Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas. Nostetaanpa, ja todetaan että kun nyt lueskelin eri paikoista 20-toiston kyykkyohjelmaa, niin olen aika varma että se on nyt se juttu mikä seuraavaksi lähtee kokeiluun. Lisäliikkeinä (kun käsi paranee) on rengasleuanvedot ja rengasdipit. Pyrin tekeen nekin sinne 20 toistoon. Samalla tulee hyvää harjoitusta ensvuoden toistoleukakisoihin ;)
Huomenna olis tarkoitus tehdä 20 toiston sarjoja etukyykkyä. Tuntuu todennäköisesti aika mukavalta :D
Toimis varmaan muuten mutta itsellä pettää etuolat aina ekana kun etukyykkyä tehdään. Tietty tuossa ei niin kamalia painoja voi käyttää että ehkä ne pitää.
5vk nyt menty tuolla. Yllättäen viides treeni oli helpoin noista toistojen osalta ja ei tullut lihat enää paljoakaan kipeäksi seuraavana päivänä. Ehkä kroppa alkaa tottumaan pitempiin sarjoihin. Teen 2x20 kapealla ja 2x20 leveällä asennolla. Kapeat menee perse maasta(eli oikeasti syvänä) ja noi leveät niin alhaalta kuin mitä venyvyys antaa myöten. Viikon toisessa jalkatreenissä teen maven ja etukyykyn lyhyemmillä sarjoilla. Takakyykkäilypäivä on pitkää sarjaa huumoriarvon vuoksi ja asennekasvatuksena.Ihan hyvältä kyykky tuossa videossa mun silmään näyttää (ja muijan perse vieläkin paremmalta). Enemmän voimanostotyylinen kyykky, kyykkää selkeästi taakse. Sen verran tiukka nosto että lähellä pohjaa pientä "hakemista" mutta selkä pysyy kyllä suorana. Kyykkytyylejä on vaan monenlaisia, tuo tyyli vaatii ehkä selältä enemmän voimaa mutta säästää toisaalta polvia.Kommentoin youtube-videoon jossa eräs henkilö teki kyykkyennätystä , no kommentoin , että hieno nosto , mutta kannattaisi korjata tekniikka.(Rintakehä meni polvien keskelle , selkä oli ihan vertikaaliasennossa , tämä muistutti hyvää-huomenta liikettä :D ) No hän sanoi , että personaltrainer on häntä neuvonut kyykkäämään näin...Olenko minä väärässä vai hän? Tossahan menee paikat rikki jos tolleen kyykkää?(ainakin isoilla romuilla)
Ihan hyvältä kyykky tuossa videossa mun silmään näyttää (ja muijan perse vieläkin paremmalta). Enemmän voimanostotyylinen kyykky, kyykkää selkeästi taakse. Sen verran tiukka nosto että lähellä pohjaa pientä "hakemista" mutta selkä pysyy kyllä suorana. Kyykkytyylejä on vaan monenlaisia, tuo tyyli vaatii ehkä selältä enemmän voimaa mutta säästää toisaalta polvia.
Ihan hyvältä kyykky tuossa videossa mun silmään näyttää (ja muijan perse vieläkin paremmalta). Enemmän voimanostotyylinen kyykky, kyykkää selkeästi taakse. Sen verran tiukka nosto että lähellä pohjaa pientä "hakemista" mutta selkä pysyy kyllä suorana. Kyykkytyylejä on vaan monenlaisia, tuo tyyli vaatii ehkä selältä enemmän voimaa mutta säästää toisaalta polvia.
Ja oliko sulla jotakin ihan perusteltua sanottavaa tähän asiaan, vai tykkäätkö vaan jauhaa paskaa?Jos tuo on hyvä kyykky niin pyydän, älä neuvo ketään kyykkäämään.
Ja oliko sulla jotakin ihan perusteltua sanottavaa tähän asiaan, vai tykkäätkö vaan jauhaa paskaa?