Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi pitäisi valita juuri noista kahdesta?
Täällä päin prismassa ovat alennuksessa.
Jamm0rZ, ei tule pelattua säbää.

Jalat ovat jo aika hyvässä kunnossa 3vuoden jalkapallon ansiosta. Se on kuitenkin nyt loppu niin vedän niitä myös sitten jatkossa enempi vielä. Alan syömään enemmän kasviksia, en oikeestaan syö niitä muulloin kun valmis sämpylän tai hampparin välissä. Eli Kasviksia, jalkatreeniä, isompia annoksia ja sitten myöhemmin lisäravinteet. Näillä mennään, toivottavasti tuloksia tulee. Kiitos sinulle =)

Pitäisköhän vaihtaa kyykky futikseen... kun tätä lukee niin aloittelevilla on futiksen ansiosta aina jalat kovassa kunnossa![]()

Terve!
Puolisen vuotta tullut nytten uutta harrastutta tehtyä. Täytyy sanoa että kyllä keho ja mieli tykkää.
Elikkäs, armeijaan pitäisi ensi tammikuussa lähteä ja harrastus olisi kiva pitää mukana. Luin Hulkilta tuolta yhdestä threadista mahtavan tekstin miten auttaa lihasten säilyvyyttä tuon session aikana. Hän painotti raskaita perusliikkeitä. Mietinkin tässä, olisiko hyvä mennä ns. back to basics ja palata G6 ohjelmaan heti intin alusta? Sitähän usein suositellaan ensimmäiseksi 3 kuukaudeksi. "Haittaako" tämä 6kk lyhyt tausta sitä ja toimisiko joku muu ohjelma paremmin, kuten SS? Vinkit ja ajatelmat tervetulleita!
Kaverin kanssa oli keskustelua rasva%. Mietimme että kuinka nopeasti se käytännössä laskee? (Olen dietannut nyt pari kk, -9kg tällä hetkellä, tulokset nousseet). Jos vaikka on kaveri jolla suunnilleen 17% rasvat, kuinka kauan kestää saada ne 12% jos sovitaan että kaloreita tulee -500/day. Varmasti on yksilöllistä, sitä lienee turha mainita.
Haulla koitin etsiä, mutta en löytänyt mitään suoraan näihin. Diettaamisketjut kyllä luettu moneen kertaan.![]()
Ei todellakaan pelkkää maltoo palkkariks? Sitäkö meinasit tässä? Mielummin pelkkää heraa. Mieluiten massakaudella tietenkin molempia.Niin siis pointti oli vaan että se toimii kaikissa palkkarina. En sitten tiedä toimiiko Muscle myös esim. juoksupalkkarina. Ja jos et kerran mitään aerobista koskaan tee niin sittenhän ei ole väliä. Parasta palkkaria on kyllä kun tilaat ison satsin Maltoa netistä. Halpaa ja tehokasta.
Yleensä on tapana tehä jokainen sarja putkeen ja vaihtaa liikettä. Perusbodailussa ja voimatreenissä toimii paremmin IMO, toki tommosella kiertoharjottelullakin on paikkansa.Onko parempi että tekee 1 sarjan kerrallaan ja menee toiseen liikeeseen ja tätä n 5.kierrosta, vai että tekee esim. kaikki penkkisarjat putkeen muutaman minuutin levolla? Oon aina tehnyt tuolla tyylillä, että kaikkia liikkeitä yhen sarjan ja sit uus kierros. Tauot oon sarjojen välillä oon pitäny mahdollisimman pienenä. Joka treenin jälkeen kyllä hapottaa ihan mukavasti ja kehityskin ihan ok. Kannattasko vaihtaa tuohon toiseen tyyliin, kehittyykö paremmin?
Juu, no pittääpä testata
Mutta entäpäs kun mulla ranteet/forkut ei kestä, vaikka normi penkissä ei mitään ongelmaa ole? Mitään analyysejä tuosta ongelmasta?

Kiitos T-101:lle kun edelliselle sivulle hukkuneeseen kysymykseen jaksoit vastata!
Eli periaatteessa kannattaa vaan tehdä menemään, ja siinä sitten alkaa kädet tottumaan käsipainoilla punnertamiseen? Koska ei tässä nyt vielä hirveän montaa kertaa ole tullut treenattua penkkiä/vinopenkkiä käsipainoilla.
Huomasin sellaisenkin asian, että mulla on ranteet kääntyneenä, sivusta katottuna siis näin: ך
Ja sitten kun väännän ne suoraan, että ne olisi näin: | niin se tuntuu heti raskaammalta, eikä satu niin paljoa ranteisiin.
Ääh, no mää lopetan turhan mietiskelyn ja alan vain tekemään oikealla tekniikalla niin kovaa kuin pystyn![]()