Kamppailijan tyyli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä sillä niin väliä ole, mitä jengin päälleen pukee. Itsellä jäänyt ko. vaatteiden ostaminen Suomessa järjettömien hintojen vuoksi esim. 80 e T-paidasta, missä pääkalloja yms.
Noissa on kyllä törkeet hinnat, enkä oikein tiedä miksi ne niin korkeet ovat.

Rahastetaan wannabe-koviksia, jotka on niin noobeja, etteivät osaa tilaa ulkomailta! Mitään muuta järkevää syytä en keksi moisille hinnoille.

Minulle tuli mieleen sellainen juttu, että kumpi tässä nyt loppujen lopuksi on naurettavempaa; pitää yllään esim. Tapout paitoja, koska pitää vapaaottelusta ja on fani, vai se, että vapaaottelijana kyttää mitä vaatteita muut pitävät, ja tällaisen paidan nähdessään nauraa kuinka wannabe vaatteen kantaja on. Eli periaatteessa näillä kyttääjillä on "Ei vittu, tuokin luulee olevansa yhtä kova kuin minä, pitäisiköhän vetää turpaan sitäkin ja näyttää kuka on oikeasti kova" -asenne.

Mulla on käytössä kai joku 4 silver starin paitaa, mielestäni pirun hienoja paitoja suurin osa mallistosta enkä oo nähnyt kyllä kylillä kuin yhden muun tyypin päällä samaa merkkiä. 6 paitaa myös odottaa muoveissa että dieetti etenee sen verran että viitsii rykästä pienempää kokoa päälle, kai mä myyn ne pakkiksella pois sitten kun en koskaan diettaa itseäni niihin :) Mitään otteluhommia en harrasta enkä seuraa, ostin ku oli hienoja.

Under armouria tykkään myös käyttää mut onneks se ei oo mikään vapaaottelumerkki niin ehkä mulle ei sit kylillä niin paljon naureskella. Just ostin nipun UA boksereita kun ne oli niin hyviä että tästä lähin käytän vaan niitä <3.

Ihan sama niissä maksaa kuin niissä tavallisissa pikee-paidoissa mihin joku keksi laittaa pikkusen krokotiilin rinnukseen..

Saako kysyä miksi ne on sitten ostettu? Mulla sama homma kortsujen kanssa :D

Niillä on paljon tunnearvoa ja käytän kyllä siis välillä mutta vain erityistilaisuuksissa.

Minusta noiden pitämisessä ei ole mitään naurettavaa. On paljon ihmeellisempiäkin vaatetuksia kuten tuo aivan sairas manga ja gootti kansa mutta empä niitäkään töllää tai heille naureskele. Monen mielestä vastaavasti MMA treenaaminen jo on sairasta itsessään. On niin paljon mielipiteitä kaikesta.

Hinta nyt vain on yhdistelmä suosittua merkkiä ja laatua, tai ainakin kaikki omat ovat erittäin laadukkaita paitoja. Vaikka on niin perkeleesti kuviota ym., niin yksikään kohta ei ole haalistunu tai rapistunu vaikka itse pesen vaatteita ehkä liiankin tiuhaan tahtiin.

Samalla voisi kysyä miksi Ed Hardy maksaa, ym... tai sitten parempana esimerkkinä oikeen kunnon merkkivaatteet, jonka hintoja en itse pystyisi perustelemaan mitenkään. Huomioitavaa on että Suomesta en viitsisi koskaa näitä MMA kuteita ostamaan, juuri hinnan takia. Jenkeistä, jenkeistä. :) Hmm... tosin rupesin kelaan että olisiko jo nyt näitä MMA merkkejä Thaimaan rättikaupoissa, jos näin niin keväällä on kotona säkillinen niitä. :lol2:

Multa kanssa löytyy Tapin-rättiä, mutta myös muita vaatteita :) Suomalaisuuteen ei sovi tuoda itseään esille. Jos joku voittaa Harlemissa lotossa, varmasti ostaa kymppitonnin jouluvalot. Suomessa se olis pelleilyä. Ja Everlast taitaa olla suosituin kamppailuaiheinen vaate.

Viimeksi muokattu:
Siinä vaiheessa jos omaa silmääni alkaisi syystä tai toisesta miellyttämään nuo riemunkirjavat mainospaidat, menisin kellariin ja lukittautuisin sinne. Vuodeksi tai pariksi. Lastenvaatteiksi kai nuo tuollaiset on tarkoitettu, hyviä esim. pihakadulla leikkimistä varten, ei aja naapurit autollaan epähuomiossa päälle, kun on huomiovärit paidassa lisäämään junioorien näkyvyyttä.

Se mitä muut taas pitää päällänsä ei voisi vähempää kiinnostaa. Hyvähän se on, että nuo ottelijoiden nimikkopaidat ja muut releet myy, toivottavasti ottelijat itsekkin saavat sentäs niiden myynnistä osansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.youtube.com/watch?v=lLit4RNksV0

Tää on musta aika kuvaava, ja hauska! Jos tollasii P.O.S vaatteita sais jostain niin voisin tilatakkin... :)

Nojoo, on mulla pari Silver Starin paitaa ja sit seuran paitoja, mut tulee kyllä vähän mietittyä missä niitä käyttää.. Ei todellakaan baarissa.

"Bodaava" kaveri aikanaan totes Gaspin vaatteista et "ennen se oli kovan jätkän merkki et niitä käytti, nykyään niitä on kaikilla mätisäkeillä" :D

Kukas täällä aikoinaan myi niitä hauskoja kamppailuaiheisia t-paitoja? Paidassa luki esimerkiksi armbar, ja sitten kuvana käsi ja baari. Tai ankle lock, kuvana nilkka jossa lukko. Jos nyt olisi myynnissä, voisin ostaakin.

Ps. Kuulemma on jannuja jotka tuolla yöelämässä liikkuu rash guardit päällä. En nyt yleensä halua toisten tyyleihin puuttua, mutta että rash guard..:david:

Voisko ne ketkä on tilannu jenkeistä näitä vaatteita laittaa linkkiä mistä kaupoista on ollut hyviä kokemuksia. Tarvitsisi tilata shortsit jotka sopivat lukkopainiin ja on halvat. Merkillä ei niin väliä, kunhan on sen verran laadukkaat ettei repee heti kahtia.

ps. Vannon kautta kiven ja kannon tulen käyttämään näitä shortseja vain ja ainoastaa pimeällä dojolla, enkä kuuna päivänä muuna vapaa-aikanani.

Voisko ne ketkä on tilannu jenkeistä näitä vaatteita laittaa linkkiä mistä kaupoista on ollut hyviä kokemuksia. Tarvitsisi tilata shortsit jotka sopivat lukkopainiin ja on halvat. Merkillä ei niin väliä, kunhan on sen verran laadukkaat ettei repee heti kahtia.

ps. Vannon kautta kiven ja kannon tulen käyttämään näitä shortseja vain ja ainoastaa pimeällä dojolla, enkä kuuna päivänä muuna vapaa-aikanani.

http://www.punishmentathletics.com/ Tullut tilattua monta kertaa ja useampi vaate kerrallaan ja ei muuta kun hyviä kokemuksia. Tänä vuonna ei ole tullut ostettua mutta tuskin on muuttunut.

Ps. Kuulemma on jannuja jotka tuolla yöelämässä liikkuu rash guardit päällä. En nyt yleensä halua toisten tyyleihin puuttua, mutta että rash guard..:david:
No juu, yhdyn tähän. Noi muut vermeet on sentään tarkoitettu casual vaatteiksi.

Jos lähdet baariin vaparishortseissa tai rashguardissa nii kovempi on enää pukeutua teräsmieheksi ja olla asiansa kanssa ihan ihan tosissaan. (Batman on myös hyvä)

En omista yhtään ns. vapari vaatetta, mutta olen kyllä nähnyt että niissä on sen näköisiä vaatteita mitä voisin itsekin pitää päällä ja eikö se ole lajin kannalta vain hyvä että sponsori firmat kasvavat todella suosituiksi. Ei varmaan harrikallakaan enää saa ajella jos ei ottele ufc:ssä ja niitä energia juomia vaan sa juoda pelkästään paikanpäällä ufc:ssä.

Ite en muista etta olisin ikina kiinnittanyt huomiota siihen, etta liikenteessa olisi jotenkin erityisen paljon spedea porukkaa joilla on esim tapout, affliction tai vaik ed hardy paitoja. Siis sillon ku viela asuin Kampissa, Helsingissa (nyt oon asunu Manilassa kohta vuoden, niin en tieda onko meininki sitte muuttunu siel pain).

Mulla oli vahan nuorempana melkein kaikki t-paidat jotain ihan perussettia, eli aika mitaansanomattomia. Sitte esim Thaimaan reissuilla ja siella asustellessa tuli osteltua kaikenlaisia feikki paitoja, jotka oli ihan mageita, ainaki sillon joku 5-7 vuotta sitte ku ne oli vahan harvinaisempia. Ostin muistaakseni myos ed hardy (feikki) paidan, en edes tienny et se on joku kallis merkki olevinaan, siina vaan oli joku ihan hauska design, joka sillon naytti erilaiselta ku peruspaidat. Sitte joskus ehka reilu vuos sitte Manilan reissulla ostin affliction paidan (feikki), koska se naytti hyvalta kun kokeilin paalle, sellanen vaaleen vihree jossa jotain kuvioita, kai ne jotain tribaali tyyppisia on. Lisaks oon ostellu quicksilver/volcom ym liikkeista taalta Manilasta ja Hong Kongista aika paljo alennusmyynnista vaatteita, niista kaupoista vaan loytyy mun mielesta hienoja ja paalle sopivia vaatteita.

Ei kylla varmaan enaan tulis esim mitaan ed hardy vaatteita kauheesti osteltua, jotenki niista on negatiivinen mielikuva. Tota affliction paitaa pidan edelleen, eika vittuakaan kiinnosta jos joku ei siita diggaa. En mitaan kovan jatkan imagoa hae silla, kayttaydyn aina kohteliaasti, eika ikina ole missaan maassa tarvinu tapella (paitsi ehka joskus 17vuotiaana Suomessa), ja voin sanoa etta oon kylla pyoriny mita ihmeellisimmissa paikoissa joissa on ollu monenlaista hiihtajaa. Vaparia en ole harrastanu, mutta seurannut kylla Pride ajoista asti. Thaiboksailua reenailin (mut nyt ei pysty ku on 5 valilevyy paskana, mut jos se siita paranis pikkuhiljaa..)

Suositut

Back
Ylös Bottom