Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Feel ya' brah.Se kun omaa treeniohjelmaa täytyy pakkomielteisesti muokata, mukamas vähän paremmaksi.
''taidan vaihtaa pystypunnerrukset istuen, pystypunnerrukseksi seisten koska se on kokonaisvaltaisempi liike. Ei kun perkele!!! Sittenki istuen, saa laitettua isommat raudat ja ehkä olkapäät eristyy paremmin. Paskat!! Kovat jätkät eli minä, tekee seisten. Eiku! Taidan sittenkin tehdä 10 sarjaa vipareita kun on sivulohkot jäljessä ja seuraavana treenikerralla sitten punnerruksia seisten tai ehkä istuen. Eiku hetkinen.... Dantte sano ettei viparita kuulu tehä.... PASKAT, TEEN KAIKKEA VITUSTI JA VÄHÄN PÄÄLLE!!''
...Siinä kohtaa jäi minulla monttu auki, olin täysin sanaton. Latailin itseäni hetken ja vedin syvään henkeä.
"VITTU TÄMÄ SALI ON TÄYNNÄ PEILEJÄ, MENE NYT PERKELE MUUALLE VEIVAAMAAN, MINÄ EN SINUN TAKIASI LASTAILE PAINOJA EDESTAKAISIN"!
Täti lähti pois hyvin loukkaantuneena, on se nyt vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa "saanko tehdä välissä".
Se kun keski-ikäinen mätisäkki menee sali ainoalle kyykky/veto paikalle tekemään askelkyykkyä niitten 3kg käsipainojensa kanssa.
Kaiken kruunasi se, kun kyseinen täti tuli kysymään multa vetosarjan välissä "saanko tehdä sillä välin kun palauttelet?" tokihan se mulle sopi, pitkät palautukset pidän kumminkin, rouva on hyvä vaan.
Noh, istuin sitten selkä paikkaa kohti ja puhaltelin eloa itseeni.
Kohta käännyinkin katsomaan jokohan matami olisi valmis, mutta eikö mitä!
Se perkele oli purkanut tangosta painot, nostanut sen räkkiin ja jumppasi siinä sitten niitä vitun askelkyykyjään niitten 3kg kässäreiden kanssa!
Kysyinpä sitten että mitähän helkkaria rouva nyt on tekevinään, miksi ne painot piti purkaa?
Täti tokaisi ihan tyynesti "emmä tommisia rautoja jaksa nostaa, mutta kun tässä on tämä PEILI"
Siinä kohtaa jäi minulla monttu auki, olin täysin sanaton. Latailin itseäni hetken ja vedin syvään henkeä.
"VITTU TÄMÄ SALI ON TÄYNNÄ PEILEJÄ, MENE NYT PERKELE MUUALLE VEIVAAMAAN, MINÄ EN SINUN TAKIASI LASTAILE PAINOJA EDESTAKAISIN"!
Täti lähti pois hyvin loukkaantuneena, on se nyt vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa "saanko tehdä välissä".
Ottaa päähän kun on ketoosidietillä ja sarjapainot vaan laskee. Paitsi kyykyssä jostain syystä.
Miten et muka huomannut emännän toimintaa? Napit korvilla tms.? En vttuile, kunhan kysyn. :DKohta käännyinkin katsomaan jokohan matami olisi valmis, mutta eikö mitä!
Se perkele oli purkanut tangosta painot, nostanut sen räkkiin ja jumppasi siinä sitten niitä vitun askelkyykyjään niitten 3kg kässäreiden kanssa!
Napit korvilla ja pidättelin oksennusta selkä matamiin päin. Ei oikeen ajatus juossut aikaisemman sarjan jäljiltä, keskityin pahaan oloon täysillä.Miten et muka huomannut emännän toimintaa? Napit korvilla tms.? En vttuile, kunhan kysyn. :D
Napit korvilla ja pidättelin oksennusta selkä matamiin päin. Ei oikeen ajatus juossut aikaisemman sarjan jäljiltä, keskityin pahaan oloon täysillä.

Se kun joku retard tulee pätee ja ei jätä sua rauhaan. Kerran kävi näin treenasin ojentajii ranskalaisella punnerruksella ja jätkä tuli pätee, että kannattaa treenata koko koppa eikä pelkkii käsii. Olin vaan et ok, menes nyt siitä. Sit se vaa kerto mulle kaikki laitteet ja näytti miten niit tehtiin :D Teki suurimman osan vituilleen. Jäi treenit vähä lyhemmäks ku yleensä.
Mikä helvetti siinä on, kun on pakko hakea ne salin ainoat kumikiekot sieltä mave-paikalta ja latoa ne siihen penkkiin?! Ette te näytä yhtään sen vahvemmilta ¤%&/%& egopellet!