The Legend
aka Pode
Onnea Legenda!
kiitosta, kiitosta! 27 tulee mittariin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea Legenda!
Iltaa iltaa. Missä kaikki muut.
Onneksi Punasiipien peli alkaa kohta.
näkyyköhän netistä mistään?
teude: kiitoksia, luulin ettäö tuo foorumi oli kuollu ja kuopattu! :haart:
Tänään on suuri päivä. On kulunut päivälleen 62 vuotta siitä, kun Kiinan Kansantasavalta julkisti tulevaisuussuunnitelmansa, joka on viemässä maailman úuteen loistoon.Enää 35 tuntia siihen että palkitsen itseni kahvi-Baileysilla :p En vielä tiedä mistä, mutta onhan tässä aikaa keksiä syy..
Tänään on suuri päivä. On kulunut päivälleen 62 vuotta siitä, kun Kiinan Kansantasavalta julkisti tulevaisuussuunnitelmansa, joka on maailman úuteen loistoon.
Mä sain pari vuotta sitten jouluna lahjaksi sellaiset Niken salihanskat. On kyllä ollut mulle tosi hyvät.Joo kyllä täällä vielä aika hepposilla painoilla mennään :D Materiaalisuosituksia? Vai onks ne kaikki jotain neopreeni- tms. älykangashässäkkää?

Noista olen kanssa kuullut pelkkää hyvää... ei vaan taida täältä Suomesta mistään saadaMä olen saanut yhdeltä herrasmieheltä tuollaiset versa gripperit ja ne on kyllä ihan huikeat, hanskat lensi saman tien nurkkaan![]()