Kamppailijan tyyli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En oikeasti tiennyt tuota. En kamalasti vapaaottelua seuraa ja vielä vähemmän noista pikkuasioista olen perillä. Kehätapahtumista ymmärrän hieman, vaikka harrastankin ihan toista lajia.
Juu, en nyt ajatellut että ei mahdollista olisi. :D

Eipä sillä niin väliä ole, mitä jengin päälleen pukee. Itsellä jäänyt ko. vaatteiden ostaminen Suomessa järjettömien hintojen vuoksi esim. 80 e T-paidasta, missä pääkalloja yms.

Yksi KOTC-paita löytyy, lahjaksi saanut joskus. Lähinnä kotona pitänyt. Osa paidoista on aika urpon näköisiä, muttei silti voisi vähempää kiinnostaa mitä kukakin päällään pitää. Kuka yleensä jaksaa moisesta stressata? Yhtä lailla idioottimaisen näköisiä on jalkapallojoukkueiden paidat, mutta senkun pidätte, ei ole minulta pois.

edit. Ja oma treeni on aika on/off tyylistä. Hyvin kaukana UFC-ninjasta.

Kerran baarissa vessassa odottelin vuoroani wc-koppiin ja vieressäni toinen jätkä odotteli myös vuoroa. Tyypillä oli Afflictionin t-paita päällä. Yöllä oli UFC tulossa (en muista mikä) ja ajattelin, että kaveri voi kenties seurata vaparia ja ajattelin ystävällisesti aloittaa keskustelun siinä toivossa, että olisin saanut juttukaverin liittyen tulevaan UFC eventtiin. Keskustelu meni jotenkin näin. "Anteeks, mut seuraaks sä vaparia?..."Mitä?!"..."Nii kysyin vaa et seuraaks sä vaparia, ku sul o tollane Afflictioni t-paita päällä"..."Kyl mä harrasta vaparii. Kui ni? Haluuks sä tul kokeilee vai?"..."Ei ei ku mä kysyi et SEURAAKS sä vaparii."..."Juu kyl mää jonku verra"..."Ei ku aatteli vaa et sielt o UFC tulos nyt yöllä, et mitä mielt oot matseist" Sit kaveri mumisi jotai epämääräst, et ei hän oikee tiä mitä matsei siel on ja meni samal kusel. Myöhemmi selvis et tyyppi ei ilmeisesti ees harrast vaparii tai o korkeintaa käyny muutamat peruskurssitreenit.

Ei sais ol ennakkoluuloi ihmisist niitte vaatteitte perusteel, mut ikävä kyl tällasii tyyppei on olemas. Itse käytän Tapouti yms vaatteita, enkä tosiaankaa haluu antaa ittestäni mitää "vapaaottelija" kuvaa, vaan lähinnä "vapaaottelufani" kuvan. Haluun juttuseuraa baareis, juhlis, festareil yms paikoissa. Jos meen vaiks jonneki juhlii mist en tunne porukkaa ni hyvi nopeesti joku mma ystävä voi mu vaatteistani päätel et seuraan myös vaparii ja tul juttelee. Näi o käyny usein ja koskaa ei oo kukaa kyl tullu vittuilee mulle mu "wannabe vapaaottelija" vaatteistani. Ja jos tulis ni tekisin sil alkeiskursseil opetetu alasvienni ja suora käsiluko :D vitsi vitsi :D

Toivon kyl hartaasti et joskus syntyy aikakausi jollo ihmiset voi kävel tapouti vaatteis ilma et ne o wannabealkeiskurssipellei ja kaikki nää wannabealkeiskurssipellet o kuristettu hengilt siäl alkeiskursseil.

Ja pidän viäl kaiken lisäks mu vanha seurani huppareit mis toises lukee hihas BJJ ja toises VAPAAOTTELU ja seura nimi seläs, vaik oon lopettanu koko kamppailuharrastukseni jo ajat sit. Pidän niit vaa sen takia et ämmät rakastus muhu ja et kaikki jätkät pitäs mua saatana tappavan vapaaottelijan mil ei kannat vittuil :D

Itellä parit tapoutin paidat ja alistair overeem paidat ja käytän niitä kyllä. sama mitä muut ajattelee. ja harrastan aktiivisesti lukkopainia, bjj. vapaaottelussa ja nyrkkeilyssä käyn toisinaan.
mutta jooo sama se mitä muut pitää päällään :)

Miksi noissa on aina jotain kauheeta riimukirjoitusta? Siihen vielä tribaalitatska ja valmista.

Pelkistetty, lajia tunnustava vaatetus vielä jokseenkin menee, mutta Bad Boy-vaatetus räiskyvien kuvioiden ja "Tap or Snap"-tekstien kera kieltämättä kärsii inflaatiota silmissäni ja on suorastaan provosoiva "siviilien parissa". Sinällään minulla ei ole mitään sitä vastaan, että vaatetuksella tunnustetaan lajia, seuraa tai muuten omia harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita, oli kyseessä sitten pallopeli tai kamppailulaji ja harrasti sitten lajia tai ei. Mielipiteeseeni vaikuttaa se tekijä, että yhdistän ylläkuvatun vaatetuksen useampaan katu-uhmakkaaseen yksilöön, joiden päällä kyseistä vaatetusta voi nähdä. Treenisalilla miehiä ei mitä todennäköisimmin näe.

Vastuunvapautuslauseke: Itse omistan tasan kaksi vapaa-ajan lajivaatetusta, joista toinen kuvan ja värien puolesta pelkitetty Manton t-paita ja toinen seurani huumorisävytteinen t-paita.

Esimerkki uskottavasta kamppailuaiheisesta vaatetuksesta: http://www.btfightgear.com/photo/koo-511_2.jpg

Olen kyllä pari kertaa saanut salilla pettyä, kun pari kovaa Tapout-miestä on tullut murhanhimoisen näköisenä reenaamaan. Valitettavasti en ole nähnyt maatamullistavaa reeniä, lähinnä penaa ja kahvakuulajumppaa.

En mä tiedä, jostain syystä vaan tuntuu kuinka nuo Tap-or-go-to-sleep-no-I-never-tap-kaverit oikein haluavat alleviivata kovuuttaan. Samalla lailla kun jengi pitää gaspin vehkeitä kuukauden salireenin jälkeen. Jossain baarissa nuo nyt ovat jo täysin naurettavat, vittu vähänkö haetaan heattia :lol2:

Ainoa paita, jota voisin pitää, paras insideläppä koskaan:
fedorsweater2.jpg

Itellä on Fairtaxin huppari, kun treenikamatkin on samaa merkkiä. Muuten ollu melko heikosti noita. Mutta kyllä noita Tapoutia ja UFC:tä vois pitää päällä. Enemmän kyllä nykyjään lämmittää UnderArmourin vaatteet. Niiden tekniikkapaidat varsinki on treeneissä ihan parasta. Muutenki UA on pirun tyylikäs tuotekokonaisuus, kun vertaa muihin vastaaviin. Harmi vaan, että löytyy Suomesta melko heikosti noita tuotteita.

Joo Under Armourin kamat on hienoja. Kuulemma jenkeissä on kuuminta hottia pitää baarissa niitä tekniikkapaitoja päällä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esimerkki uskottavasta kamppailuaiheisesta vaatetuksesta: http://www.btfightgear.com/photo/koo-511_2.jpg
Minun mielestä tuo on aivan sama asia kuin vaikka Tapoutin paita, siinä mielessä mitä sen pitäjä mahdollisesti haluaa viestiä. Erona vain se että niin moni ei tajua, ja käytännössä tuolla ei ole merkitystä. Varmaan Tapout/Affliction/whatever paidat ollut myös "hyväksyttyjä" aikanaan, mutta koska se on liian mainstream niin "vähän sapettaa".

Joo Under Armourin kamat on hienoja. Kuulemma jenkeissä on kuuminta hottia pitää baarissa niitä tekniikkapaitoja päällä :D
:D

Ai on? :D Ehkä on aika vaihtaa paitamerkkiä vaikka Nikeen :D

Minun mielestä tuo on aivan sama asia kuin vaikka Tapoutin paita, siinä mielessä mitä sen pitäjä mahdollisesti haluaa viestiä. Erona vain se että niin moni ei tajua, ja käytännössä tuolla ei ole merkitystä. Varmaan Tapout/Affliction/whatever paidat ollut myös "hyväksyttyjä" aikanaan, mutta koska se on liian mainstream niin "vähän sapettaa".

:D

No kyllähän tuossa nyt aika iso ero tapout paitaan on. Ensinnäkin sen saa vain ko. kisaan osallistumalla ja sinnekkään ei noin vain kävellä, lisäksi tuo on ihan siistin ja tietyllä tapaa urheilullisen näköinen. Ei mitään naurettavaa tribaaliliekkiä mitkä minun mielestäni sopii ihan hyvin nuille 15-18v nulikoille jotka sitä kohderyhmää on. Erona siis jo mitä paita kantajastaan viestii. Toinen kertoo kantajan olevan kova urheilija ja toinen yrittää viestiä kantajan olevan "bad boy" jolle ei ryppyillä.

Ei varmaan joku gsp pidä nuita paitoja ns siviilissä, ihan vaan sillon kun sponssit sitä edellyttää.

aika siiisti,warehouseltako tilasit?

iteltä löytyy yks silverstar ja kaks afflictionii,ihan perus,ei keneenkään ottelijaan viittaavia.kallita ku saatanat

Joo warehousesta se tuli joo. Niillä oli talvella joku jenkkien "dark days" tai vastaava kamppanja ja tuokaan ei paljon kymmppiä enempää maksanu.

Todennäköisesti kyseisen paidan omistaja ei koe mitään tarvetta viestiä mitään omasta statuksestaan kamppailullisen kyvykkyyden suhteen. Oletettavasti paitaa pidettäisiinkin vain tietyissä asiayhteyksissä. Vaikka kieliposkessa tuon linkin heitinkin, niin onhan tuo paita nyt ihmeessä uskottavampi parkkiintuneen ihon omaavalla ruttukorvalla, jolla kannuksia urheilusta kuin TapOutin paita tatuoidulla liimaletillä (näin stereotypiolla leikitellen). Toki viime kädessä vaatetus ei merkkaa mitään, vaan itse kantaja kokonaisuutena.

No kyllähän tuossa nyt aika iso ero tapout paitaan on. Ensinnäkin sen saa vain ko. kisaan osallistumalla ja sinnekkään ei noin vain kävellä, lisäksi tuo on ihan siistin ja tietyllä tapaa urheilullisen näköinen. Ei mitään naurettavaa tribaaliliekkiä mitkä minun mielestäni sopii ihan hyvin nuille 15-18v nulikoille jotka sitä kohderyhmää on. Erona siis jo mitä paita kantajastaan viestii. Toinen kertoo kantajan olevan kova urheilija ja toinen yrittää viestiä kantajan olevan "bad boy" jolle ei ryppyillä.

Ei varmaan joku gsp pidä nuita paitoja ns siviilissä, ihan vaan sillon kun sponssit sitä edellyttää.
Tai sitten ne jotka ei tiedä että vain osallistujat tuon saa ajattelee että joku haluaa mainostaa olevansa kova vääntämään. Noita on varmasti suurin osa, mutta kuitenkin tunnistavat lajin. Tuon design on myös mielipideasia, itse en näe miten kasa eri maiden lippuja on siistin näköinen.

Pitää nyt muistaa että on Tapoutilla ym. on paljon hillitympiäkin paitoja, vaikka yksi minunkin paidoista sisältää jopa metallinhohtoisen Tapout -tekstin joka taas on sitä toista ääripäätä.

Todennäköisesti kyseisen paidan omistaja ei koe mitään tarvetta viestiä mitään omasta statuksestaan kamppailullisen kyvykkyyden suhteen. Oletettavasti paitaa pidettäisiinkin vain tietyissä asiayhteyksissä. Vaikka kieliposkessa tuon linkin heitinkin, niin onhan tuo paita nyt ihmeessä uskottavampi parkkiintuneen ihon omaavalla ruttukorvalla, jolla kannuksia urheilusta kuin TapOutin paita tatuoidulla liimaletillä (näin stereotypiolla leikitellen). Toki viime kädessä vaatetus ei merkkaa mitään, vaan itse kantaja kokonaisuutena.
Omistaja ei koe, miten se tähän liittyy? Kysehän on siitä mitä muut ajattelee.

Kauhea vääntö taas vaihteeks näistä vaatteista. :D

Anderson Silvalla kun on nykyään sponssidiili Niken kanssa, niin luetaanko toi miun vanha niken tuulipukusetti nyt "vapaaottelu vaatetukseks"?

nimimerkillä: Imagostaan huolestunut

Anderson Silvalla kun on nykyään sponssidiili Niken kanssa, niin luetaanko toi miun vanha niken tuulipukusetti nyt "vapaaottelu vaatetukseks"?

nimimerkillä: Imagostaan huolestunut
Juu, kannattaa varoa hieman. :)

Omistaja ei koe, miten se tähän liittyy? Kysehän on siitä mitä muut ajattelee.

Kauhea vääntö taas vaihteeks näistä vaatteista. :D

Onhan tämä kieltämättä hauska aihe vängätä.

Kyseisen edustuspaidan pitämisessä suurin ero todella olisi nyt esim. tähän vapariaiheiseen fanipukeutumiseen, että paita on uniikki ja se on ansaittu. Toisissa se aiheuttaa arvostusta, toisissa kateutta, osa mieltää paidan pitämisen egon pönkittämiseksi ja 98% paidan nähneistä googlettaa, että mitä se jiu jitsu onkaan. Mielestäni omista saavutuksista, jotka kokee merkityksellisiksi saa antaa itselleen credittiä ja jopa Suomessa sen saa näyttää ulkoisesti, esim. pukeutuessaan.

Omalta osalta vertailen siis vaatetuksen sopivuutta edustuskisapaitaa pitävän kisailijan ja lajia harrastamattoman, räikeää bad boy- henkistä vaatetusta pitävän henkilön välillä :) Kaikesta sitä voi keskustellakin...

Vai että tällanen ketju... En uskalla edes kuvitella millaisen mielikuvan luon ihmisille tuliaisiksi tuotujen kokoa liian isojen Teneriffe delfiini t-paitojeni kanssa, sehän tästä vielä puuttuisi että olisin mies moisine paitoineni :)

Suositut

Back
Ylös Bottom