Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

niinno päälimmäisenä nyt tuliki mieleen bullin paiskomisista kulmasoutu kässäreillä ja viparit olkapäille, kyl ne mun käsittääkseni voi ihan ihmismäisesti laskee ilman et kiertäjäkalvosimet ymspyms mennöö solomuun, ja siks toisekseen jos ei jotn liiket niil 60kg murikoil hallitte ja niitä ei voi laskee hallitusti loukkaantumisriskin takia nätiste maahan niin pitäskös vaik tehä semmost liiket sit vaan avustajan kans tai valita joku vaihtoehtonen vimputtelu tapa? mun mielest se on aina todella urpoa :david: paiskoa salila käsist tavaroi maahan tai päästel painopakkoi vapaaste tippuun. eri asia tietty jos on oma sali ja omat kamat ja ite makselee korjauksista ku niit laittei rikkoo.

Tekniikkalaji tuo isompien hantteleiden alasotto nätisti :D

Ei ole ite tarvinnut ikinä hantteleita paiskoa vaikka penkissäkin on jotain räpistelty 60kg hantteleilla. Tuntuu että pitää olla snadisti vajaaälyinenn jos ei niitä osaa laskea normaalisti alas. Tai sitten menee tosiaan egoilun ja juntteilun puolelle. Ainut tilanne missä tuon voi jotenkin ymmärtää on jos ne painot jää penkissä ala-asennossa rinnalle. Siitä niitä on kieltämäti vaikea kammeta pois agentti volyymillä. Useimmiten vain kun tuota viskomista näkee niin sitä tunnutaan tekevän joka liikkeessä. Esim. tossa noin tunti sitten todistin kuinka 15kg käsipainoja oli tarve pudotella kun tehtiin haukkaria...jep jep.

Saatan sillon tällön itekki syylistyä, mutta se yleinen paikkojen varaaminen istumalla laitteissa sarjojen välissä. Se muiden kyylääminen on myös vittumaista, mutta minäpä se väärin teen jos annan sen vaikuttaa omiin tekemisiini...

-se kun leuanvetotako on vitun korkeella
-se kun on tylsää odotella sarjojen välissä
-kun on huonot geenit
-salille lähteminen
-silmälasit menee sumeeks hiestä

Se kun oot siinä kyykky-paikalla isot raudat niskassa ja joku dorka päättää kävellä joko siitä edestä tai takaa 5cm päästä kesken sarjan toistuvasti vaikka kiertoreittejä olis useita. Ens kerralla pudotan painot jalalle. En omalle.

Sali on paras leikkipaikka lapsille! Näin jotku ajattelee. Aika Darwin kamaa, varmaan muuten vievät lapset leikkimään moottoritielle.

Eilen just salilla juoksenteli pikkuskidi, faija treenaili kaikessa rauhassa toisella puolella salia. Laitteissa on kiva kiipeillä.

Se kun teet kyykkyjä ja joku nörtin näkönen intialainen alkaa tekemään siinä takaviistossa kyykkyjä ilman painoja samaan tahtiin. Häiritsi ainakin mun keskittymistä kun peilin kautta näkyy oman peilikuvan lisäks se fucking takapiru kyykkäilemässä useamman sarjan aikana..

Se kun teet kyykkyjä ja joku nörtin näkönen intialainen alkaa tekemään siinä takaviistossa kyykkyjä ilman painoja samaan tahtiin. Häiritsi ainakin mun keskittymistä kun peilin kautta näkyy oman peilikuvan lisäks se fucking takapiru kyykkäilemässä useamman sarjan aikana..

Heh. Kieltämättä vammanen tunne kun meidän salilla on kaksi kyykkytelinettä peräkkäin ja sitten peili.
Kaksi tekee siinä samaan aikaan kyykkyä, toinen etummaisessa ja toinen takimmaisessa ei ole väliä tekeekö samaan tahtiin vai eri tahtiin niin aina näyttää yhtä tyhmältä.

Vähän parempaa suunnittelua saleille kitooos.

^ & ^^ Ette vaan kyykkää tarpeeksi kovaa, jos ja kun tuollaisia kerkeätte miettiä ;)

^ & ^^ Ette vaan kyykkää tarpeeksi kovaa, jos ja kun tuollaisia kerkeätte miettiä ;)

Eli jos kyykkää kovempaa niin ne intialaiset katoaa? :D Täytyy varmaa alkaa kulkemaa salilla laput silmillä niin et keskittyminen ei herpaannu tollasten takia :D

Heh. Kieltämättä vammanen tunne kun meidän salilla on kaksi kyykkytelinettä peräkkäin ja sitten peili.
Kaksi tekee siinä samaan aikaan kyykkyä, toinen etummaisessa ja toinen takimmaisessa ei ole väliä tekeekö samaan tahtiin vai eri tahtiin niin aina näyttää yhtä tyhmältä.

Vähän parempaa suunnittelua saleille kitooos.
Meillä on peilin edessä ensin räkki ja sitten häkki. Kiva tehdä häkissä kyykkyä, kun edessä joku poju tekee MaVea. :D Yritti se kyllä tehdä liikkeensä siinä välissä, kun itse pidin taukoa, ettei ihan pyllistelisi naamaani.

Saatan sillon tällön itekki syylistyä, mutta se yleinen paikkojen varaaminen istumalla laitteissa sarjojen välissä. Se muiden kyylääminen on myös vittumaista, mutta minäpä se väärin teen jos annan sen vaikuttaa omiin tekemisiini...

Tuota paikan varaamista oon miettinyt et jos sarjojen välisä on 2min, niin miten siinä joku kerkeäis tehä välisä? Ja vielä tod näk eri painoilla.

Tuota paikan varaamista oon miettinyt et jos sarjojen välisä on 2min, niin miten siinä joku kerkeäis tehä välisä? Ja vielä tod näk eri painoilla.
Saa kyllä olla aika hidas kaveri jos ei tuossa 2 minuutissa ehdi vaihtaa sen painopakan tapin paikkaa ja ehdi sitä n. 10 toistoa tekemään. Tietysti jos ruvetaan vaikka mavesarjojen välissä poistamaan/lisäämään kiekkoja tankoon niin saattaa kestää, mutta tästä ei kai ollut kyse.
:rolleyes:

Back
Ylös Bottom