Vituttaa aika rajusti, oon tapaillu yhtä likkaa pari kk. Piti mennä lauantaina syömään ja viettää kiva ilta, no toi likka joutu töihin ja ite lähin juomaan. No sitte jossain kohtaa puhelua ja niille yöks, mä ihan sekasin ja se selvin päin. Sitte se alkaa aamulla kysellä jotain että miten tästä eteenpäin ja kun nyt olin sattuneesta syystä aika sekasin niin en muista oikein mitä on puhuttu mutta kuulemma olin sanonu että voitaishan me alkaa seurustella tms. No likka vetää ihan puihin tästä ja sanoo että parempi lopettaa koko homma kun on erilaiset tulevaisuudentavotteet. Nyt ku oon suurin piirtein selvinny ja puhuttiin niin ei mee mikään läpi ja ei oo mitään järkee nähä enää kertaakaan. Kuitenkin pidin tytöstä aika paljon mutta eniten vituttaa se, että miten joku asia voi muuttua alle vuorokaudessa kivasta illanvietosta siihen ettei oikein suostuta vastaan puhelimeen...?! Nyt aattelin antaa radiohiljasuutta jonku aikaa ja kattoo mitä seuraa.. Veikkaisin ettei mitää...Tyttö sano että meillä on aika vähä mitään yhteistä mutta kun ei olla kuitenkaan edes yritetty löytää mitään yhteistä koska ollaan vaan oikestaan nukuttu yhessä ja kateltu leffoja. Ja nyt ei kuulemma voida edes yrittää löytää mitään yhteistä... Miten se voi muuttua vuorokaudessa tolleen. Kun oli kuitenki puhe että koitetaan tehä jotain kimpassa ja siks sinne syömäänki piti mennä... Jumalauta ku tekis mieli nähdä mitä sen päässä liikkuu... Sitten kun yritin sanoo että ei se seurustelu homma nyt mitään kihloihin menoa tarkottanu ja että haluisin tutusta enemmän tms. niin ei usko. Että me halutaan ihan eri asioita ja muuta. Eka likka pitkään aikaan kenestä olin kiinnostunut ja nyt tääki meni näin puihin... Syö kyllä miestä tällä hetkellä, sit ku tää darra jatkuu niin helpottaa tätä oloa seki:wtf: