Palkkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja black
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nyt karvan verran yli 40ke 2011 ensimmaisen 6kk bruttoansio ilman lomarahaa ja bonuksia. Eli ihan hyvassa vauhdissa mennaan koko vuotta ajatellen.

täytyy sanoa et on kovat tulot suurimmalla osalla täällä.. ;)

Turha noita on epäillä. Kyllä tänne Suomeen mahtuu kovatuloisia ja osa porukasta on ulkomailla hommissa.

Oma bruttokertymä nyt sisältäen palkan, bonukset ja lomarahat +37000 € + verottomat 5200 €.

Paperitehtaalla oon tosiaan töissä, mutta paperia en kuitenkaan itse ole tekemässä. Keskeytymätöntä vuorotyötä teen. Onhan tuo palkka rehellisesti sanottuna aivan turhan suuri.

Saako kysyä oletko toimihenkilöhommissa vai paperimiehenä pulpperilla/varastossa?

Itse olen paperin toimihenkilö päivätyössä ja kk-palkkani jää hieman sinun kk-palkastasi... Vai oletko laskenut ilta-, yö-, lauantai- ja sunnuntai-lisät tuohon valmiiksi?

Saako kysyä oletko toimihenkilöhommissa vai paperimiehenä pulpperilla/varastossa?

Itse olen paperin toimihenkilö päivätyössä ja kk-palkkani jää hieman sinun kk-palkastasi... Vai oletko laskenut ilta-, yö-, lauantai- ja sunnuntai-lisät tuohon valmiiksi?
Ihan duunarihommissa olen. Tuossa on tosiaan mukana ihan kaikki lisät, ja summat on laskettu suoraan aina kahdesta peräkkäisestä tilistä eli yhteensä 28 vuorokauden ajalta.

Näitä summia kun kattelee niin oma palkka on ihan perseestä ja tulee aina olemaan. Mutta jostain syystä olen kuitenkin suht tyytyväinen, pohdiskelin täälläkin sen 9€/h tuntipalkan suhteen että mitä tehdä. Sainkin sitten heti palkallisen työn alettua pomon aloitteesta 10€/h ja nyt mennään 11€/h, jälleen pomon aloitteesta nosto. Tuo siis perustuntipalkka, lisät yms kertyy toki normaalisti.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Juurivalmistunut AMK-inssi koulutuksena ja 2400e/kk bruttona.

Ammattikoulu on käyty ja kotimaisessa keskikokoisessa teollisuusyrityksessä toimihenkilönä (myyjä) 2300/brutto/kk, 7.5h työpäivä.
Vasta pari kuukautta on oltu hommissa, eiköhän se tuosta vielä kapua..

AMK ois tarkotus käydä aikuiskoulutuksena iltakoulussa jossain vaiheessa. Vaikeaa vaan päästä sisään...

Edit: Niin tuleehan tuohon tietenkin vielä 30e puhelinetu :D

Ammattikoulu on käyty ja kotimaisessa keskikokoisessa teollisuusyrityksessä toimihenkilönä (myyjä) 2300/brutto/kk, 7.5h työpäivä.
Vasta pari kuukautta on oltu hommissa, eiköhän se tuosta vielä kapua..

AMK ois tarkotus käydä aikuiskoulutuksena iltakoulussa jossain vaiheessa. Vaikeaa vaan päästä sisään...

Edit: Niin tuleehan tuohon tietenkin vielä 30e puhelinetu :D

Joo ei. Puhelinetu on 20€.

Sähköjä ja rakentamista kun tekee kuukauden niin 2500e tulee brutto. Kuudesta seitsemään tuntiin tulee normaalisti töissä viettyä aikaa. Joskus sitten pidempään jos tarve vaatii. Bensakorttiakin tulee höylättyä tasaiseen tahtiin.

Elementtisaumausta sunmuuta kittaushommaa rakennuksilla 4000e/kk brutto. Enempiki vois tienata mutta iän karttuessa alkaa laiskottamaan niin ei kiinnosta painaa..
Millä tuntimäärällä? Onko toi niin spesiaalihommaa, että siitä pitää maksaa noin paljoa? :D
äkkiseltään tuo palkka yhdistettynä saumaus- ja kittaushommiin kuulostaa paljolta, mitenkään kuitenkaan töitäsi väheksymättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom