Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Potuttaa uudet salillakävijät jota kyyläävät, ja hinkkaa jotain liikettä 30min kun ei saa silmiään eroon sinusta. Ja kaikenlisäksi katsovat leuka pystyssä.

Kannattaa tarkistaa että sulla on jalassa ehjät treenihousut. Itsellä tämä ilmiö katosi samantien kun hommasin uudet pöksyt.

Vituttaa, kun vaikea kehittää voimaa/massaa edes vanhalle tasolle pitkän (1,5v) dietin ja kamppailu+aerobisen harjoittelun ohella :/
No olisihan se nyt ihme jos massaakin tulisi. Aika kova yhtälö kyllä :whip:

Oon itse aina elänyt siinä uskossa, että sana dieetti ei tarkoita välttämättä miinuskaloreilla olemista vaan laadittua ruokavaliota, joka voi olla myös plussakaloreilla olemista...

Vaikka minulle ei muiden asiat kuullukkaan saati tekemiset, niin ehkä enemmänkin ihmetyttää salilla nämä tyypit, jotka eivät oikeastaan tee mitään vaan keskittyävät muiden treenaajien seuraamiseen ja ehkä kaverin kanssa juttelemiseen. Välillä pari sarjaa jotain randomia liikettä. No ehkä toi kyttääminen vituttaa snadisti.

Oon itse aina elänyt siinä uskossa, että sana dieetti ei tarkoita välttämättä miinuskaloreilla olemista vaan laadittua ruokavaliota, joka voi olla myös plussakaloreilla olemista...

O-RLY?
Yleensä sitä on käytetty synonyymina miinuksilla olemiselle, vaikka tiedän kyllä että sanahan tarkoittaa vain ruokavaliota.

Vituttaa ku rakas lapseni huutaa yötä-päivää, ja sit salilla ei jaksa kuin haukotella...jos sinne edes pääsee kuin aniharvoin! Just pääsin elämäni parhaimpiin tuloksiin.. Eli taas aloitetaan nollista, prkl! Mutta on se niin ihanaa tuo vauva-aika, ihmisen parasta aikaa :D

Joskus vituttaa katsoa ihmisiä jotka aloittavat salitreenit tekemällä taljahauiksia, ristikkäistaljaa tai peck-deck:kiä onnettomalla tekniikalla, jotain reidenojennuksia yms.
Kaikki liikkeet ovat jotain eristäviä kitkutuksia ei yhtään 3-nivel voimaliikettä, tehdään näitä jopa vuosikausia huonolla tekniikalla, eikä koskaan tehdä edes yhtään kovaa sarjaa saati sitten loppuun asti.

Salit ovat täynnä näitä "nylkyttäjiä" jotka käyvät kaksi kertaa viikossa, eivät kehity yhtään ja varaavat aina kaikki taljat jäävät istumaan niihin ja vetävät herneen nenään jos kysyy "voinko tehdä välillä sarjan".

Pitäisikö saleilla olla jotain askelia budolajien vyökokeiden tapaan, että eristäviä kitkutuksia pääsisi tekemään vasta kun on treenaillut perusvoimaliikeillä vuoden verran ja saanut jotain kehitystä aikaan.

Olen tehnyt perusvoimaohjelmia ilmaiseksi muutamalle salikaverille joiden olen nähnyt veivaavan eristävillä vuosikausia ilman mitään treenivaikutusta.
Nämä tyypit ovat vain tarvinneet potkun perseeseen ja kun sitten huomaavat tuloksia tulevan ihan eri tahtia aloitettuaan progresiivisen perusvoimaharjoittelun kyykyn,prässin, penkin, ylätaljan, kulmasoudun ja maastavedon kanssa, innostuvat uudestaan salitreeneistä, kyselevät ravintopuolesta ja liikkeiden suoritustekniikasta.

Joskus vituttaa katsoa ihmisiä jotka aloittavat salitreenit tekemällä taljahauiksia, ristikkäistaljaa tai peck-deck:kiä onnettomalla tekniikalla, jotain reidenojennuksia yms.

Usein tuo kruunataan vielä tekemällä jatkuvasti pudotussarjoja periaatteella "heti kun alkaa painamaan, niin tappi ylemmäs pakassa" :thumbs:.

Ei sekään mua sinänsä potuta, oikeastaan mua ei potuta mikään muu kuin että tangossa on aina liian vähän rautaa. Tätä ketjua lukiessa oikein kummastelee, kun salit tuntuvat olevan suorastaan pullollaan kaiken maailman kaheleita, häiriköitä ja kyttääjiä...

Itse ainakin olen jonkin näköinen häirikkö, täällä monesti mainittu ärsyttävä painojen kolistelu ja mörähtely ja muu ääntely kuuluvat vakio repertuaariini.

Teen esim. rintapäivinä vinopenkin käsipainoilla ja rintalihasvipunostot supereina ilman taukoa ja failureen jolloin vipunostopainot säännöllisesti sarjan lopussa tipahtavat maahan arviolta 30-40cm matkan voimien loppuessa kesken.
Homma on pakko hoitaa näin, sillä salilla on vain käsipainot 50kg asti ja ilman loppuunvietyä supersettiä niistä ei saa tarpeeksi treenivastusta.

Samoin kun teen olkapäitä vipunostoilla ja pudotussarjoilla jarruttaen negatiivisessa vaiheessa ja melko failureen, pääsee kurkusta tahdottomia ääniä ja lopussa ulvaisen kuin orgasmin saaneena kun polte on niin helvetinmoinen sivuolkapäässä että sattuu.

Monet kanssatreenajat, varsinkin nuoremmat sällit katsovat valillä suu auki touhujani.

Minulla kolisee myös välillä painot, ja pinnistyksenjääntä lähtee ku viimesiä toistoja vetää ennen failurea...

Mutta tästä puheen ollen, sen kyllä huomaa jos joku liiottelee ja kerää vaan huomiota sillä ;). Mut eipä se mua sillonkaan ole haitannu ku keskityn yleensä vaan omaan treeniin.. Oon kuitenki tottunu et meitä on monenlaista hiihtäjää tässä maailmassa :D

Ei siinä mitään jos viimisessä toistoissa alkaa tulemaan hieman ääntä mutta kun joku saatana aloittaa sen heti ensimmäisessä toistossa ja niitä toistoja tulee kymmenen vielä sen jälkeen.

Joku löi tangon kyykkyhäkissä turvarautojen päälle. Löi helvetisti painoja siihen. Sitten nosti ja tiputti, nosti ja tiputti jne. cling BOOOM, cling, BOOM. ei sdfjweojgioer! :wall:

Itseeni ei kyllä haittaa jengin urahtelut, tosin nyt kun mietin niin salilla käy yks nainen joka vikisee koko ajan melko kovaäänisesti, kuulostaa siltä kun naitais joka toistolla. ihan nätti flikka, sinänsä ei haittaa... Aika outo epeli saa olla jos häiritsee kun kaverit kyykkää 200+ kilolla sarjaa ja vähän murahtelee :D

Ketuttaa se eniten, kun luokkalaiseni nostavat penkistä 25x55kg en kyllä ole nähnyt koskaan suoritusta ja minä joka olen käynyt kunniotettavat alle 2kk salilla niin haaveilen vaan sen 55kg nostamisesta.

Ketuttaa se eniten, kun luokkalaiseni nostavat penkistä 25x55kg en kyllä ole nähnyt koskaan suoritusta ja minä joka olen käynyt kunniotettavat alle 2kk salilla niin haaveilen vaan sen 55kg nostamisesta.

Kyllä se sieltä tullee, lisää ruokaa naamaan ja lepoa :)

Ei ole punttaaminen kiireisen miehen hommaa, anna sille aikaa... tähän ajatusmalliin mä ainakin perustan toivoni siitä että olisin joskus vaffa :D

En voi käsittää mitä ihmettä jengi oikeen itkee täällä jostain ääntelystä.. Se nyt kertoo vaan siitä, että jotkut yrittävät oikeasti kasvaa. Mikäli tunnet, että tämä häiritsee sinua niin olisi ehkä parempi mennä jonnekkin eläkeläisten jumppakerhoon kuuntelemaan, kun mummot kertovat päivän juoruja sarjojen aikana. Se on vituttavaa. Ei se, kun näkee ja kuulee, että joku teinipoika oikeasti jaksaa yrittää. Nuorena kun on sisua niin hieman vanhempana on kokoa. En tajua edes, että mikä siinä voi häiritä.. Laittakaa vaikka 15kg jokakerta lisää siihen kyykkyyn, kun tuollainen häiritsee, niin saatte muuta murehdittavaa kun muiden murinat. Huomaa oikeasti, että jengi on tottunut aivan liian hyvään, kun kehtaa tälläsistä pikkuasioista edes itkeä.

Back
Ylös Bottom