Hei kaikki! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moroo! Kohta salille. :P
Ah presidentti gold label black, vaniljajäätelöä mustikoilla ja vähän suklaata <3 Päivän herkkuhetki :D
Itellä on lähes täysin samanlaiset paheet, mutta oon pyrkiny pitämään niitten nauttimisen vain viikonlopuissa. Jumaliste nyt sulla on loistava yhdistelmä sielläItellä on lähes täysin samanlaiset paheet, mutta oon pyrkiny pitämään niitten nauttimisen vain viikonlopuissa.
..paino sanalla pyrkiny...:D
Mistä saan taikasauvan, jolla saisin noi vaatteet viikkautumaan ja siirtymään vaatehuoneeseen itsestään?

Toisin sanoen puputat siellä as we speak. :D
Mistä saan taikasauvan, jolla saisin noi vaatteet viikkautumaan ja siirtymään vaatehuoneeseen itsestään?
Hommaa mies
hyvä mies.
:D mitään en ainakaan myönnä.. Oikeasti sinnittelen ainakin huomiseen..nih
Jouduin ihan ponnistelemaan että pystyin olla tarttumatta tohon rapalaan...:D

Jos löydät jostain sellaisen niin ilmota minulle. Voisin itsekkin tarvita sellaista. Mikäköhän siinä on et aina ku pitäis lähtee johonkin ni vettä sataa. Sit kastun ja töissä paleltaa sen jälkeen koko yön :(Mistä saan taikasauvan, jolla saisin noi vaatteet viikkautumaan ja siirtymään vaatehuoneeseen itsestään?
Jumaliste nyt sulla on loistava yhdistelmä sielläItellä on lähes täysin samanlaiset paheet, mutta oon pyrkiny pitämään niitten nauttimisen vain viikonlopuissa.
..paino sanalla pyrkiny...:D
En mäkään ihan jatkuvasti noita nauti, paitsi kahvia. Pitäiskö huomiseksi kutsua joku tänne hommiin? :whip:
Bichon uusi kuva :haart:
Lähet vaan ni kyllä se jaksaminen sieltä tulee. Lähteminen se on yleensä hankalintaMistä sais jaksamista jalkatreeniin? Ei huvita/jaksa :jahas:

Kannattaa varmaan kutsua jollain muulla verukkeella kuin vaatteiden viikkaamisella :D