Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meinasin törmätä auton kylkeen fillarilla. Hyvä hetki huomata, että etujarru ei toimikaan. Tosin kun auto tuli parkkipaikalta tielle niin luulisin, että myös risteävää pyörätietä pitäisi väistää, mutta nehän nyt viis siitä veisaavat.

Kun soittaa asiakaspalveluun ja joutuu jonottaessa kuuntelemaan jotain Crashin tyylistä hirvitystä.. joka kerta kun kuulee normaalin hälytysäänen, niin ehtii kuvitella, että NYT ne vastaa, mutta sieltä tuleekin se nauhoitettu "odotathan vielä hetken" -jorina. Hanurista kun joutuu noita eksän asioita hoitamaan, mut jospa se tästä.

SE että joka vitun ikinen kerta kun oon kotiseudulla käymässä niin kaverit olettaa että mä meen kyläilemään jokaisen luokse erikseen ja just tasan kun niille sopii. Autottomana pirun helppoa ravata paikasta toiseen kun matkaa on joidenkin luokse jopa 30 kilsaa... VITTUUU. Tulis saatana välillä mun luokse kyläilee........

Voi SAATANAN PESUKONE PERKELE!!!! Mikä vittu siinä on ettei se saatanan paska lähde pyörimään. Voi vitunvittu mä sanon saatana. Mistä mä tähän hätään uuden pesukoneen hommaan, nekin maksaa satojavituneuroja eikä ole varaa laittaa edes muutamaa kymppiä. VITTU!!

uuden pesukoneen hommaan, nekin maksaa satojavituneuroja

Korjaaja paikalle?

Tänään tuli takaa kaksi treenarijuoksijaa koko pyörätien leveydeltä ja sattumalta oli koiran hihna lukossa. Koira tietysti hyppäsi juoksijoiden kimppuun, luonnevikainen kun on, mutta onneksi ei riittänyt hihna. Oli muuten aika lähellä ettei treenarien harjoituskausi loppunut siihen paikkaan.

Itselleni sattui tämmöinen tapaus. Olin kuullut treenikavereilta, että pikkuisen vajaa"bodari" treenaisi salilla iltamyöhään salilla naisten alusvaatteissa. Enhän minä sitä uskonut, mutta eräs syysilta menin salille, katselin siinä ohi mennen, että kaikki verhot kiinni ja valot pois. Menin sisälle ja löin valot päälle. Sitten minä näin ne pitsiset tummanpunaiset rintaliivit ja pikkuhousut noin 60 vuotiaan äijjän päällä. Refleksin omaisesti löin valot kiinni otin treenikassin kainaloon ja lähdin niin perkeleen nopeasti pois sieltä. Traumat jäi...

pics or it didn't happen

Itselleni sattui tämmöinen tapaus. Olin kuullut treenikavereilta, että pikkuisen vajaa"bodari" treenaisi salilla iltamyöhään salilla naisten alusvaatteissa. Enhän minä sitä uskonut, mutta eräs syysilta menin salille, katselin siinä ohi mennen, että kaikki verhot kiinni ja valot pois. Menin sisälle ja löin valot päälle. Sitten minä näin ne pitsiset tummanpunaiset rintaliivit ja pikkuhousut noin 60 vuotiaan äijjän päällä. Refleksin omaisesti löin valot kiinni otin treenikassin kainaloon ja lähdin niin perkeleen nopeasti pois sieltä. Traumat jäi...

paskin kalajuttu aikoihin.

En mä oo kyllä lähelläkään 60v;)

Kolmen viikon tenttiminen kulminoitui uusintaan, jonka opettaja oli unohtanut tehdä. Luonnollisesti loput vuoden uusintatilaisuudet buukattu osaltani täyteen.. :down:

Back
Ylös Bottom