassa mikään viranomainen pystyä ketään hiljentämään. Itse ainakin haistattaisin vitun kaiken maailman hiljentäjille.

Ei siis mitään henkilökohtaista sinuun liittyen mutta noin yleisesti ottaen.
Kerrohan että miten sinä hiljennät minut? Oliko toi minun tekstini vihapuhetta?:) heräähän nyt Judge Dredd todellisuuteen.
Tähän sellainen myhäilevä hymiö.

Edelleenkään kukaan ei pysty sanomaan yhtäkään maata missä maahanmuutto on onnistunut! Sellaista maata ei ole olemassakaan, ainoastaan valkoisella miehellä on onnistunut maahanmuutto hyvin, esim Australia ja Pohjois-Amerika. Faktat ku lyödään pöytään ni vihermasemmistofemakot reagoi samalla tavalla ku 13v koulutyttö eli silent treatment.

Inkkarit ja aboriginaalit esittää varmaankin jyrkän vastalauseen.

Back
Ylös Bottom