Kamppailijan tyyli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Vapaaottelun noustessa kansantietoisuuteen näkee porukkaa näissä tapout, affliction ym. T-paidoissa kaupungilla ja saleilla. Itsekin olen törmännyt salillani pulleaan jantteriin joka veteli snägäriheijareita säkkiin Velasquez paita päällä.

Mitä mieltä näistä vaatteista täällä ollaan? Onko vitun siistejä ja katu-uskottavia sekä samalla kannattaa lempiottelijaansa? Vai onko lapsellista skeidaa josta on kaikki uskottavuus karissut sitä myötä kun jokayoisella guidolla on onnelan jonossa Gsp paita päällä ja Tapout lippis väärinpäin päässä?

Itse omistan tasan yhden mma:han liittyvän vaatekappaleen, tämän absolute victory t-paidan jossa rinnassa Fedorin surullisen kuuluisa villapaita.

Jokaisella ottelijalla alkaa olemaan oma vaatelinja pääkalloineen ja tribaaliliekkibling kuvineen. Itse kannatan enemmän esim. Bj:n pelkistettyjä urheilullisia kamppeita. Bonnarin paidat on ihan hauskoja, voisin jopa harkita sellastakin.

Ps. Viimeinen niitti omalla kohdalla oli se, että Jersey shore ohjelmassa joka guidolla oli joku Tapoutin paita mm. Edgarin mallia.

Ite omistan kans tasan yhen MMAhan liittyvän vaatekappaleen joka on just toi absolute victory T-paita.

Suurinosa noista on kyllä täyttä roskaa.. 90% vähintään. Jotku pelkistetyn paidat on siistejä. BJllä on pari sellasta ainaki. Sakun "water" T-paita on hienoin ehkä.

031210_kak_pride_sakuraba_id_b.jpg

Mulla ei ole mitään sellaisia vaatteita. Tykkään vain treenata ja katsoa vapaaottelua, en niinkään tuosta tapout/affliction kamasta.

Tarkoitetaanko tässä yhteydessä kamppailijoilla vain vapaaottelijoita? Judokat, jotka tunnen, ovat treenien ulkopuolella ihan tavallisissa vaatteissa. Afflictioneista ja Tapouteista tulee lähinnä mieleen wannabe-vapaaottelija, joka on useiden UFC:n parissa vietettyjen öiden perusteella tietävinään kaiken vapaaottelusta ja muistakin kamppailulajeista. Oma kamppailulajikokemus näillä herroilla tuntuukin sitten rajoittuvan korkeintaan peruskurssitasolle.

Judohemmo on jäljillä tosiaan siitä mitä hain tässä. Kuitenkin kamppailu-urheilijat on aiemmin erottuneet pelkästään kukkakaalikorvista, jostain hikisestä pyrinnön verkkareista tms. Nyt tämän vaparin ollessa kuuminta hottia markkinakoneistot jyllää ja t-paita tehtaat suoltaa pihalle toinen toistaan räikeämpää torttua joilla todistetaan omaa faniutta/kovuutta.

rush+couture+jersey+shore.jpg
todellista u mirrin settiä!

te jotka näitä romppeita pidätte niin puolustuspuheenvuoroja!

Steissillä näkee usein hoppareiden ja kovisten päällä tapouttia yms. vaatetta eli kyllä ne on merkki kovuudesta!! ;-))

Kaikki tuntemani henkilöt, jotka käyttävät TapouTin ja Afflictionin vaatteita ovat jotain mahdollisesti vapaaottelun peruskurssin (puoliksi) käyneitä astetta hitaampia ja agressiivisempia katutaistelijoita, jotka eivät todellisuudessa ymmärrä lajista mitään. Poikkeustapauksiakin varmasti on ja kyllä muutaman ottelijan walk out paita on semmoinen mitä fanina voisi jopa pitää päällä.

Tarkoitetaanko tässä yhteydessä kamppailijoilla vain vapaaottelijoita? Judokat, jotka tunnen, ovat treenien ulkopuolella ihan tavallisissa vaatteissa. Afflictioneista ja Tapouteista tulee lähinnä mieleen wannabe-vapaaottelija, joka on useiden UFC:n parissa vietettyjen öiden perusteella tietävinään kaiken vapaaottelusta ja muistakin kamppailulajeista. Oma kamppailulajikokemus näillä herroilla tuntuukin sitten rajoittuvan korkeintaan peruskurssitasolle.

Komps.

Mulla tulee ekana tapoutin paidasta mieleen että jaa...Sitä ollaan vaparin peruskurssi käyty? :D

Henkilökohtasesti oon nähny ehkä kaks ookoon näköstä designia Tapoutin kledjuissa. Toinen oli se hieno termaali jollain pääkallokuvioilla, ja toinen oli "skull toga" -design. Muut on ihan hirveitä. Näyttää ihan joltain jack&jones paidoilta jossa on vaan tapoutin logo. Affliction on sitten homma erikseen, ihan törkeän siistejä kuvioita sun muita, eikä merkki näy ihan älyttömän selvästi. Ite tykkään näistä muista (shiroi neko, pirate, kicks tyo jne) merkeistä ihan hulluna. Oma feivöritti.

Kieltämättä, alkaa olla noi tapoutin paidat MELKEIN yhtä noloja ku tuulipuvunhousut joissa lukee "POTKUNYRKKEILY" tai "TAEKWONDO" :D Mutta ei kai siinä, makunsa kullakin sano kiira kun sormiaan haisteli.

Oma tyyli melkein vuoden ympäri: Moonin kiipeilypöksyt, vibramin varvastossut ja Foul Bachelor Frog teeppari.

EDIT: Spidey, me taietaan olla tuttuja? :D

Vapaaottelun noustessa kansantietoisuuteen näkee porukkaa näissä tapout, affliction ym. T-paidoissa kaupungilla ja saleilla. Itsekin olen törmännyt salillani pulleaan jantteriin joka veteli snägäriheijareita säkkiin Velasquez paita päällä.

Mitä mieltä näistä vaatteista täällä ollaan? Onko vitun siistejä ja katu-uskottavia sekä samalla kannattaa lempiottelijaansa? Vai onko lapsellista skeidaa josta on kaikki uskottavuus karissut sitä myötä kun jokayoisella guidolla on onnelan jonossa Gsp paita päällä ja Tapout lippis väärinpäin päässä?

Itse omistan tasan yhden mma:han liittyvän vaatekappaleen, tämän absolute victory t-paidan jossa rinnassa Fedorin surullisen kuuluisa villapaita.

Jokaisella ottelijalla alkaa olemaan oma vaatelinja pääkalloineen ja tribaaliliekkibling kuvineen. Itse kannatan enemmän esim. Bj:n pelkistettyjä urheilullisia kamppeita. Bonnarin paidat on ihan hauskoja, voisin jopa harkita sellastakin.

Ps. Viimeinen niitti omalla kohdalla oli se, että Jersey shore ohjelmassa joka guidolla oli joku Tapoutin paita mm. Edgarin mallia.

Voi vittu mitä väliä sillä on mitä kenelläkin on päällä?? Jesus fucking christ. En itse käytä mitään MMA:han liittyviä vaatteita, mutta ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku käyttää. Jokainen tallaa tyylillään ja tää on taas yksi vitun turha ketju.

Itsellä on pari paitaa.. Hendon ja Aldon. Tykkään printtipaidoista, mutta kuhan ne ei mene överiksi. Itse kuitenkin fanitan kyseisiä herroja ja onhan itsellä myös Liverpoolin fani-paitakin. Ja Brasilian...onkohan muita..no anyway..tälleen voi edustaa olevansa tietyn fani... ja tietenkin näyttää hyvältä. Tykkään kyllä myös yksinkertaisista paidoista, ja hyvin käytänkin yksiväriä ilman minkäänlaista printtiä. Sinälläähän se on sääli että ketkä eivät tajua tai tiedä esim. kuka on Hendo yms ja silti ostaa sen paidan koska se näyttää hyvältä.

Mut kukin tyylillään.

Voi vittu mitä väliä sillä on mitä kenelläkin on päällä?? Jesus fucking christ. En itse käytä mitään MMA:han liittyviä vaatteita, mutta ei vois vähempää kiinnostaa, jos joku käyttää. Jokainen tallaa tyylillään ja tää on taas yksi vitun turha ketju.

Mutta kun tänne on tämmöinen hieno ketju perustettu niin jokainen voi tuoda oman henkevän kortensa kekoon. :)

Mun mielestä on aika dorkan näköisiä vaatteita noi kamppismerkit, eikä niitä voi tavallinen jantteri pitää kun heti leimataan wannabe ninjaksi. Jotenkin kornia kun kamppailija pitää innoissaan jotain MMA-Kings paitaa. Meitsin pitäis varmaan ottaa tank-toppi, jossa Nikonin logo. Eri asia sitten toki jos sponssisoppari vaatii mainostamaan.

Aika tyhjentävä vastaus. Ihan tavallisissa vaatteissa meiänkin salilla kaikki oikeastaan pyörii. Jotain Tapoutin yms. treenivaatteita nyt näkyy vaparin puolella, mutta siihen se sitten jääkin. Punttiksella sitten näkeekin välillä näitä "Tiedän mitä MMA tarkoittaa" -janttereita :rolleyes:

Mä oon sitä mieltä, että ne kamppailukamat ei näytä päällä yhtään sen siistimmältä, vaikka siellä painitreeneissä olis nujuttu jo vuosikymmen. Samaan kategoriaan menee mulla myös bodaus-vaatemerkit.

Kuten joku mainitsi, niin jotkut walk out-paidat voi olla ihan nättejä, mutta mitä vähemmän MMA-, Tapout-, GSPsitäjatätä-tekstiä on paidassa niin sitä parempi. Ja silloinkin slim fit mallilla, eikä sillä perinteisesti urheilukamoissa käytettyä helvetin rumaa telttamallia, joka ei istu yhtään kenenkään päälle.

Tosiaan lähti vähän väärille urille tämä ketju. Tarkoituksena ei ollu lähteä pelkästään naureskeleen rumille printtipaidoille vaan, jos joku tietää/ on löytäny jotain oikeasti siistiä vaatetta nii voi niitäki ilmoitella. Ite muuten näitä kamppsilijoita mitä tiedän nii melko rentos pukeutumista: farkku, t-paita ja huppari linjaa. Tietty onhsn harrastajiakin taas joka lähtöön, mutta suurinosa näin. Vaparishortsit on kyllä hyvät salilla, itellä oli sprawlin jotku fusionit. Möin pois kun ei ehdi säännölliseen treenaan ja pelottaa, että pidetään wannabeninjana.

Childintime, en kyllä nyt hoksaa mitä kautta olisimma tuttuja :D

Edit: tuosta paidan mallista vielä nii ite kyllä pidän väljempää nykyään kun aika lihavaksi päässy :)

Mjahas... Tulee nykyään niin vähän pyörittyä ihmisten ilmoilla, että on jäänyt huomaamatta tällainen skene-kledjujen räjähdysmäinen leviäminen kansalaisten ylle.
Täytyy vissiin ottaa omat nolot paidat työmaalle lattiarievuiksi. Eihän tollaset päällä kehtaa sitten vissiin kulkea.

Kai sprawlin shortseja voi vielä käytää uimarannalla, ne kun on niin perkeleen hyvät ettei raaskisi hukata..?

Mä oon sitä mieltä, että ne kamppailukamat ei näytä päällä yhtään sen siistimmältä, vaikka siellä painitreeneissä olis nujuttu jo vuosikymmen. Samaan kategoriaan menee mulla myös bodaus-vaatemerkit.

Täytyy myöntää, että minulta löytyy oman seuran verkkarit ja muutama t-paita, mutta pidän noita lähinnä lenkillä, salilla tai treeneihin mennessäni. Eihän nuo mitään hienoimpia vaatekappaleitani ole. Everlastin hupparikin löytyy, eli olen melkoinen wnb-tappelija itsekin. Voihan Tapoutin kamoja päällään pitävä osata painiakin, mutta useimmiten nämä Tapoutin tms. vermeissa kaupungilla (etenkin baareissa) pyörivät tyypit lähinnä hupaisilta. Tietenkin tyyliin kuuluvat myös kalju, tatuoinnit ja joskus pukinparta.

Lisäys: Holzer Reichin kamat ovat ehkä kaikista huvittavimpia.

Omistan TapOut, Pride FC, Hunter, Punishment ja Keiko Raca vaatteita. Vapaaottelua olen seurannut aktiivisesti -93 lähtien ja BJJ ja vaparia treenasin muutaman vuoden. (lopetin kun aloin rakentamaan taloa ja työajat muuttuivat. Ei ollut aikaa enää) Vaatteet hankin kauan aikaa sitten ja Suomessa niitä näin ensimmäistä kertaa Finfight 1 turnauksessa muutamilla ihmisillä.
Jos jotain tympii nähdä niitä minun päällä niin voi voi... Pitäähän monikin jääkiekko ja jalkapallo fani vaatteita muttei osaa edes luistella tai potkia palloa. Enkä ole samanlaista itkua ja valitusta nähnyt heidän vaatemausta.

Itellä on ainaki yks Tapoutin paita, Venumin paita, Silver Starin paita, Afflictionin paita ja Dethronen kans.. :D Nuo kaikki on aivan hienoja, ja tykkään pitää aina silloin tällöin. Näitä on ostettu aina joskus kun on ollu katsomassa jotain tapahtumaa jne. :D
Nykyään on kyllä tosiaan ehkä vähän liiaksikin näitä jotka on käyny puoli alkeiskurssia, ja sitten baaritiskillä/jonossa pätee kuinka on vapaaottelija... Ne saattaa "pilata" jonkun merkin, kuten esimerkiksi Tapoutille on käynyt. Mutta ei nuo muut vaatemerkit merkitse perus tallaajalle mitään, eikä niitä tunnista varmaan miksikään erityiseksi :D Ehkä vähän räikeämpiä tai muuten erilaisia kun "normi vaatteet" vrt. bändi paidat jne.

Tän ymmärtäis paremmin jos tässä olis kysymys jostai sellasesta kun muutama vuosi sitten upeat liekki-paidat tai hauskoin iskulausein varustetut paitoja oli mummojenkin päällä.
Jos näitä vaatteita ei voi käyttää kamppailulajien fanit tai edes harrastajat niin ketkä niitä voi käyttää?

Mun mielestä Silver Starilla on ihan siistejä paitoja. Itellä on Machidan paita jota tullut käytetty jonkin verran. Machidasta diggailen, niin why not?
silver-star-lyoto-machida-ufc-113-shirt-white.jpg

Se kyl täytyy myöntää että on niitä kamaliakin mma-paitoja liikkeellä. Itteä ei sytytä pätkääkään sellaset tulta syöksevät tribaalimonsteri paidat, mistä ei erota paidan perus väriä painatusten takaa..

Onkos vaparin seuraaminen nykyään jo niin mainstreamia että pitää alkaa hävetä kun diggailee. Niinhän se aina menee... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom