Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
täytyy sanoa et on kovat tulot suurimmalla osalla täällä.. ;)
Paperitehtaalla oon tosiaan töissä, mutta paperia en kuitenkaan itse ole tekemässä. Keskeytymätöntä vuorotyötä teen. Onhan tuo palkka rehellisesti sanottuna aivan turhan suuri.
Ihan duunarihommissa olen. Tuossa on tosiaan mukana ihan kaikki lisät, ja summat on laskettu suoraan aina kahdesta peräkkäisestä tilistä eli yhteensä 28 vuorokauden ajalta.Saako kysyä oletko toimihenkilöhommissa vai paperimiehenä pulpperilla/varastossa?
Itse olen paperin toimihenkilö päivätyössä ja kk-palkkani jää hieman sinun kk-palkastasi... Vai oletko laskenut ilta-, yö-, lauantai- ja sunnuntai-lisät tuohon valmiiksi?
Ihan duunarihommissa olen. Tuossa on tosiaan mukana ihan kaikki lisät, ja summat on laskettu suoraan aina kahdesta peräkkäisestä tilistä eli yhteensä 28 vuorokauden ajalta.
Taitaa olla näin. ;)Ok. Taidetaan olla samassa kolmikirjaimisessa firmassa duunissa..![]()
Tuo on aikalailla standardi mitä valmistuneet AMK-inssit saavat. Siinä se liikkuu 2200-2600euron tietämillä yleensä.Juurivalmistunut AMK-inssi koulutuksena ja 2400e/kk bruttona.
Mikä ala? Pk-seudulla varmaan muutaman satasen saisi enemmän, mutta asumiseen menee taas paljon enemmän.Juurivalmistunut AMK-inssi koulutuksena ja 2400e/kk bruttona.
Ammattikoulu on käyty ja kotimaisessa keskikokoisessa teollisuusyrityksessä toimihenkilönä (myyjä) 2300/brutto/kk, 7.5h työpäivä.
Vasta pari kuukautta on oltu hommissa, eiköhän se tuosta vielä kapua..
AMK ois tarkotus käydä aikuiskoulutuksena iltakoulussa jossain vaiheessa. Vaikeaa vaan päästä sisään...
Edit: Niin tuleehan tuohon tietenkin vielä 30e puhelinetu :D
Millä tuntimäärällä? Onko toi niin spesiaalihommaa, että siitä pitää maksaa noin paljoa? :DElementtisaumausta sunmuuta kittaushommaa rakennuksilla 4000e/kk brutto. Enempiki vois tienata mutta iän karttuessa alkaa laiskottamaan niin ei kiinnosta painaa..