Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

Tästä lähtee sellainen viikko, että toivottavasti selvitään hengissä ja jos vielä sattuisin pääsemään kunnialla tenteistä läpi niin olisin äärimmäisen tyytyväinen!

Jääkaappiketju odottaa... :rolleyes:

Hahah, kuules nyt saa jääkaappiketju odotella tovin mun puolesta, mutta sitten kun Bichon kanssa osutaan samalle jääkaapille niin pakkohan se on ikuistaa.

Niin joo, ja hyvää huomenta vaan tännekin.

Huomenta !

Perjantaina meni rystynen. Eilen vasen reisi. Mitä tällä viikolla ? VKL oli ihan perseestä.
..Olisi viikolla viisi treeniä putkeen, joten ruoka maistuu normaalia enemmän.

Positiivisuus on perseestä ;) .. Hauskaa päivää silti kaikille..

Niiiiiin samaa mieltä!

En tajua miten olen aina niin hidas aamuisin. En edes tee paljon mitään ja silti aika meinaa aina loppu kesken. Tosin tänään eksyin nettikauppojen sivuille 'shoppailemaan' ostamatta mitään :D

Mie olen hidas tekemään vain sitä, mitä pitäisi! Noh, olen sentään luentokalvot selannut läpi.. hyvin tää tentti menee! Luotan loogiseen päättelykykyyni ja ylivertaisuuteeni. Lahjattomat treenaa ja sitä rataa! :rolleyes:

Kuvaavaa ehkä on, että en ole kertaakaan avannut kurssin kirjaa koko kurssin aikana :D Nytkin se on tuossa vieressä. Tosin hommasin matikan kirjankin vasta vikalle tunnille, silti on mennyt niin hyvin, että opettaja painostaa muita auttamaan. AMK :haart: Krooninen alisuoriutujakin voi tuntea itsensä hyväksi!

Aamuja. Täytyy mennä ulkoiluttaa mutsia tänään Ikeaan. On tää rankkaa/julmaa.

AMK :haart: Krooninen alisuoriutujakin voi tuntea itsensä hyväksi!

Tässä vaiheessa tunnen kokevani suurta vääryyttä. Mie ressaan näistä miun parista tentistä. Ehkä se helpottaa jatkossa kun tietää vähän millaisia nuo kokeet on

ikea = turhat ostokset! :haart:

Noin negatiivisella asenteella ne boltsitkin tulee maistumaan soralta. :rolleyes: Nyt sulle semmonen yltiöpositiivari-fiilis päälle, oikein naminaminaminami jutskaa ja Ikeakin vaikuttaa heti paremmalta paikalta maapallon päällä.

Mä en ole ikinä syönyt Ikean lihapullia. Onko ne muka kaiken sen hypen ansiota, jonka ne ihmisiltä saa?
On ne ihan hyvät. Ei ne nyt, mitään kotijuttuja voita, mut tollasena bulkkina menee ihan hyvin.

Noin negatiivisella asenteella ne boltsitkin tulee maistumaan soralta. :rolleyes: Nyt sulle semmonen yltiöpositiivari-fiilis päälle, oikein naminaminaminami jutskaa ja Ikeakin vaikuttaa heti paremmalta paikalta maapallon päällä.
Että osaat olla masentava ihminen. Tollaset Markot pitäs laittaa boikottiin ja lähettää Ruåttiin jollain Titanicilla ;)

On ne ihan hyvät. Ei ne nyt, mitään kotijuttuja voita, mut tollasena bulkkina menee ihan hyvin.

Että osaat olla masentava ihminen. Tollaset Markot pitäs laittaa boikottiin ja lähettää Ruåttiin jollain Titanicilla ;)

Daarling, jaan masennustani teille kaikille näin aurinkoisena ja lämpöisenä päivänä oikein mielelläni. :D

Jotta, teidänkin mieli vähän tuosta piristyisi, niin voin kertoa että perjantaina jätin vahingossa tj:n huoneen oven avaimen farkkujen taskuun ja unohdin sen sinne. Tänä aamuna oli tietty eri pökät jalassa ja huoneen avain edelleen niiden taskussa, joten piti lähteä sitä hakemaan kotoa. :rolleyes: Onneksi työmatka on vain tuo vajaa 10 minuuttia.

T-Byrd etkös sä kysynyt kuvaajaa uutta jääkaappithread kuvaa varten joku aika sitten? Tuliko siitä niin kuuma kuva, että kamera ei saanut sitä tallennettua? Vai eikö kameramiehen käsi pysynyt vakaana?

Hyvää maanantaita, nassukat! :) Ei tullut tänä viikonloppunakaan lotosta rahaa, eli normielämä jatkuu. Koululle graduilemaan ja illalla kokoustamaan. Johonkin väliin runtataan treenikin niin asiat on oikein mukavasti! :)

T-Byrd etkös sä kysynyt kuvaajaa uutta jääkaappithread kuvaa varten joku aika sitten? Tuliko siitä niin kuuma kuva, että kamera ei saanut sitä tallennettua? Vai eikö kameramiehen käsi pysynyt vakaana?

Kyllä pyysin, ja kuvaaja löytyi, mutta enhän mä mitään ajankohtaa sille kuvalle antanut. Alkuperäistä ideaa on vain vaikea lähteä toteuttamaan tiettyjen asioiden (rekvisiitan puuttumisen) takia, joten täytyy keksiä jotain muuta (yhtä) kuumaa. Jos vaan kameramiehen kantti kestää.

Back
Ylös Bottom