Elikkä nyt tarvitsisin hyviä neuvoja sali harrastuksen aloittamiseksi ja kehon hyvään kuntoon saamiseksi vaikka seuraavaa kesää varten. Olen 18 vuotias ja tällä hetkellä olen 183 cm pitkä ja painoa löytyy 82 kg. Olen nyt ollut 2 kuukautta VHH dieetillä ja painoa on lähtenyt mukavasti 14 kg, mutta läskiä on vielä jäljellä jonkin verran. Nytten pakkotoistoa lukiessani olen mietiskellyt, että pitäisi varmaan lopettaa dieetti ja alkaa kasvattamaan lihaksia, joita tällähetkellä ei paljoa varmaankaan ole. olen ollut lähes koko elämäni vähän ylipainoinen huonojen syömis tapojen takia. Nuorempana olen harrastanut uimista, mutta iho ei sitä oikein kestä.
Eli nyt tarvitsisin asiasta tietäviltä neuvoja, että kannattaako VHH dieetti nyt lopettaa ja jos kannattaa niin mimmoinen sali ohjelma kannattaa aloittaa. kävin salilla ilman mitään sen kummempaa ohjelmaa noin kuukauden ennen kuin aloitin VHH dieetin. Olen miettinyt että joku 3 kertaa salilla ja vaikka 1 juoksu lenkki viikossa olis sopiva määrä minulle? Sitten olen kanssa lukenut, että salilla ei ole mitään järkeä käydä, jos ruokavalio ja lisä aineet sun muut eivät ole kunnossa, elikkä miten mun knnattais syödä ja mimmosia lisäravinteita mun kannattais hommata, varmaan ainakin jotain hera proteiinii. Onko Whey-80 hyvä, entä mikä maku niistä on paras? entä sitten Kreatiinit urheilujuomat sun muut? Tällä hetkellä otan perus Multivitamiiniä ja Omega-3 kapseleita. Onko fitnesstukku paras ja halvin paikka tilata, vai kannattaako käydä esim prismasta ostamassa. Olisin varmasti löytänyt kaikki vastaukset itsekkin foorumeita selaamalla, mutta haluaisin vaan saada tietää varmuudella, että ainakin teen sitten kaiken oikein.
Kiitos jo etukäteen