Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ihmiset jotka ei osaa tehdä omia töitään, yksinkertaisissa päivittäisissä asioissa saa olla kädestä pitäen näyttämässä miten sähköpostiin liitetään tiedosto tai miten sillä vitun monitoimikoneella nyt sitten otettiinkaan kopioita tai lähetetään faxeja. Tai kun pitäisi tehdä jotain mikä vaatii hiiren oikeanpuoleisen napin painamista niin sittenhän vasta meneekin pata jumiin. "öööh, ai siis niinku miten?" Jotkut ei vaan vittu osaa, SAATANA!

Ite taas pyrin aiheuttamaan muiden salikomediat, mm. laittamalla penkkiin toiselle puolelle extrapainoja kun joku on tekemässä.

Tollaset vaa narun jatkeeks. Ei helvetti pistää vihaks tollaset idiootit. Kuvitteleppa omalle kohalle, että joku lisää vähän painoa tangon toiselle puolelle vaikka penkissä ja repeää rintalihas niin pahasti, että treenit on treenailtu.

Tää oli sit vitsi. Sarkamia.

Ite taas pyrin aiheuttamaan muiden salikomediat, mm. laittamalla penkkiin toiselle puolelle extrapainoja kun joku on tekemässä.

Veli teki vinopenkkiä pari viikkoa sitten ja lähti hakemaan sarjan välissä kiekkoja vähän kauempaa (n. 10-15s). Tällä välin joku random tyyppi haki ihan pokkana tangon toisesta päästä kiekon (vitonen tai kymppi, en muista) itselleen dippiin, niin ettei veli huomannut. Ja aivan varmsti oli selvää, että siinä oli sarja kesken. Näytti itse asiassa, että se oli kytännyt tilannetta jo hetken ja hyökkäsi heti kun tohti.

Onneksi olin vieressä ja huomasin. Asiasta mainittiin painokkaasti, mutta ei suostunut antamaan kiekkoa takaisin, vaan inkutti, että "voit sä hakee jostain toisen kiekon ku mä tarvin tätä".

Täytyy sanoa, että en montaa kertaa elämäni aikana ole törmännyt noin tyhmään. Tuommoisesta tempusta pitäisi tarjoilla viety kiekko hanuriinsa.

Vituttaa aika paljon, tai oikeastaan aika vitusti, mennä aamulla töihin. Kolme viikkoa tullut lomilla ja vapailla patsasteltua, ja kyllähän tätä kivien potkimista olisi voinut vielä hetken jatkaa. Ainut hyvä on, että pääsee taas trenailemaan. Juhuu!

Voi vittu, että mua vituttaa tämänhetkisen työpaikkani pomo. Vittumaisempaa ihmistä saa kyllä hakea enkä siltikään keksi ketään, joka yltäisi samalle vitutuksen tasolle. Mainittakoot nyt vielä näin alkuun heti, että vaihdan työpaikkaa(onneksi) kahden viikon sisällä, mutta nyt jokainen päivä on vain yhtä tuskaa minkä joudun olemaan sen ihmisen lähellä. Aiemmin ei mitään mahdollisuutta lopettaa tai multa lähtee asuntokin alta ja se onkin ainut syy miksi jaksan sinnitellä vielä tässä paskaduunissa.
Tällä pomolla on ensinnäkin ilmeisesti jonkin asteen vihanpatouma minua kohtaan, sillä kaikki mitä teen, niin on väärin tai muuten vain huonosti. Ei riitä, että teen hyvin, ei riitä, että teen oikein vaan mun pitää lukea tän ihmisen ajatukset ja tehdä sen mukaan sitten. Jos asiat eivät hoidu kunnolla, niin ihan sama onko asiakkaita paikalla vai mitä, niin pomo ei kyllä säästele huutamistansa tai kirosanojansa. Jos erehtyy sanomaan vastaan, niin tämän pomon tyyli hoitaa asiat on sanoa ettei kuuntele minkäänlaisia vastaväitteitä, asiasta kuin asiasta. Tätä tapahtuu noin kymmenen kertaa päivässä, huutamista siis. Ja huutaminen on siis luokkaa: "Mitä vittua sä oikein ajattelit äsken!?Vai ajatteletko ylipäätänsä ollenkaan?!","Olet helvetin kuvottava, mene ja korjaa mitä juuri äsken teit!","Voitko olla yhtään hitaampi enää?"
Huutamisen ja valittamisen vielä nyt jotenkin kestää, mutta vittumaisinta on kuitenkin se, että tämä pomo menee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin - ja vinoilee niistä sitten. Lähinnä siis sellaisiin asioihin mihin itse ei voi oikein vaikuttaa, mutta pomon mielestä hurjan hauskaa.

Mä en oikeasti tiedä miten jaksan vielä pari viikkoa olla tässä totaalisen paskaduunissa. Mä toivon, että pystyn nauramaan tälle vielä joskus.

Tänään pomo pyysi minut kahden kesken sivummalle ja kysyi käytänkö jotain aineita, sillä hänellä on kuulemma vahvat epäilyt siitä.

Voi vittu oikeesti.

Cheers, mutta vaara lomake. Kyseessa on siis opintotuen asumislisa, ei yleinen asumislisa. Sain asian kuitenkin sumplittua niin etta skannaan ja lahetan vuokrasopparin seka suomenkielisen lomakkeen mutsille, joka vie sen tutulle virkailijalle ja sumplii asian niin etta mun ei tarvitse enaa huolehtia siita. Ma en tosin yhtaan tieda esim. taman talon kokoa nelioissa, mutta ei se varmaan haittaa jos heitan vaan hatusta... Sita tuskin tullaan paikan paalta tarkistamaan.

Just nyt vituttaa lukujarjestys ja yliopiston toimimaton kommunikointi. Olen seka oikiksessa etta kauppiksessa (yhdistetty tutkinto) ja departmentien valinen kommunikointi ei vaan yksinkertaisesti toimi. Lukujarjestyksessa on paallekkaisyyksia, mulla ei ole mitaan karya seminaarien ajoista tai paikoista, kauppiksen nettisivu ei nayta oikiksen aikatauluja jne jne. Lisaksi oikis on vanhanaikainen paska, kaikki tehdaan kirjallisesti ja paikan paalla tarkkaa etikettia noudattaen vaikka olisi miljoonasti helpompaa laittaa se tieto esim. sellaiseen paikkaan kuin internet. Kurssia on vedetty jo ties kuinka monta vuotta, joten miten vaikeaa olisi muka synkronoida departmentien nettisivut jotenkin niin etta nakisin kaikki seminaarit ja luennot samassa lukujarjestyksessa... Ja viela niin etteivat ne menisi paallekain, koska mun on hirvean hankala olla neljalla luennolla tiistaiaamuna klo 9-11 :jahas:

Kaverin ahneus meinaa tuhota meidän kauan suunnitteleman reissun. Jumalauta kun osaa vituttaa näin viimehetkillä kun toinen alkaa perumaan rahan ahneuksissaan. Sovittu on sovittu perkele.
Tekisi mieli tuhota jotain ja pahasti.

Toinen asia mikä vituttaa on sekaisin mennyt unirytmi. Viimeyönäkin sain unta vasta kuudelta aamulla :jahas: onneksi on iltavuoro tänää niin sai nukkua mutta mitäs helvettiä ensiviikolla teen kun olisi taas aamuvuoroja.

Kolmas asia mikä vituttaa on oma kiltteys ja pelkururuus tietyissä asioissa. Ei haluaisi sanoa toisille rumasti eikä kertoa totuuksia. Kai sitä päässään ajattelee että ihmiset tajuavat itse omat virheensä ja tekevät asioilleen jotain. Tai sitten eivät ees tajua käytöstään virheelliseksi tai äääääää perkele.. Meni niin sekavaksi jo että ei mitään järkeä.

Haluaisin niin kovasti sanoa vaan monelle ihmiselle suoraan.

Nuppi, kroppa ja kulkuset tottuneet, että lauantaisin on krapula. Ajattelin jättää alkon vähän vähemmälle viikonloppuisin ja eilen nappasin vain yhden oluen päätöksen kunniaksi, mutta tässä sitä vain kärsitään kunnon jysäristä ja krapulapanetuksesta.

Urhotv:n nettisivut down ja maksoin pelistäki. Ei oo vittu todellista.

Back
Ylös Bottom