Kamppailijan tyyli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treeni kamaa on Bad boy, gameness, venum. Pari vapari aiheista t-paitaa/hupparia kyllä löytyy, simppeleitä kylläkin, ei mitään koristekimalle kiekuraa. Tosin suurinosa lentää aika nopeesti treeni käyttöön.

Itselle aivan sama mitä jengi pitää päällä, en mä ajattele heti jos jollain on laji aiheinen paita että onko toi true fighteri vai wannabe, ihan sama. Pitäkööt päällä vaikka ei tietäis yhtään mitään mikä se on.

Ei itseäni ainakaan vapaaottelun ja BJJ:n harrastajana yhtään haittaa se, jos joku jotain MMA-paitaa pitää päällään, pikemminkin päinvastoin. En ainakaan itse automaattisesti oleta, että kyseessä on joku itseään kovana tappelijana pitävä pelle. Eihän sekään, että naapurin Makella lukee paidassa "Messi", tarkoita, että Make kuvittelee olevansa hyvä jalkapalloilija.

Erityisesti monet walkout-paidat ovat mielestäni ihan hienoja, ihan hyvin voisin hankkia jonkun fanittamani ottelijan paidan. Silver starin ja Tapoutin paidoista, joita varmaan useimmin näkee, monikaan ei iske. Löytyy itseltänikin kaapista yksi Tapoutin paita, joka on mielestäni vielä ihan hienokin, jota en tosin itse ole ostanut. Lisäksi löytyy seuran oma t-paita ja huppari, joita tulee pidettyä silloin tällöin. En ole saanut noistakaan yhtään negatiivista kommentia, muutamat ovat sitä vastoin tulleet kyselemään todella positiiviseen sävyyn, että treenaanko jotain kamppailulajeja.

Itellä on Fairtaxin huppari, kun treenikamatkin on samaa merkkiä. Muuten ollu melko heikosti noita. Mutta kyllä noita Tapoutia ja UFC:tä vois pitää päällä. Enemmän kyllä nykyjään lämmittää UnderArmourin vaatteet. Niiden tekniikkapaidat varsinki on treeneissä ihan parasta. Muutenki UA on pirun tyylikäs tuotekokonaisuus, kun vertaa muihin vastaaviin. Harmi vaan, että löytyy Suomesta melko heikosti noita tuotteita.

Olen ostanut useita vaatteita http://www.punishmentathletics.com mutta en pidä niitä paljoa päällä etteivät kulu tai hajoa. Muun merkin vaatteita en ole ostanut.

Ehkä tohon vois sitte keksiä jonkun järjestelmän, että noita mma vaatteita ei saa kun jollain tasokokeella. esmes liikkeessä suoritettu hyppy juji ja ennen kauppaa myyjä vielä tarkistaa kiertopotkussa tukijalan kääntymisen ettei kyseessä ole steissi mavoja viljelevä wannabe. ;)

Noi Tapout yms. kuteet on just yhtä juntin näköisiä, kuten Ed Hardyt jota übermaalaisjuntit pitävät. :D
Voiko mauttomampaa olla? (eikä ole makuasia)

Joo, ja noita yleensä kyllä näkee wannabeninjojen päällä.

Mun silmään näyttää nuo vapaaottelufanikamppeet aivan karseilta. Affliction pääkallokaaospaitoineen kaikista pahin.

Kamppailu-urheilijan imagoon ja perinteiseen budohenkeen kuuluu olla vaatimaton, jolla ulkonäkö puhuu puolestaan: korvat rutussa, nenä vinossa, posket lommolla ja naama ku rotalla. Pohjimmiltaan luonne on kuitenkin sitä, että tapellaan vaikka lyhtypylvään kanssa.

Ja voitetaan.

Mielestäni kaikkien tulisi pukeutua mustaan yksväriseen t-paitaan sekä samansävyisiin mustiin tuulihousuihin. Myöskään sukissa ei saisi olla muita värejä kuin mieluiten mustaa, ettei leimata trendiguidowannabeMMA-mieheksi. Jos erehtyy kuitenkin pitämään t-paitaa jossa on värillinen teksti, pitäisi välittömästi hakeutua lähimpään kellariin häpeämään omaa wannabe-kovaäijä-käytöstään. Hiuksista sen verran, että oma luonnollinen hiusten väri mieluiten keskijakauksella. Todellisuudessa, kuka jaksaa ynistä toisten pukeutumisesta.

Samanlaisia guidorättejä nämä ovat kuin jotkut Ed Hardyt ja muut.
Itse en edes painitreeneissä pitänyt mitää "oikean" merkkistä vaatetta päällä, adidaksella ja karhulla mentiin ja sain jopa lukotettua niitä koviksia joilla oli Tapoutin rashguardit.
Sitten niitä vitutti kun tämmönen adidaspelle vei niitä miten tykkäs ja treenin jälkeen se vetäs päälleen kuluneen merkittömän hupparin, kun muilla oli Ed Hardyt.

ps: eihän kukaan aikuinen liiku ihmisten ilmoilla t-paidassa? ;)

Todellisuudessa, kuka jaksaa ynistä toisten pukeutumisesta.
Ehkäpä siksi näistä jaksentaan vääntää, kun tytöt/pojat tekevät monesti itsestään numeron vetämällä näitä rättejä päälle.
Eikä välttämättä tarvitse itse edes huudella, mauttomat vaatteet nyt vain pistävät silmään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omistan 4 MMA vaatekappaletta, who gives a shit. Pidänkin niitä aina joskus, oh my god.

Kaikesta voi vetää johtopäätöksen henkilöä tuntematta, ja on muuten kumma miten tutut ei edes kommentoi mitä mun paita "kertoo".

Mielestäni kaikkien tulisi pukeutua mustaan yksväriseen t-paitaan sekä samansävyisiin mustiin tuulihousuihin. Myöskään sukissa ei saisi olla muita värejä kuin mieluiten mustaa, ettei leimata trendiguidowannabeMMA-mieheksi.
Ei, vähän liian pitkälle viety nyt... luullaan vielä synkäksi satanistiksi joka vaan pitää tuulihousuja mustia farkkuja mukavampina.

Onkos vaparin seuraaminen nykyään jo niin mainstreamia että pitää alkaa hävetä kun diggailee. Niinhän se aina menee... :rolleyes:
Niinpä.

ps: eihän kukaan aikuinen liiku ihmisten ilmoilla t-paidassa? ;)
No sanos muuta, haluavat vaan habaa esitellä, naurettavaa!

Tän ymmärtäis paremmin jos tässä olis kysymys jostai sellasesta kun muutama vuosi sitten upeat liekki-paidat tai hauskoin iskulausein varustetut paitoja oli mummojenkin päällä.
Jos näitä vaatteita ei voi käyttää kamppailulajien fanit tai edes harrastajat niin ketkä niitä voi käyttää?

Mun mielestä Silver Starilla on ihan siistejä paitoja. Itellä on Machidan paita jota tullut käytetty jonkin verran. Machidasta diggailen, niin why not?
silver-star-lyoto-machida-ufc-113-shirt-white.jpg

?
Se kyl täytyy myöntää että on niitä kamaliakin mma-paitoja liikkeellä. Itteä ei sytytä pätkääkään sellaset tulta syöksevät tribaalimonsteri paidat, mistä ei erota paidan perus väriä painatusten takaa..

Onkos vaparin seuraaminen nykyään jo niin mainstreamia että pitää alkaa hävetä kun diggailee. Niinhän se aina menee... :rolleyes:
aika siiisti,warehouseltako tilasit?

iteltä löytyy yks silverstar ja kaks afflictionii,ihan perus,ei keneenkään ottelijaan viittaavia.kallita ku saatanat

sherdogilta joskus luin että Kanadassa ei pääsee enää Baareihin tommoinen vapari paita päällä.
kai nuo sitten jonkun verran provosoi porukkaa.

Itekin harkitsin joskus tilaamista ja sitten katsoin hinnan. Totesin, että jääkööt hyllyihin lojumaan. En ala räteistä itteeni kipeeksi maksamaan.

Makuasioitahan nämäkin on ja yhtenäistä linjaa ei luonnollisesti löydy. Eikä kyllä omalla pukeutumisella tarvi mitään massoja miellyttääkään.

Laittakaa nyt ihmeessä linkkejä siisteihin kamoihin!

Kertokaahan tietämättömälle, mitä walkout-paidat ovat? Enpä muuten taida olla millään mittarilla uskottava kamppailija, kun korvatkin ovat sellaiset, etteivät mene millään kukkakaalille.

sherdogilta joskus luin että Kanadassa ei pääsee enää Baareihin tommoinen vapari paita päällä.
kai nuo sitten jonkun verran provosoi porukkaa.
Nonni...

Itekin harkitsin joskus tilaamista ja sitten katsoin hinnan.
Jenkeistä kun tilasi niin hinnat olivat ihan kohtuulliset. Suomesta en itsekään ostaisi koskaan, täällä kotimaassa ostan lähes 100% H&M:stä t-paitani. Viimeeksi jäi käteen Marvelin virallinen Avengers t-paita. :)

Kertokaahan tietämättömälle, mitä walkout-paidat ovat? Enpä muuten taida olla millään mittarilla uskottava kamppailija, kun korvatkin ovat sellaiset, etteivät mene millään kukkakaalille.
Ehkä jään kiinni trolliin tms., koska toinen kommentti antaisi ymmärtää sun tietävän ensimmäiseen vastauksen... mutta kerron kuitenkin. Walkout paita on siis se jota jokin ottelija on pitänyt päällään pukuhuoneesta häkkiin käveltäessä, ja yleensä niitä saa joko sponsorilogoilla tai ilman.

Itse omistan Lesnarin walkout paidan. Nyt joku varmaan sai slaagin.

Niitä mitä ottelijat käyttävät kävellessään octagoniin ja sieltä pois sekä ottelunjälkeisen haastattelun aikana.

Itse en ole tilaillut mitään vaikka kamppailulajeja harrastankin, tuppaavat olemaan perkeleen kalliita. Reeneissäkin menee jotkut perusmustat tai sitten bändipaidat. Mitä sillä niin väliä...

E: TML olikin nopeampi.

Reeneissäkin menee jotkut perusmustat tai sitten bändipaidat. Mitä sillä niin väliä...
En kyllä tiedä miten nää liittyy reeneihin. :D

Reeneissä kyllä ihan plain rashi. Ilman rashia en kyllä reenais henkilökohtaisesti, toki jos vasta peruskurssilla on niin sitten jokin random t-paita kun ei ole varma jatkuuko harrastus jatkokurssille.

Ehkä jään kiinni trolliin tms., koska toinen kommentti antaisi ymmärtää sun tietävän ensimmäiseen vastauksen...

En oikeasti tiennyt tuota. En kamalasti vapaaottelua seuraa ja vielä vähemmän noista pikkuasioista olen perillä. Kehätapahtumista ymmärrän hieman, vaikka harrastankin ihan toista lajia.

Suositut

Back
Ylös Bottom