Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvaa synttaria :)

Mua vasyttaa. Olin toissa vajaat 4h, mutta se tuntui ikuisuudelta. Ei vaan huvittanut. Nyt vois menna vaikka suoraan nukkumaan...

Huomenta venkulat! Vaikka onhan tässä päivä jo pitkällä.. Enää 35 tuntia siihen että palkitsen itseni kahvi-Baileysilla :p En vielä tiedä mistä, mutta onhan tässä aikaa keksiä syy..

Gyyd möynin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Uuujee. Kiirettä pitäs taas tänäpäivänä, mutta pääasia, että aamun koe meni taas fiilikseltään nappiin. Jäi ainaki tunne että osasin!

Enää 35 tuntia siihen että palkitsen itseni kahvi-Baileysilla :p En vielä tiedä mistä, mutta onhan tässä aikaa keksiä syy..
Tänään on suuri päivä. On kulunut päivälleen 62 vuotta siitä, kun Kiinan Kansantasavalta julkisti tulevaisuussuunnitelmansa, joka on viemässä maailman úuteen loistoon.

Otetaan sille.

Joo kyllä täällä vielä aika hepposilla painoilla mennään :D Materiaalisuosituksia? Vai onks ne kaikki jotain neopreeni- tms. älykangashässäkkää?
Mä sain pari vuotta sitten jouluna lahjaksi sellaiset Niken salihanskat. On kyllä ollut mulle tosi hyvät.
Päälinen ohuempaa trikoota ja kämmenpuoli sellaista säämiskän tapaista.

Nyt vasta olen alkanut miettimään uusia kun repesi tuosta peukalon saumasta ja alkaa kangas olemaan aika kulunutta :)

Sitten MadMaxin hanskoja on kehuttu, muistaakseni jotkut Prisman "halppishanskat" meni taas kunnon käytössä heti riekaleiksi...

Mä olen saanut yhdeltä herrasmieheltä tuollaiset versa gripperit ja ne on kyllä ihan huikeat, hanskat lensi saman tien nurkkaan :)
Noista olen kanssa kuullut pelkkää hyvää... ei vaan taida täältä Suomesta mistään saada :confused:

Back
Ylös Bottom