Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten potuttaa se, kun reenin jälkeen vetää crossarilla parikymmentäminuuttia niin sama jantteri tarpoo crossarin ohi kerran minuutissa pukukoppiin juomaan hanasta vettä.
eikö olisi helpompaa ostaa juomapullo?

Eniten potuttaa se, kun reenin jälkeen vetää crossarilla parikymmentäminuuttia niin sama jantteri tarpoo crossarin ohi kerran minuutissa pukukoppiin juomaan hanasta vettä.
eikö olisi helpompaa ostaa juomapullo?

Itellä ainaki liian monesti unohtuu pullo kotia ja sit joutuu just ramppaan juomasa hanasta.

Nyt pitää kirjotella vähän tänne....

Elikkäs millä ihmiset motivoi itseään, että nyt mennään sinne salille ? Itselläni on ollut monta viikkoa tässä sellaista, että viikossa jaksaa käydä korkeintaan pari kertaa salilla tai kerran. Tietää, että koskaan ei tule olemaan missään Vin Diesel kunnossa, koska ei yksinkertaisesti ole aikaa / motivaatiota ruveta panostamaan saliin 101%.

Suoraa sanoen alkaa pikkuhiljaan vituttamaan tämä kierre - joutuu maksamaan kalliit salimaksut, koska tyhmä olin ja otin vuoden suoraveloitussopimuksen...

Opiskelun / työelämää, kun pyörittää samaa aikaa niin ei siinä jaksa enään duuni / koulupäivän jälkeen lähteä salille, kun on niin väsynyt jo valmiiksi....

Ruokailukin on ihan päin persettä, ennen jaksoin laskea laskurilla päivän ruoat, mutta nykyään auta armias, kun ei meinaa jaksaa syödä edes niitä rahkoja / raejuustoja mitä on tullut hamstrattua jääkaappiin.... Suklaata ja kaikenlaista tulee vedettyä naamaan ja se kyllä alkaa taas kohta näkymään tuolla vatsan seudulla..

Neuvoja ? Mielipiteitä ?

Laiskan paskan nillitystä

Ota itteäs niskasta kiinni mies ja lopeta moinen valitus. Et sie ole ainoa, joka käy töissä ja opiskelee ja treenaa siinä ohella. Jos et jaksa edes paria kertaa viikossa salilla käydä niin olet kyllä aikamoinen vätys, vittu nyt jotain rajaa tollaseen. Oletko sinä mies vai pullahiiri? Pakkaat sen salikassis valmiiks ja menet sinne salille sen sohvalla lojumisen sijaan, jonku Vin Dieselin kunnon saamiseen mene kuin yksi olankohautus. Aseta tavottees korkeammalle kuin joku 20% rasvoissa oleva raihnanen näyttelijä. Mars mars, toimintaa!

Ota itteäs niskasta kiinni mies ja lopeta moinen valitus. Et sie ole ainoa, joka käy töissä ja opiskelee ja treenaa siinä ohella. Jos et jaksa edes paria kertaa viikossa salilla käydä niin olet kyllä aikamoinen vätys, vittu nyt jotain rajaa tollaseen. Oletko sinä mies vai pullahiiri? Pakkaat sen salikassis valmiiks ja menet sinne salille sen sohvalla lojumisen sijaan, jonku Vin Dieselin kunnon saamiseen mene kuin yksi olankohautus. Aseta tavottees korkeammalle kuin joku 20% rasvoissa oleva raihnanen näyttelijä. Mars mars, toimintaa!

Siinähän se on ... en aseta pahemmin tavoitteita tuon salin suhteen. En jaksa / ei ole kiinostusta panostaa niin paljon siihen. Panostan täysin eri asioihin tällä hetkellä elämässä.

Sama tilanne mullakin, tosin olen saanut otteen saliin. Erittäin vahvan sellaisen.

Eli olen opiskelija (ihan normaali, ei ilta tms.), ja samalla ainoa tulonlähteeni on toiminimi. Eli yrittäjä-opiskelija, ja viehän tuo helvetisti aikaa. Vaatii enemmän itseltään kuin opiskelu ja jotkin aikoihin sidotut (ja työnantajaan sidotut) työajat kun hankit siinä asiakkaita itse ym. hallinnollinen. Salille jaksan nyt vääntäytyä 3 kertaa viikossa helposti, löysin siihen tuon kultaisen kuusikon myötä siihen aivan uuden otteen, ja nyt olen jatkanut 3-jakoisella ohjelmalla ja motivaatio vajaan 3kk:n G6:n jälkeen on varmaan kovin ikinä. Vielä vajaa vuosi sitten oli tuossa samassa syssyssä vapaaottelu, mutta se meni jo yli kropan hilseen ja ei vain jaksanut.

En kyllä osaa sanoa miten tuon saa ratkaistua, kovin yksilöllistä... toki se sali pitää kiinnostaa, pitää vain löytää siihen joku lähestyminen joka kiinnostaa enemmän. Mulla toimi armoton keskittyminen G6:een ja progressiivisuus siinä.

Ruokapuoli toimii hienosti, enkä laske kaloreita. Teen vain kaikki ruuat itse, terveellistä ja halpaa, ja sekaan rahkaa/tonnikalaa/kananmunia. Hyvin tuntuu olevan ravintoa saliharrastukseen.

Nyt pitää kirjotella vähän tänne....
[...]
Neuvoja ? Mielipiteitä ?

Jos ei ole aikaa käydä iltapäivällä, käy aamulla. Herää vaikka kuudelta joka aamu ja mene salille. Itsekuria! Kun olet kehittänyt tämän rutiinin (= herää klo 06.00 -> salille), niin totut siihen eikä se juurikaan häiritse muita päivän toimia.

E: herään itse aamusti aina kuudelta riippumatta päivästä, salille kolme kertaa viikossa, opiskelen ja teen duunia. Problem, officer?

Jos ei ole aikaa käydä iltapäivällä, käy aamulla. Herää vaikka kuudelta joka aamu ja mene salille. Itsekuria! Kun olet kehittänyt tämän rutiinin (= herää klo 06.00 -> salille), niin totut siihen eikä se juurikaan häiritse muita päivän toimia.

E: herään itse aamusti aina kuudelta riippumatta päivästä, salille kolme kertaa viikossa, opiskelen ja teen duunia. Problem, officer?
Herää aamulla kolmelta, menee salille ja kerkeää vielä ehkä töihinkin...? Ei toimi ehkä kaikille. :rolleyes:

Mutta jos haluaa käydä salilla, niin kyllä siihen löytää aikaa ja motivaatiota. Jos ei halua, niin ei oo pakko. Turha itkeä, kun ei vihti vaivautua sen verran...

Ei vaan onnistu tuo aamu 6 salille meno. Koulussa pitää olla jo ennen 8. Koulusta pääsee 15:45 ja ennen kuin sitä on kotona ja saanut jotain syötyä niin se on siellä viiden pintaan, kun pääsee lähtemään salille. Siellä menee about pari tuntia ja 19:00 pintaan aina kotiudutaan, jonka jälkeen safkat ynm. Siinähän se päivä sitten olikin....

No.. pitää tässä lomalla kehitellä sitä motivaatiota jostain, ei piä vaa ottaa niin henkeen ja vereen tuota salia. En kritisoi, jos jotkut ottavat - minä en pysty.

Illat !

Ei vaan onnistu tuo aamu 6 salille meno. Koulussa pitää olla jo ennen 8. Koulusta pääsee 15:45 ja ennen kuin sitä on kotona ja saanut jotain syötyä niin se on siellä viiden pintaan, kun pääsee lähtemään salille. Siellä menee about pari tuntia ja 19:00 pintaan aina kotiudutaan, jonka jälkeen safkat ynm. Siinähän se päivä sitten olikin...!

Mä oon usein 9-18 töissä, joskus meen aiemminkin ja joskus oon pitempään. Salille menen suoraan töistä ja treenaan 1-1,5h kerralla joten kotosalla olen aikaisintaan 19:30 jälkeen, useimmiten tosin vasta klo20:00-20:30. Ei nyt voi sanoa että treenipäivänä hirveesti jäis aikaa "muuhun" mutta eipä nyt hirveeseti tarvi jäädäkkään :)

Lapset pyörimässä salilla, ymmärrän että joskus voi olla hieman hankalaa saada hoitajaa mutta eikö voisi jättää yhtä iltaa väliin tai sitten vaikka käskeä niitä lapsia piirtämään jossain nurkassa eikä käskeä leikkimään laitteissa ja pyöriä edessä. Meinasi hieman palaa tänään hihat :/

Ei vaan onnistu tuo aamu 6 salille meno. Koulussa pitää olla jo ennen 8. Koulusta pääsee 15:45 ja ennen kuin sitä on kotona ja saanut jotain syötyä niin se on siellä viiden pintaan, kun pääsee lähtemään salille. Siellä menee about pari tuntia ja 19:00 pintaan aina kotiudutaan, jonka jälkeen safkat ynm. Siinähän se päivä sitten olikin....

No.. pitää tässä lomalla kehitellä sitä motivaatiota jostain, ei piä vaa ottaa niin henkeen ja vereen tuota salia. En kritisoi, jos jotkut ottavat - minä en pysty.

Illat !

Elä kehtaa ei se ole oikeasti noin vaikeaa. Käyn täyspäiväisesti koulua, olen töissä lähes joka ilta n. klo 22 asti. Haarastan myös musiikkia (=soittotreenejä) ja olen akttivisesti mukana opiskelijatoiminnassa, en omista autoa, vaan kuljen julkisilla ja kaikesta tästä huolimatta löydän aikaa treenaamiseen. Aamulla ennen kulua, hyppytunneilla, illalla.. En väitä että aikaa jäisi paljon muuhunkin, mutta jos haluat niin kyllä sen ajan löytää. Toinen asia on jos sali ei kiinnosta = keksi uusi harrastus. On niitä muitakin vaihtoehtoja kuin painojen nostelu. Tee sitä mikä sua innostaa ja kiinnostaa.

Illat !

Sitä samaa rallia se on monelle työssäkäyvälle. Se on joko ennen töitä aikasin aamulla tai töiden jälkeen lähemmäs iltaa. Normimeininkiä. Raahaa ruuat kouluun messiin niin vältät turhat kotireissut siinä välissä enneku menet salille. Säästää muutenkin aikaa jos on eväät messissä kun ei tarvi telakoitua aina kotiin syömään joka välissä. Tommonen 8h päivä on ihan iisibiisi, mutta ku aletaa tulittaa jotain pitkiä työvuoroi niin alkaa löpö olemaan oikeasti lopussa matkoineen kaikkineen.

Lapset pyörimässä salilla, ymmärrän että joskus voi olla hieman hankalaa saada hoitajaa mutta eikö voisi jättää yhtä iltaa väliin tai sitten vaikka käskeä niitä lapsia piirtämään jossain nurkassa eikä käskeä leikkimään laitteissa ja pyöriä edessä. Meinasi hieman palaa tänään hihat :/

Kyllähän ne lapset ovat ihan selkeä turvallisuusriski ja vähän voi heikompien keskittymiskykykin olla koetuksella. Omalla tän hetken vakisalilla käy iltaisin muutama nuori mamma lastensa kanssa. Eipä tuo ole isommin häirinnyt, koska salilla on yleensä väljää siihen aikaan ja mammat pitävät tenavansa kovassa komennossa. Silti hirvittää välillä, että vielä se joku vahinko joskus sattuu. En haluaisi olla se, joka kaatui kyykätessä tanko niskassa termospullon päälle.

Joskus siellä salilla pyörii muutama semmonen noin 9v pikkunassikka ja ne huviksensa repii niitä laitteita. Kerran latasivat ylätaljaan 50kg ja miehissä vetivät alas. Siinä jos olis kaks kaveria kolmesta hellittäny niin kolmas kaveri oliski ollu solmussa siinä taljassa. Ja jos menee häätämään ne laitteesta, johon olis ite menossa reenaamaan niin sitten tulee vihasia katseita niiden mammoilta. Lapset ei vain kuulu salille.

Back
Ylös Bottom