Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään on suuri päivä. On kulunut päivälleen 62 vuotta siitä, kun Kiinan Kansantasavalta julkisti tulevaisuussuunnitelmansa, joka on viemässä maailman úuteen loistoon.

Otetaan sille.

Jumankauta, miten olin voinut unohtaa tuon! :wtf: Joka vuosi olen tätä päivää juhlistanut, vetänyt tuon viisitähtisen punalipun salkoon ja nostanut maljaa.
Hyvä kun muistutit; enää ei tarvitse odottaa perjantaihin! :kippis1:

Joka vuosi olen tätä päivää juhlistanut, vetänyt tuon viisitähtisen punalipun salkoon ja nostanut maljaa.
:D :D

Huomenna meidän muita parempien ihmisten, eli korkeakulttuurin ystävien, on pakko juhlistaa sitä, että Mozartin viimeinen ooppera, Taikahuilu, täyttää tasan 220 vuotta!

Noista olen kanssa kuullut pelkkää hyvää... ei vaan taida täältä Suomesta mistään saada :confused:

En osaa sanoa saako Suomesta, kun sain tosiaan ihan noin vaan ne. Varsinkin kahvakuulaillessa noi on ihan korvaamattomat. Mulla oli BetterBodiesin hanskat, mutta ne oli ainakin maastavedossa ihan hanurista, koska hanska rullautui tuohon känsäosastolle ja aiheutti jopa suuremman kivun kuin ilman hanskoja vetäminen. Mutta mä oon ihan versa gripper -fani nyt :)

:D :D

Huomenna meidän muita parempien ihmisten, eli korkeakulttuurin ystävien, on pakko juhlistaa sitä, että Mozartin viimeinen ooppera, Taikahuilu, täyttää tasan 220 vuotta!

En halua masentaa sinua, mutta tosiaan meillä muusikkopiireissä tuota päivää on valmisteltu jo kuukausia. Ja kuten Mozartkin otti Taikahuilun kunniaksi kahvin Baileysilla, itsekin aion juoda huomenna kaikki kahvini tuolla taikajuomalla terästettynä.
...ja sen ansiosta soitan illalla Taikahuilun huuliharpulla vaikka takaperin..:D

edit.

On se hyvä että muistatte nuo kaikki merkkipäivät :lol2:
Josta tulikin mieleen että Mikalle hyvät nimpparit!

Kiitos! :) Lahjaa ei vaan ole vielä näkynyt..? :( Odotin jo että se ois tullu aamulla sänkyyn..

En halua masentaa sinua, mutta tosiaan meillä muusikkopiireissä tuota päivää on valmisteltu jo kuukausia.
Mä olenkin tällainen wanna-be älykkö, joka paljastuu heti, kun tulee vastaan joku oikeasti kultturelli fiini ihminen :(

Mulla ei muuten ole aavistustakaan, että kuka sä olit tuolla risteilyllä?

Kiitos! :) Lahjaa ei vaan ole vielä näkynyt..? :( Odotin jo että se ois tullu aamulla sänkyyn..
Voi kauhea, onkohan jäänyt matkan varrelle :wtf:
Olisi pitänyt laittaa FoxExpressinä tulemaan niin tuollaisia ei sattuisi *heristää tassua*

Tänään on myös tullut kuluneeksi 253 vuotta Horatio Nelsonin syntymästä. Sen kunniaksi soitan Kuninkaallisen laivaston kunniamarssin, Heart of Oakin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olisi pitänyt laittaa FoxExpressinä tulemaan niin tuollaisia ei sattuisi *heristää tassua*

Mä olenkin tällainen wanna-be älykkö, joka paljastuu heti, kun tulee vastaan joku oikeasti kultturelli fiini ihminen :(

Ymmärrän, ja ei se mitään. Pystyn nauttimaan Mozartin musiikista paremmin kun tiedän, että rahvas ei käsitä esimerkiksi Taikuhuilun hienoutta. Tarvitsenhan itsekin siihen muutaman Baileysin..

Mulla ei muuten ole aavistustakaan, että kuka sä olit tuolla risteilyllä?

Nyt on myönnettävä ettei ole mullakaan. Todennäköisesti katseemme ovat laivan käytävillä kohdanneet, mutta olemme vain kävelleet ohi.. Kuvissa on kyllä kyseenalainen edustus tullut suoritettua..:D

Kyllä se varmaan on jäänyt :( Nooh, FoxExpressillä sitten synttäreille uusi yritys...:D

Ymmärrän, ja ei se mitään. Pystyn nauttimaan Mozartin musiikista paremmin kun tiedän, että rahvas ei käsitä esimerkiksi Taikuhuilun hienoutta. Tarvitsenhan itsekin siihen muutaman Baileysin..
Tuo on täysin ymmärrettävää, eikä mitään liiallista snobismia. Itsehän en voisi kuunnella biisiä, joka on joskus soinut radiossa, koska valtavirta on vain moukille; enkä biisiä, jota myydään levyllä, koska se on liian kaupallista; enkä biisiä, jonka joku muu on saattanut joskus kuulla, koska se ole riittävän uniikkia. Toisinaan voin kuitenkin yksin suihkussa hyräillä jotain melodiaa.

Nyt on myönnettävä ettei ole mullakaan. Todennäköisesti katseemme ovat laivan käytävillä kohdanneet, mutta olemme vain kävelleet ohi...
Niin, minustahan puuttuu "Se Jokin", joten ymmärrän tuon täysin.

Voi kilinviddu mitä asiakkaita taas. Nyt hiekkapillun miesalaisellakin on hiekkaa pillussa.

En osaa sanoa saako Suomesta, kun sain tosiaan ihan noin vaan ne. Varsinkin kahvakuulaillessa noi on ihan korvaamattomat. Mulla oli BetterBodiesin hanskat, mutta ne oli ainakin maastavedossa ihan hanurista, koska hanska rullautui tuohon känsäosastolle ja aiheutti jopa suuremman kivun kuin ilman hanskoja vetäminen. Mutta mä oon ihan versa gripper -fani nyt :)
Miten mä muistelisin, ettei niitä suomessa myydä. Voin toki olla väärässäkin. Sen mitä itse olen kokeillut noita omiani niin mainiot on. Toimii myös kulmasoudussa hienosti. Fanitan myös ja suosittelen :)

Olipas huimat unet taas yövuoron jälkeen. Ei voi ku ihmetellä mistä näitä unia kumpuaa. Josko sitten aamukahvin keittoon.

Tuo on täysin ymmärrettävää, eikä mitään liiallista snobismia. Itsehän en voisi kuunnella biisiä, joka on joskus soinut radiossa, koska valtavirta on vain moukille; enkä biisiä, jota myydään levyllä, koska se on liian kaupallista; enkä biisiä, jonka joku muu on saattanut joskus kuulla, koska se ole riittävän uniikkia. Toisinaan voin kuitenkin yksin suihkussa hyräillä jotain melodiaa.

Äärettömän ylevä ajatusmaailma. Luonnollisesti kuitenkin sovitat aina nuo suihkumelodiat uudelleen siinä hyräillessä eli nekin ovat täysin ainutlaatuisia..? Itse olen ratkaissut tuon musiikin kuuntelun siten, että "hankin" aina sopivan, mieluisen artistin ja palkkaan sen tekemään biisejä vain minulle. Tällä hetkellä odotan Beethovenin sukulaispojan säveltävän itselleni Kuutamosonaatista uuden version pianolla..

Niin, minustahan puuttuu "Se Jokin", joten ymmärrän tuon täysin.

Samat sanat. Luulen, että siinä kohtaamishetkellä välillemme on muodostunut täydellinen materiatyhjiö. Edes valo ei ole siinä "hylkimisreaktion" kohdalla liikkunut joten on selvää ettei muistikuviakaan ole..

Sainkin jo tästä lisä-/hankintainfoa eräältä herrasmieheltä, niin saapa nähdä onko tässäkin pesueessa gripperit jossain vaiheessa käytössä ;)

Se on aina yhtä sykähdyttävää kun ammattimiehet vetää.

Ja huomisen sääennuste näyttää siltä, että vois vaikka ottaa töistä vapaata:wtf:

Back
Ylös Bottom