Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oonko muuten kertonut et maanantait on mun lempipäiviäHyvää maanantaita Arvon Lady Bicholle ;)
Mitäs Pandan maanantaihin? Oletko muistanut lukea?Mitäs Pandan maanantaihin? Oletko muistanut lukea?
Olet aika hurja heppu :D Mutta juu, mä lähen tästä tekemään ruokaa ja pesemään vaatteet mitkä kuraantu kotiin pyörräillessä. Kyllä sade on ihanaa kaikessa hyväenteisyydessään :haart:Ajattelin luottaa onneeni tenttien suhteen! One down, four to go! Lukenut olen n. 30min.
^^Aikamoinen tunnustus siulta pikkunen! :D
Se saattaa johtua jaffavedostamme. Tai sitten tästä lääkepöhnästä.Kehtaanko ensi kesänä mennä juoksemaan tämmöiset jalassa? Ei viitsisi käyttämättä jättää, kun äiti ystävällisesti toi valtameren takaa.
![]()

Kehtaanko ensi kesänä mennä juoksemaan tämmöiset jalassa? Ei viitsisi käyttämättä jättää, kun äiti ystävällisesti toi valtameren takaa.
![]()
No onhan se pervo kuva! Ja sinäkin oot kyllä pervonainen, minä kyllä muistan sen nänninpuremisjutun!
Sä saat tuon kuulostamaan jotenkin pahalta, vaikka mun mielestä tuo on semmoista pikkutuhmaa vaan. :(Onks se nyt sit hyvä vai huono juttu? Ois kiva tietää millaiseksi olet minut kuvitellut jos ei ihan yksiin mennyt :D
Totta kai kehtaat. Mielellään voisit myös juosta kuvan tyypin tavoin ilman paitaa.
Oih, tuo oli kyllä aika kauniisti sanottu :haart: Lämmittipä mieltäEi se huono ainakaan. Kuvittelin että olet semmonen härskin kolmekymppisen näköne, mutta oletkin tommosen lutusen kakskymppisen näköne. :D

Täytyy myöntää, ettei minulla ole ollut hirveästi estoja ottaa kuumalla kelillä juostessa paitaa pois. Semmoisia me narsitiviuhahtelijat olemme.

Minun täytyy myöntää, että minulla on ollut toistaiseksi tuntemattomasta syystä hirvittävä ikävä SIC-:ä.![]()
No en tiedä, joka kerta kun olen tänään nähnyt sen nimimerkin täällä jossain, niin olen ajatellut, että aww <3____<3 ja kipittänyt kassohan mitä SIC- on kirjoittanut.Se saattaa johtua jaffavedostamme. Tai sitten tästä lääkepöhnästä.