Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänään taas tuli tilanne salilla kun alkoi ns. "potuttamaan", enemmänkin hävetti. Eli ku salilta pois pääsee vaik yhtä pientä käytävää pitkin, johon aina sillontällön kokoontuu kauhea kasa jumppaan meneviä naisia joista osa todella hyvän näköisiä, tämä itsessään ei ole se potutuksen aihe vaan se että kun itse sitten tappotreenin jälkeen hikisenä, pahalle haisevana ja erittäin väsyneenä sitten kävelet tämän naislauman lävitse niin kyllä siinä menee vähän sellanen "anteeks en mä aina oo tällänen ilme naamalla" ja koittaa poistua mahdollisimman pian pukuhuoneeseen. :D

Edit: Tilanteessa täytyy vaan ajatella että he kyyläävät sun pumpissa olevia massiivisia lihaksia eikä sitä kuinka hikinen ja väsynyt olet :D

Edit: Tilanteessa täytyy vaan ajatella että he kyyläävät sun pumpissa olevia massiivisia lihaksia eikä sitä kuinka hikinen ja väsynyt olet :D
Nimenomaan. Vaikka käyn nykyiseltään aina saunassa ja suihkussa salilla, niin silti se kostea, tärisevä kasa joka raahautuu läpi sen likkalauman ei varmasti herätä "ooh mikä adonis!"-ajatuksia kuin korkeintaan omassa päässä.

Ehkä se on kuitenkin niin ettei ne naiset ajattele asiaa noin. He kuitenkin tajuavat olevansa kuntosalilla jossa on hikeä. Eivät he tuoksu mitenkään ihanalta sen 55min bodypumpin jälkeen ;)
Epävarmuus on asia jonka naiset aistivat 100m päästä ;)

Epävarmuus, pyh! Ei ukkomiehellä sellaisiin kuin itsevarmuus ole varaa :D

images.webp

Ehkä se on kuitenkin niin ettei ne naiset ajattele asiaa noin. He kuitenkin tajuavat olevansa kuntosalilla jossa on hikeä. Eivät he tuoksu mitenkään ihanalta sen 55min bodypumpin jälkeen ;)
Tästä syystä lisäsinkin tuon edit kohdan, täytyy edes yrittää näyttää itsevarmalta! :)

Sekun rupeaa miettimään syntejä syviä, esimerkiksi miksi helvetissä nostelen täällä näitä raskaita painoja kipuun asti kun voisin maata kotona sohvalla katsomassa telkkaria.

Entäs ne jätkät jotka viettää 15min pukuhuoneen peilin edessä muovaamassa hiuksiaan ennen penkki-haukka treeniään?
Nousee penkistä kovempi tulos jos vielä kaiken lisäksi näyttää hyvältä. Ja tietty tarttee olla Gaspit. Ilman Gaspeja ei nouse penkki- eikä salitulokset.

Viimeksi muokattu:
Tänään salilla nainen kireissä valkoisissa pöksyissään teki sellasia lantioliikkeittä, että oon nähny niitä tehtävän ihan muualla ku salilla :dance2: Yritä siinä keskittyä sitte :D

mut se vituttaa ku joku tulee vieree haukottelee.. vittu tekis mieli sanoo että jos on noin kypsää, niin lähe menee ennenku syötän nää painot sulle :puntti:

mut se vituttaa ku joku tulee vieree haukottelee.. vittu tekis mieli sanoo että jos on noin kypsää, niin lähe menee ennenku syötän nää painot sulle :puntti:

On perseestä, jos salilla ollessa rupee haukotuttamaan.

Mua haukotuttaa aina välil ja se vituttaa itteäniki, mut haukottelua johtuu aivojen hapenpuutteesta... Tietenki siin vaikuttaa ihan vitun laiskalta ja sellaselt muitten mielestä :D

En mä tiiä mistä se johtuu. Ei kyllä oikeestaan oo kun aamutreenien ongelma, muutenkin välillä haastavaa saada kropasta kunnolla tehoja irti aamusin.

Kaikenlaisia murheita ja stressinaiheita ihmisillä onkin... Itsestä tuntuu, että ainoa asia, joka voisi salilla käynnissä pistää vituttamaan, on kesken sarjan housuihin törähtävä paska.

Toistaiseksi ei ole vituttanut.

Kaikenlaisia murheita ja stressinaiheita ihmisillä onkin... Itsestä tuntuu, että ainoa asia, joka voisi salilla käynnissä pistää vituttamaan, on kesken sarjan housuihin törähtävä paska.

Toistaiseksi ei ole vituttanut.
Mitäs vituttamista siinä paskan vääntämisessä on? Tietää että on ainakin painanut tarpeeksi lujaa siellä salilla :rolleyes:

Kyllä itseäkin haukottaa sillontällön jos ollut esim rankka työpäivä, huonot unet tai sitten jos on dietillä. Vituttaa kyllä kun sillon tietää itsekin että ei saa lähellekkään niitä tehoja irti mitä pitäis/vois saada. Ongelman olen ratkaissut runsaalla treeniboostereiden käytöllä. :P

Back
Ylös Bottom