Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

omat komedia muistoni ovat turusta ja impivaaran palloiluhallin punttisalilta.
koomikko nro 1: pieni mies suuret puheet lataa penkissä 120kg tankoon kylmiltään ja tekee vyöllä varustettuna ja rannesiteet vedettynä niin tiukalle että käsissä ei kierrä minkään maailman veri penkkiä noin 10cm liikeradalla ja puhina on aivan uskomatonta, kysyin että miksi noin lyhyt liike niin vastaus oli että on tuo käsi vähän kipeä, käsi oli kipeä sen kolme vuotta kun hänet siellä näin..mahtaako edelleen siellä pyöriä?

koomikko nro 2: joku entinen linnahemmo(näki tatskoista että kopissa hakattu), penkki mies tämäkin, vyö ja selkäkaari jotain sellaista että katsoimme kaverin kanssa että kohta tuolla katkeaa selkä, hirveä ylipaino tankoon ja max yksi toisto ja sel jälkeen alkoi rannekellon taulun naputtelu ja sitten se viskattiin lattialle, nostettiin tovin kuluttua ja sama saakelin rituaali jatkuin kokoajan....mahtaako hänkin siellä edelleen pörrätä?

nyt olen naantalissa ja maijamäen palloiluhallin salilla on myös hyvät eväät komediaan.

koomikko nro3: tulee salin ovesta sisään ja takki putoaa juuri siihen kynnykselle, joskus se viskataan reidenojennus laitteen taakse, ja eikun penkin kimppuun, lähtö 60kg ja siitä mennään ylös päin lisäämällä lukkoja tankoon, lopulta tangossa on kaikki salin lukot ja tuhina on huimaava :D

koomikkot nro 4ja 5: pojat ovat päättäneet tuhota päänsä ja terveytensä jollain dropeilla, silmät seisovat päässä ja ilme sen luontoinen että kohti ei uskalla katsoa kun ei voi tietää tuleeko silmille, nämä sankarit ovat ihan oikeasti pihalla kuin lumiukot, liikeradat ovat liikkeessä kuin liikkeessä n.20cm ja nopeus toistoissa infernaalinen, on kuin vanha singer nakuttaisi, sääliksi käy poikia.

sitten olen minä mutta ei siitä sen enempää......

Vittu ku piti mennä hyväksymään jonkun jenkkiläisen äijän kaveripyyntö, joka on entisen vaihtariperheen äidin serkku. Oon ehkä kerran nähny ton jätkän joku neljä vuotta sitten. Kuvittelin et tää ois vaa semmone perussetti mihin ei oikeesti tartteis kiinnittää huomiota ikinä, kuha roikkuis vaa siel kaverilistassa. Mut helvetin perkele ku se urpo tulee kommentoimaan joka vitun statukseen jonka kirjotan naamakirjaan. Eikä tota nyt voi poistaakaan, koska se tulehduttais suhteet jenkkilään. Lol, apua.

img-1288571709251.jpeg

Tämä saatanan kotka! Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun Pipan (Pippa... ei vittu mikä nimi) tohut?? Pakkohan nämä iltapäivälehtien toimittajat olla sokeita kun pitävät tuota kauniina. Kattokaa nyt tota kuvaa, ei helvetti!!

Tämä saatanan kotka! Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun Pipan (Pippa... ei vittu mikä nimi) tohut?? Pakkohan nämä iltapäivälehtien toimittajat olla sokeita kun pitävät tuota kauniina. Kattokaa nyt tota kuvaa, ei helvetti!!
Sarjassamme tyhmä kysymys, mutta... ööh... kuka tuo edes on?

Miksei päivän lehet voi tulla aamulla? Vaan ne tulee joskus 10-15 välillä, onks tuo iha normaali aika Jyväskylässä?
...no kyl aamulehtien pitäis tulla aamulla, mut alibi ja seiska-päivää vasta iltapäivällä. Niin ja Aku Ankka tulee kans iltapäivällä. Pirauta lehden jakeluvastaavalle.

Itteä hiukan harmittaa kun pitää vapaapäivänä mennä tekemään vähän työhommia.

Voi vittu, että mua vituttaa tämänhetkisen työpaikkani pomo. Vittumaisempaa ihmistä saa kyllä hakea enkä siltikään keksi ketään, joka yltäisi samalle vitutuksen tasolle. Mainittakoot nyt vielä näin alkuun heti, että vaihdan työpaikkaa(onneksi) kahden viikon sisällä, mutta nyt jokainen päivä on vain yhtä tuskaa minkä joudun olemaan sen ihmisen lähellä. Aiemmin ei mitään mahdollisuutta lopettaa tai multa lähtee asuntokin alta ja se onkin ainut syy miksi jaksan sinnitellä vielä tässä paskaduunissa.
Tällä pomolla on ensinnäkin ilmeisesti jonkin asteen vihanpatouma minua kohtaan, sillä kaikki mitä teen, niin on väärin tai muuten vain huonosti. Ei riitä, että teen hyvin, ei riitä, että teen oikein vaan mun pitää lukea tän ihmisen ajatukset ja tehdä sen mukaan sitten. Jos asiat eivät hoidu kunnolla, niin ihan sama onko asiakkaita paikalla vai mitä, niin pomo ei kyllä säästele huutamistansa tai kirosanojansa. Jos erehtyy sanomaan vastaan, niin tämän pomon tyyli hoitaa asiat on sanoa ettei kuuntele minkäänlaisia vastaväitteitä, asiasta kuin asiasta. Tätä tapahtuu noin kymmenen kertaa päivässä, huutamista siis. Ja huutaminen on siis luokkaa: "Mitä vittua sä oikein ajattelit äsken!?Vai ajatteletko ylipäätänsä ollenkaan?!","Olet helvetin kuvottava, mene ja korjaa mitä juuri äsken teit!","Voitko olla yhtään hitaampi enää?"
Huutamisen ja valittamisen vielä nyt jotenkin kestää, mutta vittumaisinta on kuitenkin se, että tämä pomo menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin - ja vinoilee niistä sitten. Lähinnä siis sellaisiin asioihin mihin itse ei voi oikein vaikuttaa, mutta pomon mielestä hurjan hauskaa.

Mä en oikeasti tiedä miten jaksan vielä pari viikkoa olla tässä totaalisen paskaduunissa. Mä toivon, että pystyn nauramaan tälle vielä joskus.

Tänään pomo pyysi minut kahden kesken sivummalle ja kysyi käytänkö jotain aineita, sillä hänellä on kuulemma vahvat epäilyt siitä.

Voi vittu oikeesti.
Tee ilmoitus sen esimiehelle. Ei tuollaista kohtelua kuulu saati saa sietää työpaikassa.

Back
Ylös Bottom