Ite en muista etta olisin ikina kiinnittanyt huomiota siihen, etta liikenteessa olisi jotenkin erityisen paljon spedea porukkaa joilla on esim tapout, affliction tai vaik ed hardy paitoja. Siis sillon ku viela asuin Kampissa, Helsingissa (nyt oon asunu Manilassa kohta vuoden, niin en tieda onko meininki sitte muuttunu siel pain).
Mulla oli vahan nuorempana melkein kaikki t-paidat jotain ihan perussettia, eli aika mitaansanomattomia. Sitte esim Thaimaan reissuilla ja siella asustellessa tuli osteltua kaikenlaisia feikki paitoja, jotka oli ihan mageita, ainaki sillon joku 5-7 vuotta sitte ku ne oli vahan harvinaisempia. Ostin muistaakseni myos ed hardy (feikki) paidan, en edes tienny et se on joku kallis merkki olevinaan, siina vaan oli joku ihan hauska design, joka sillon naytti erilaiselta ku peruspaidat. Sitte joskus ehka reilu vuos sitte Manilan reissulla ostin affliction paidan (feikki), koska se naytti hyvalta kun kokeilin paalle, sellanen vaaleen vihree jossa jotain kuvioita, kai ne jotain tribaali tyyppisia on. Lisaks oon ostellu quicksilver/volcom ym liikkeista taalta Manilasta ja Hong Kongista aika paljo alennusmyynnista vaatteita, niista kaupoista vaan loytyy mun mielesta hienoja ja paalle sopivia vaatteita.
Ei kylla varmaan enaan tulis esim mitaan ed hardy vaatteita kauheesti osteltua, jotenki niista on negatiivinen mielikuva. Tota affliction paitaa pidan edelleen, eika vittuakaan kiinnosta jos joku ei siita diggaa. En mitaan kovan jatkan imagoa hae silla, kayttaydyn aina kohteliaasti, eika ikina ole missaan maassa tarvinu tapella (paitsi ehka joskus 17vuotiaana Suomessa), ja voin sanoa etta oon kylla pyoriny mita ihmeellisimmissa paikoissa joissa on ollu monenlaista hiihtajaa. Vaparia en ole harrastanu, mutta seurannut kylla Pride ajoista asti. Thaiboksailua reenailin (mut nyt ei pysty ku on 5 valilevyy paskana, mut jos se siita paranis pikkuhiljaa..)