Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ei tapahtunu itelle mutta kaveria potutti senki edestä :D olin ite penkkaamas ku tää jarski tuli sanomaan ihan täpinöis että "kyykkäsin s****na enkan komeesti, 10 kiloa parani kuukaudes" Noh eipä siinä mitää mutta painoja pois ottaes huomattiin että se oliki lämmitelles laittanu 15 kilon kiekkoja eikä 20kg joten tangos oli 20 kiloa vähemmän kuin kaveri luuli/muisti, siinä kohtaa piti olla ihan hiljaa vaan ja pitää huoli omista asioista...

Se kun omaa treeniohjelmaa täytyy pakkomielteisesti muokata, mukamas vähän paremmaksi.

''taidan vaihtaa pystypunnerrukset istuen, pystypunnerrukseksi seisten koska se on kokonaisvaltaisempi liike. Ei kun perkele!!! Sittenki istuen, saa laitettua isommat raudat ja ehkä olkapäät eristyy paremmin. Paskat!! Kovat jätkät eli minä, tekee seisten. Eiku! Taidan sittenkin tehdä 10 sarjaa vipareita kun on sivulohkot jäljessä ja seuraavana treenikerralla sitten punnerruksia seisten tai ehkä istuen. Eiku hetkinen.... Dantte sano ettei viparita kuulu tehä.... PASKAT, TEEN KAIKKEA VITUSTI JA VÄHÄN PÄÄLLE!!''

Se kun keski-ikäinen mätisäkki menee sali ainoalle kyykky/veto paikalle tekemään askelkyykkyä niitten 3kg käsipainojensa kanssa.
Kaiken kruunasi se, kun kyseinen täti tuli kysymään multa vetosarjan välissä "saanko tehdä sillä välin kun palauttelet?" tokihan se mulle sopi, pitkät palautukset pidän kumminkin, rouva on hyvä vaan.
Noh, istuin sitten selkä paikkaa kohti ja puhaltelin eloa itseeni.
Kohta käännyinkin katsomaan jokohan matami olisi valmis, mutta eikö mitä!
Se perkele oli purkanut tangosta painot, nostanut sen räkkiin ja jumppasi siinä sitten niitä vitun askelkyykyjään niitten 3kg kässäreiden kanssa!
Kysyinpä sitten että mitähän helkkaria rouva nyt on tekevinään, miksi ne painot piti purkaa?
Täti tokaisi ihan tyynesti "emmä tommisia rautoja jaksa nostaa, mutta kun tässä on tämä PEILI"
Siinä kohtaa jäi minulla monttu auki, olin täysin sanaton. Latailin itseäni hetken ja vedin syvään henkeä.
"VITTU TÄMÄ SALI ON TÄYNNÄ PEILEJÄ, MENE NYT PERKELE MUUALLE VEIVAAMAAN, MINÄ EN SINUN TAKIASI LASTAILE PAINOJA EDESTAKAISIN"!
Täti lähti pois hyvin loukkaantuneena, on se nyt vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa "saanko tehdä välissä".

Se kun omaa treeniohjelmaa täytyy pakkomielteisesti muokata, mukamas vähän paremmaksi.

''taidan vaihtaa pystypunnerrukset istuen, pystypunnerrukseksi seisten koska se on kokonaisvaltaisempi liike. Ei kun perkele!!! Sittenki istuen, saa laitettua isommat raudat ja ehkä olkapäät eristyy paremmin. Paskat!! Kovat jätkät eli minä, tekee seisten. Eiku! Taidan sittenkin tehdä 10 sarjaa vipareita kun on sivulohkot jäljessä ja seuraavana treenikerralla sitten punnerruksia seisten tai ehkä istuen. Eiku hetkinen.... Dantte sano ettei viparita kuulu tehä.... PASKAT, TEEN KAIKKEA VITUSTI JA VÄHÄN PÄÄLLE!!''
Feel ya' brah.

...Siinä kohtaa jäi minulla monttu auki, olin täysin sanaton. Latailin itseäni hetken ja vedin syvään henkeä.
"VITTU TÄMÄ SALI ON TÄYNNÄ PEILEJÄ, MENE NYT PERKELE MUUALLE VEIVAAMAAN, MINÄ EN SINUN TAKIASI LASTAILE PAINOJA EDESTAKAISIN"!
Täti lähti pois hyvin loukkaantuneena, on se nyt vaikea ymmärtää mitä tarkoittaa "saanko tehdä välissä".

:lol2:

Se kun keski-ikäinen mätisäkki menee sali ainoalle kyykky/veto paikalle tekemään askelkyykkyä niitten 3kg käsipainojensa kanssa.
Kaiken kruunasi se, kun kyseinen täti tuli kysymään multa vetosarjan välissä "saanko tehdä sillä välin kun palauttelet?" tokihan se mulle sopi, pitkät palautukset pidän kumminkin, rouva on hyvä vaan.
Noh, istuin sitten selkä paikkaa kohti ja puhaltelin eloa itseeni.
Se perkele oli purkanut tangosta painot, nostanut sen räkkiin ja jumppasi siinä sitten niitä vitun askelkyykyjään niitten 3kg kässäreiden kanssa!
Kysyinpä sitten että mitähän helkkaria rouva nyt on tekevinään, miksi ne painot piti purkaa?
Täti tokaisi ihan tyynesti "emmä tommisia rautoja jaksa nostaa, mutta kun tässä on tämä PEILI"
Siinä kohtaa jäi minulla monttu auki, olin täysin sanaton. Latailin itseäni hetken ja vedin syvään henkeä.

Ei voi olla totta mitä helvettiä tonkin eukon päässä on liikkunu? Täysin uskomatonta.

Se kun parikertaa salilla käyneet tai parhaimmillaan ei-salilla kävijät ovat ylimielisiä ja uskovat olevansa oikeasti vahvojakin.

Ottaa päähän kun on ketoosidietillä ja sarjapainot vaan laskee. Paitsi kyykyssä jostain syystä.

Sama homma täällä. Penkissä ja vedossa treeni ollu kokoajan ketoosilla nihkeetä, ja auta armias kun pitää vähän treenistä taukoa, niin johan laskee sarjapainot, mutta kyykkyssä ei juuri muutosta?? Ei siinä kyykky on mun lemppari liike, ja toivotaan että lähtee kaikki tulokset taas raketin lailla nousuun, kun lopetan tän dieettaamisen...hiilarit aion silti pitää aikaisempaan verrattuna kohtuu alhaisena, mutta ketoosi ei ole enään tavoitteena.

Miten et muka huomannut emännän toimintaa? Napit korvilla tms.? En vttuile, kunhan kysyn. :D

Miten et muka huomannut emännän toimintaa? Napit korvilla tms.? En vttuile, kunhan kysyn. :D
Napit korvilla ja pidättelin oksennusta selkä matamiin päin. Ei oikeen ajatus juossut aikaisemman sarjan jäljiltä, keskityin pahaan oloon täysillä.

minkä takia täytyy olla pienen autotallin kokonen "treenikassi" joka salille tullessa sis. palkkarihölskyttimen, vyön, vetoremmit, kynän+treenivihkon ja magnesiumia. vartin reenin jälkeen on kynä ja vihko penkkipunnerrus penkin päällä, vyö scottipenkillä, vetoremmit roikkuu käsipainotelineellä, palkariputeli on jossain keskellä salin lattiaa ja VITTU! sitä magnesiumia on kuntopyörässäki;) sit saa niitä varoen siirrellä, kun nämä "tosissaan" treenaajat mulkoilee.

Se kun joku retard tulee pätee ja ei jätä sua rauhaan. Kerran kävi näin treenasin ojentajii ranskalaisella punnerruksella ja jätkä tuli pätee, että kannattaa treenata koko koppa eikä pelkkii käsii. Olin vaan et ok, menes nyt siitä. Sit se vaa kerto mulle kaikki laitteet ja näytti miten niit tehtiin :D Teki suurimman osan vituilleen. Jäi treenit vähä lyhemmäks ku yleensä.

Se kun joku retard tulee pätee ja ei jätä sua rauhaan. Kerran kävi näin treenasin ojentajii ranskalaisella punnerruksella ja jätkä tuli pätee, että kannattaa treenata koko koppa eikä pelkkii käsii. Olin vaan et ok, menes nyt siitä. Sit se vaa kerto mulle kaikki laitteet ja näytti miten niit tehtiin :D Teki suurimman osan vituilleen. Jäi treenit vähä lyhemmäks ku yleensä.

Kuullostaa aivan yhdeltä Leppävaaran Elixian väärintreenaajalta. Jos sille sanoo jotain takas, se alkaa riivaamaan koko salikerran. Ja tietty ohjeistaa liikkeissä, muka teen väärin. Itse tekee ihan päin persettä. Hauska kyllä naureskella kun hän on löytänyt jonkun uhrin joka puhuu jotain takaisinkin, siinä hän sitten riivaa hamaan loppuun asti.

Kyllähän näitä potutuksen aiheita löytyy...

Nykyisellä salilla käy muutaman henkilön treeniporukka joka varaa laitteen puoleksi tunniksi kerrallaan. Väliin ei voi mennä tekemään vaikka palautukset jutusteluiden ym. lomassa useita minuutteja. 'Me kato tehdään ihan just seuraava sarja'

Treenaajat jotka ovat kerran käyneet kisoissa lavalla, heidän mielestään painoja ei tarvitse purkaa tangoista/laitteista, käsipainot voi jättää niille sijoilleen... Ehkä mä oon vaan kateellinen.

Niin ja eräs toinen porukka, kyllähän sitä ääntä voi tiukoissa sarjoissa vähän lähteä... Mutta melkein lämmittelysarjasta lähtien hirveä karjunta, onneksi soittimesta saa volan kovemmalle.

Mikä helvetti siinä on, kun on pakko hakea ne salin ainoat kumikiekot sieltä mave-paikalta ja latoa ne siihen penkkiin?! Ette te näytä yhtään sen vahvemmilta ¤%&/%& egopellet!

Mikä helvetti siinä on, kun on pakko hakea ne salin ainoat kumikiekot sieltä mave-paikalta ja latoa ne siihen penkkiin?! Ette te näytä yhtään sen vahvemmilta ¤%&/%& egopellet!

Mitä väliä sillä on miltä näyttää? Enemmän on väliä sillä miltä tuntuu omien korvien välissä.. jos ne isommat lätyt innostaa treenaamaan niin miksei niitä sais vittu käyttää? Mä en ainakaan koskaan laita haukkariin mitään hiluja vaan aina yhet kiekot.. perkele!

Tietty jos joku muu niitä tarvii niin ei sit ehkä mut tuskin ne tuli kelanneeks et ne on sulta pois.

No kyllä tossa se hyvä pointti on että mieluummin sen tangon paiskaa maahan jos siinä bumber platet entä metallikiekot. Onneksi salilla on niin paljon kumpiakin (varsinkin 25-kiloisia kumikiekkoja) ettei yleensä mitään probleemaa synny.

Potuttaa uudet salillakävijät jota kyyläävät, ja hinkkaa jotain liikettä 30min kun ei saa silmiään eroon sinusta. Ja kaikenlisäksi katsovat leuka pystyssä.

Back
Ylös Bottom