No voin muistaa väärinkin, kun vasta yhdessä palkkakuitissa ollut mukana. Mä suorastaan ihmettelin, kun eka lykättiin uusi luuri liittymällä kouraan ja sitten siitä vielä maksetaankinJoo ei. Puhelinetu on 20€.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voin muistaa väärinkin, kun vasta yhdessä palkkakuitissa ollut mukana. Mä suorastaan ihmettelin, kun eka lykättiin uusi luuri liittymällä kouraan ja sitten siitä vielä maksetaankinJoo ei. Puhelinetu on 20€.
Elementtisaumausta sunmuuta kittaushommaa rakennuksilla 4000e/kk brutto.
No voin muistaa väärinkin, kun vasta yhdessä palkkakuitissa ollut mukana. Mä suorastaan ihmettelin, kun eka lykättiin uusi luuri liittymällä kouraan ja sitten siitä vielä maksetaankin![]()
Jaa no tää selvensikin paljon:hyvä:
Oikeasti ihanan viaton kommentti. Sait mut hymyilemään
Eli puhelinedun verotusarvo on 20 euroa. Se näkyy palkkakuitissa sen takia, että maksat siitä veroprosenttisi mukaan veroa.
Eli puhelinetu on 20 e ja veroprosenttis on 20, niin maksat puhelimen käytöstä veroa 4e.
Ihan ymmärrettävä hama kun on uusi asia ja ekaa kertaa palkkakuitissa.
Mikä ala? Pk-seudulla varmaan muutaman satasen saisi enemmän, mutta asumiseen menee taas paljon enemmän.
Itsellä vielä 1,5-2v koulua jäljellä, joten ei ole tulojakaan.
Miten pitkää päivää sä teet vai onko ihan hullut lisät kun mäkin teen 3-4 yötä viikossa, 10 tuntia kerrallaan ja liksa on puolet tosta 3 tonnista.
Millä tuntimäärällä? Onko toi niin spesiaalihommaa, että siitä pitää maksaa noin paljoa? :D
äkkiseltään tuo palkka yhdistettynä saumaus- ja kittaushommiin kuulostaa paljolta, mitenkään kuitenkaan töitäsi väheksymättä.
20 tunnin työpäivä on kyllä aika kohtuullinen repäisy
Se helpottaa aika paljon kun on parissa eri paikassa. Tulee vähän vaihtelua eikä päivä tunnu yhtään pitkältä.
Mun mielestä silti hullua painaa 20h päiviä viikonloppusin. On elämässä nyt muutaki ku se raha. Mut kiva jos jaksat painaa :thumbs:
Ok. Taidetaan olla samassa kolmikirjaimisessa firmassa duunissa..![]()
No eipä olla, kun kesätöissä muutenkin olin. Koko viittaamasi uutinen nyt muutenkin oli alalla päivänselvä asia ja vain ajan kysymys. Ikävä asia sinänsä työntekijöille, mutta ei tuo yllätyksenä kenellekään tullut.Vaan oletteko enää kun lähipäivien uutisia lukee.