Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ah presidentti gold label black, vaniljajäätelöä mustikoilla ja vähän suklaata <3 Päivän herkkuhetki :D

Ah presidentti gold label black, vaniljajäätelöä mustikoilla ja vähän suklaata <3 Päivän herkkuhetki :D

Jumaliste nyt sulla on loistava yhdistelmä siellä :kuola: Itellä on lähes täysin samanlaiset paheet, mutta oon pyrkiny pitämään niitten nauttimisen vain viikonlopuissa.
..paino sanalla pyrkiny...:D

Jumaliste nyt sulla on loistava yhdistelmä siellä :kuola: Itellä on lähes täysin samanlaiset paheet, mutta oon pyrkiny pitämään niitten nauttimisen vain viikonlopuissa.

Toisin sanoen puputat siellä as we speak. :D

Mistä saan taikasauvan, jolla saisin noi vaatteet viikkautumaan ja siirtymään vaatehuoneeseen itsestään?

Hommaa mies :)

hyvä mies.

Pitäiskö huomiseksi kutsua joku tänne hommiin? :whip:

:D mitään en ainakaan myönnä.. Oikeasti sinnittelen ainakin huomiseen..nih

Jouduin ihan ponnistelemaan että pystyin olla tarttumatta tohon rapalaan...:D

No niinpä tietysti. :D Mieli on ihmeellinen asia.

e. Ui vidsi mitä ihanuutta sai just soittimeen kuunneltavaksi :haart::rock:

Mistä saan taikasauvan, jolla saisin noi vaatteet viikkautumaan ja siirtymään vaatehuoneeseen itsestään?
Jos löydät jostain sellaisen niin ilmota minulle. Voisin itsekkin tarvita sellaista. Mikäköhän siinä on et aina ku pitäis lähtee johonkin ni vettä sataa. Sit kastun ja töissä paleltaa sen jälkeen koko yön :(

Oli kyllä maukasta :) En mäkään ihan jatkuvasti noita nauti, paitsi kahvia.

Pitäiskö huomiseksi kutsua joku tänne hommiin? :whip:

Kannattaa varmaan kutsua jollain muulla verukkeella kuin vaatteiden viikkaamisella :D

Kannattaa varmaan kutsua jollain muulla verukkeella kuin vaatteiden viikkaamisella :D

No perhana. :D
Jos tuo on vain yksi niistä tehtävistä, tai toisin sanoen, verukkeista? ;)

Sano sä parempi?

Back
Ylös Bottom