Kerran baarissa vessassa odottelin vuoroani wc-koppiin ja vieressäni toinen jätkä odotteli myös vuoroa. Tyypillä oli Afflictionin t-paita päällä. Yöllä oli UFC tulossa (en muista mikä) ja ajattelin, että kaveri voi kenties seurata vaparia ja ajattelin ystävällisesti aloittaa keskustelun siinä toivossa, että olisin saanut juttukaverin liittyen tulevaan UFC eventtiin. Keskustelu meni jotenkin näin. "Anteeks, mut seuraaks sä vaparia?..."Mitä?!"..."Nii kysyin vaa et seuraaks sä vaparia, ku sul o tollane Afflictioni t-paita päällä"..."Kyl mä harrasta vaparii. Kui ni? Haluuks sä tul kokeilee vai?"..."Ei ei ku mä kysyi et SEURAAKS sä vaparii."..."Juu kyl mää jonku verra"..."Ei ku aatteli vaa et sielt o UFC tulos nyt yöllä, et mitä mielt oot matseist" Sit kaveri mumisi jotai epämääräst, et ei hän oikee tiä mitä matsei siel on ja meni samal kusel. Myöhemmi selvis et tyyppi ei ilmeisesti ees harrast vaparii tai o korkeintaa käyny muutamat peruskurssitreenit.
Ei sais ol ennakkoluuloi ihmisist niitte vaatteitte perusteel, mut ikävä kyl tällasii tyyppei on olemas. Itse käytän Tapouti yms vaatteita, enkä tosiaankaa haluu antaa ittestäni mitää "vapaaottelija" kuvaa, vaan lähinnä "vapaaottelufani" kuvan. Haluun juttuseuraa baareis, juhlis, festareil yms paikoissa. Jos meen vaiks jonneki juhlii mist en tunne porukkaa ni hyvi nopeesti joku mma ystävä voi mu vaatteistani päätel et seuraan myös vaparii ja tul juttelee. Näi o käyny usein ja koskaa ei oo kukaa kyl tullu vittuilee mulle mu "wannabe vapaaottelija" vaatteistani. Ja jos tulis ni tekisin sil alkeiskursseil opetetu alasvienni ja suora käsiluko :D vitsi vitsi :D
Toivon kyl hartaasti et joskus syntyy aikakausi jollo ihmiset voi kävel tapouti vaatteis ilma et ne o wannabealkeiskurssipellei ja kaikki nää wannabealkeiskurssipellet o kuristettu hengilt siäl alkeiskursseil.
Ja pidän viäl kaiken lisäks mu vanha seurani huppareit mis toises lukee hihas BJJ ja toises VAPAAOTTELU ja seura nimi seläs, vaik oon lopettanu koko kamppailuharrastukseni jo ajat sit. Pidän niit vaa sen takia et ämmät rakastus muhu ja et kaikki jätkät pitäs mua saatana tappavan vapaaottelijan mil ei kannat vittuil :D